4 cze 2013

#3 Lato na Paznokciach

Już 3 post o Malinowej Akcji , do końca zostało nam jeszcze minimum 5 ;) Może uda mi się wrzucić coś nadprogramowo ;)

Ostatnio było mocno i fioletowo-różowo . Przemęczona tymi kolorami postawiłam wreszcie na coś stonowanego i spokojnego. 

Już jeden kolor od Catrice prezentowałam Wam o TUTAJ. Jako ,że nudziak świetnie się sprawdzał ,postanowiłam ,że do mojej kosmetyczki wpadnie następny. Jak ten sobie poradził ? 

UWAGA! 
Paznokcie ,które Wam prezentuje pomalowałam w niedziele ! Przez te ostatnie dwa dni nie miała dostępu do aparatu i dopiero dzisiaj mogłam obfotografować. Nie uważacie ,że z trwałością to sobie świetnie radzi ? :) 
W tym lakierze znalazłam inny pędzelek niż u jego poprzednika . Jest zwykły i prosty . W tamtym się wręcz zakochałam ,więc ten odrobinkę mnie rozczarowała ,ale nie mogę mu nic ,ale to nic zarzucić . Bardzo wygodnie się nim maluje ;) 
Konsystencja dość rzadka ,jednak nie na tyle ,żeby spływać z pazurków. Mi nie utrudniła malowania .
I oczywiście największy plus lakierów poza trwałością . Szybkość wysychania ;) 
Kupiłam go w promocji za  7,29 , wcześniejsza cena to 10,49 ;)




Dzisiaj jeszcze postaram się Wam wrzucić moją paczuszkę i wygraną ;)
I  co jeszcze ?
NIE MOGĘ DOCZEKAĆ SIĘ SOBOTY I NASZEGO SPOTKANIA ! :* 

35 komentarzy:

  1. delikatny ale bardzo ładny ten kolorek

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wczoraj sobie uświadomiłam że to już w sobotę Nasze spotkanie:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pazurki, piękny kolor...ja niestety zapuszczam pazurki ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  4. delikatny róz :) fajny;p ale najlepsze jest to, że w buteleczce wyglądał mi na przybrudzony wrzos :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny delikatny róż, jakby trochę zgaszony, Bardzo subtelny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, bardzo delikatny :) zapraszam do mnie, też biorę udział w Akcji Maliny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem dlaczego w swojej lakierowej kolekcji nie mam takiego koloru lakieru,bo jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kolory! Co robisz, że masz takie zadbane skórki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Przyznam się szczerze ,że skórkami nie robię nic ! Nawet bardzo rzadko używam kremu do rąk :D

      Usuń
  9. Śliczny taki liliowy kolorek :3
    Mam jeden lakier Catrice i pamiętam, że strasznie długo schnął, może inna seria :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, bo moje dwa wysychają w błyskawicznym tempie ! :)

      Usuń
  10. Ciekawe, co tam w paczuszce jest... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny, delikatny kolor :)
    Pozdrowienia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny, subtelny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny kolor :) taki naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolor, ale widać, że lakier już nie jest taki fajny :)
    Ja mam tak samo z paznokciami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używam żadnych odzywek i to zapewne wina tego rozdwajania :(

      Usuń
    2. no to masz piękne dłonie, podziwiam :)

      Usuń
  15. Piękny, delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolorek miły dla oka, bo jest stonowany i lekko pastelowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam jak rozklejałam te cenki, myślałam ze mnie szlag trafi.
    A tak po za tym lubię kolory catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy nudziak :) Ja teraz lecę z kolorami! ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie kolory! śliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny pudrowy kolorek, a trwałość jest zachwycająca! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny kolor, choć ja zdecydowanie wolę mocniejsze barwy na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię takie, lubię często ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest cudowny ! Masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń