11 cze 2013

#5 Lato na paznokciach

Post z sobotniego CUDOWNEGO spotkania czeka aż go skończę ,w ogóle nie mam ostatnio czasu na bloga :( Wczoraj cały dzień na uczelni ,potem nauka na zerówkę ,dzisiaj znów cały dzień w Warszawie i jutro też wrócę dopiero koło 19:(  Mam nadzieję ,że do czwartku uda mi się go ukończyć :D 

Dzisiaj już 5 odsłona Lata na paznokciach . Do mani użyłam lakieru w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia i który dostałam na spotkaniu w Warszawie . Już od dawna polowałam na ten kolor w drogerii i wreszcie go mam ! Byłam przeszczęśliwa jak okazało się ,że wpadł w nasze sobotnie paczuszki :) 

Niestety bardzo ciężko u niego z kryciem .Musiałam pomalować 3 warstwy ,a i tak gdzieniegdzie widać prześwity. Ma za to bardzo fajny ,wygodny pędzelek. Jest dość spory i płaski ,dzięki czemu już dwa pociągnięcia wystarczą na pomalowanie :) Mimo trudności i tak jest moim letnim faworytem ! Pięknie podkreśli naszą opaleniznę ;)  Co do trwałości ,również nieźle ,w sumie mam go 2 dni i odprysków brak ,oprócz tych które powstały od razu po pomalowaniu ,gdy lakier dopiero dosychał :P 

48 komentarzy:

  1. kolor rekompensuje te 3 wartswy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! :) jest piękny ;)
      W rossie teraz jest przecena na te lakiery ;) po ok 13 zł są ;)

      Usuń
  2. mimo trzech warstw zaryzykowałabym ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny letni kolorek, i bransoletki bardzo fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie jest śliczny, szkoda tylko, że wymaga aż 3 warstw.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie letni kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolorek :)
    A na zdjęciach ze spotkania bo raz pierwszy zobaczyłam u innych blogerek Twoją piękna buźkę - bo kochana nawet nie wiedziałam jak wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tak miłe słowa i ,że udało Ci się mnie dostrzec na zdjęciach u reszty dziewczyn ;) Powiem Ci ,ze nikt nie wiedział jak wyglądam :D Na pewno jeszcze tutaj wrzucę i siebie ;)
      Dziękuje :*

      Usuń
  7. Piękny kolorek... bardzo delikatny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 warstwy to troszkę sporo, ale kolor faktycznie bardzo ciekawy. Lubie takie nietypowe, bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. BOSHE BOSHE BOSHE, ale ten kolor jest cudny! Normalnie zabiorę go do łóżka i będę z nim spać. Zakochałam się i tylko czekam aż moje pazury mi urosną żeby też się nim pomalować XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaha :D też jestem w nim ZAKOCHANA !! Stoi n półce zebym mogla go caly czas mieć na oku :D

      Usuń
    2. Mój jak na razie stoi w pudełeczku po SB razem ze swoimi innymi lakierowymi koleżkami :D Ale jak tylko zapuszczę pazurki to mu nie odpuszczę! Choć ten Rimmelowy róż też jest cudny...

      Usuń
    3. Ja muszę stworzyć nowe pudełeczko na lakiery ,bo po tym spotkaniu mi się nie mieszczą :D Oj róż też jest śliczny ! :)
      Zapuszczaj ,zapuszczaj i maluj tą piękną brzoskwinią ! :D

      Usuń
  10. Super blog ;)
    Zapraszam do mnie i mam nadzieję, że odwdzięczysz się komentarzem i dodasz do obserwatorów :D :
    http://dreamerfrompoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czekam na promocje podczas, której trafi do mojej kolekcji ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się!!!
    Piękny to za mało, żeby go opisać

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor, mam bluzkę w podobnyn odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny kolorek:) Miałam ostatnio ochotę na ten lakier ale chyba zrezygnuję przez to krycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie kolor rekompensuje krycie :)

      Usuń
  15. Trzy warstwy , ale świetnie się prezentuje kolor na paznokciach ! ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny i tętniący latem kolor :) ja bardzo polubiłam się z lakierami Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ten kolorek , jest takie delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki przepiękny kolor! idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie kolorki, ale tylko latem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor piękny, to fakt :) A na nadgarstku wypatrzyłam bransoletkę beads back od Uncaged <3 ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaak ! Bransoletka jest śliczna :) :*

      Usuń
  21. mi się ten różyk bardziej spodobał, ale może się do niego przekonam, bo u Ciebie ślicznie wygląda. pędzelek bardzo wygodny faktycznie - wiem, bo dziś malowałam różowym. w sumie jednym pociągnięciem można mniejsze paznokcie pokryć i to mi się podobało, bo o smugach nie ma mowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak pędzelek czasami wystarczy tylko na jedno pociągnięcie :)
      Róż muszę wypróbować ,bo ślicznie się prezentuje w buteleczce :) Szkoda tylko ,że tak słabo kryją ,ale kolory to rekompensują ;)

      Usuń
  22. Ładny kolorek, lubię takie :) Ale jak trzeba kryć 3 razy to na pewno sobie daruję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Za każdym razem jak jestem w sklepie to mnie kusi, bo kolor jest przepiękny! ;)
    Pozdrowienia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  24. Przetestowałam już łososiowy i nie bardzo mnie przekonał. Fajnie zaprezentowałaś kolor z tą bransoletką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie wręcz przeciwnie :)
      Dziękuje :)

      Usuń
  25. Jaki nietypowy kolor, łosoś... brzoskwinka?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wygląda. W buteleczce wydaje się być jaśniejszy niż na paznokciach - dlatego jakoś nie ciągnęło mnie do niego ...

    OdpowiedzUsuń