14 cze 2013

#6 Lato na paznokciach

Jeszcze tylko dwa posty do zakończenia Malinowej Pazurkowej Akcji :) Sama nie wiedziałam jaki lakier dzisiaj wybrać ! Mam ich tyle po Warszawskim spotkaniu ,że ciężko mi się zdecydować n  co akurat mam ochotę :D A przede mną jeszcze tyyyyyle kolorów do sprawdzania :) Wczoraj też odebrałam mojego Face&Look i tam również znalazłam kolejny lakier (na pewno zaprezentuje Wam tutaj zawartość) ! Musiałam zmienić opakowanie do trzymania ich bo w poprzednim już mi się nie mieściły ;) 

Tak więc wybrałam Lakier od Flormar - nigdy nie używałam ich lakierów ,a marka  jest mi kompletnie nieznana . Lakier ,co niestety słabo widać na zdjęciach ma malutkie złote drobinki ,które ślicznie mienią się w słońcu !  Kolor -według mnie koralowy :) 
Numerek 04


I co stwierdziłam po pomalowaniu ? 
Dawno żaden lakier tak pozytywnie mnie nie zaskoczył ! Na początku podchodziłam do koloru dość sceptycznie ,ale gdy tylko nałożyłam go na pazurki zakochałam się w nim :) Jest śliczny i żywy . Drobinki są bardzo malutkie i słabo zauważalne :) 
Zdjęcia niestety nie oddają jego przepięknego koloru :( 
Co do malowania - Jest bardzo gęsty ,pędzelek jest chudziutki . Miałam małe problemy z malowaniem ,ale jakoś sobie poradziłam :) Szybko i ładnie zasycha . Na niektóry pazurki kładłam tylko 1 warstwę i zdecydowanie wystarczyło :)
Na opakowaniu widnieje napis "Long wear" - mam nadzieje ,że się sprawdzi i ,że przez weekend da rade wytrzymać :)
Zaraz lecę na basen ,a jeszcze żaden lakier go nie przetrwał ? Jak myślicie ,z tym będzie inaczej ? :)   

30 komentarzy:

  1. Na zdjeciach tez wyglada bardzo ladnie :). A z tego co piszesz to na zywo musi wygladac naprawde swietnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak miałam nim pomalowane pazurki to D. zapytał : a co Ty plakatówkami pomalowałaś paznokcie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój nie komentuje moich paznokci :D Chociaż może dzisiaj w takim razie będzie inaczej :P

      Usuń
  3. Cieszę się że kolorek się podoba :D
    Muszę potem zebrać od was wszystkie recenzje Flormaru bo prosili o nie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tej firmy u mnie dzis zieleń któluje

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm.. taka świeża brzoskwinka :) super kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kolor :) lubię lakiery z drobinkami :D

    OdpowiedzUsuń

  7. zapraszam serdecznie na moje rozdanie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/06/lato-przyjdz-rozdanie-bluzeczkowe.html
    przywołujemy lato

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki apetyczny ten kolorek jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor - taki letni ;)
    nigdzie nie widziałam lakierów tej firmy w Polsce .. a szkoda, bo bardzo je lubię. ja swoje przywiozłam z wakacji w Bułgarii ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze z tej firmy nie miałam lakieru ;) . Ładnie wygląda ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny i modny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jszcze żadnego kosmetyku tej firmy, choć wiem że maja stoiska w różnych miejscach, ale jakoś nie mogę trafić... kolor bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o śliczny kolorek a tej firmy też nie znam :) u mnie dziś piaskowo :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych lakierów, kolorek jak najbardziej na tak, ale sam wygląd na paznokciach jakoś tak sobie. Jakiś taki matowy, nie połyskuje tak jak powinien :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super kolor ;) taki ;) wiosenny ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy kolor, marki nie kojarzę :P

    OdpowiedzUsuń