7 cze 2013

#4 Lato na pazokciach

Witajcie !! :) 
Jesteśmy własnie w połowie akcji Maliny ;) Mamy 4 posty za sobą i jeszcze 4 przed sobą . Dzisiaj kolorek dopasowany do mojej jutrzejszej kreacji na bloggerowe Warszawskie Spotkanie ! Aczkolwiek Mani już zdążyłam rozwalić ,a nie mam już siły od nowa się męczyć :( Cóż ,trudno ,może jutro go poprawie i pazurki pomaluje po raz drugi :) 
Koloru w ogóle nie mogłam uchwycić. Zdjęcia WSZYSTKIE  wyszły mi tragiczne i sama nie wiem czemu :( Chyba jestem za bardzo rozkojarzona jutrem ! :D 


Pierwsze zdjęcie z dzisiaj ,drugie pokazujące kolor :) 
Lakier jest ZIELONY 
Firmy zapewne nie znacie ,ponieważ kupiłam go w sklepie z ubraniami w Stanach :)
Bardzo go lubię . łatwo się nim maluje ,po 2 warstwach kolor jest bardzo intensywny (czego nie widać na zdjęciach:( ) I co najważniejsze długo się trzyma ,po paru dniach końcówki zaczynają się ścierać :)




31 komentarzy:

  1. Do pastelowych i kwiecistych kiecek jak znalazł :) wspaniały kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciach wygląda bardziej jak turkusowy niż zielony :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne paznokcie i kolor. co do próbek to masz jeszcze czas. zostało kilka dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. super kolorek w sumie nie mam jeszcze takiego kolorku
    u mnie dziś perłowy połysk

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, w tamtym roku miałam latem szał na zielenie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo kiepskich zdjęć, kolor lakieru można dojrzeć :D Ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wygląda choć nie przepadam za tym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja ten kolorek uwielbiam :) świetny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cie do Liebster Blog Awards ;) będzię mi miło jeśli odpowiesz na TAG. Szczegóły u mnie na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super paznokcie i wakacyjny kolor! Mmm... mięta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak na moje to turkus :D ale pdoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolor mój ulubiooony <3

    OdpowiedzUsuń
  13. udanego spotkania ;* a kolor lakieru taki jak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie kolory , wiosenne.Ostatnio coś podobnego kupiłam w AVON . Jeżeli chodzi o lakiery z tej firmy to nie narzekam , jakościowo sa bardzo dobre :p
    http://laura-lauurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeden z moich ulubionych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny kolor. Ja mam troszkę jaśniejszy z Inglota

    OdpowiedzUsuń
  17. Wlasnie zawsze ciezko jest uchwycic aparatem taki kolor;) Zielen bardzo w moim guscie;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszędzie turkus króluje :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny kolorek, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń