2 maj 2013

Zachód słońca + paczuszka !

Jako ,że wreszcie nadeszło upragnione WOLNE ,mam trochę więcej czasu żeby pobawić się z pazurkami. Słońca za oknem mało ,chmur za to aż nadmiar. Stwierdziłam ,że odzwierciedlać pogody na paluszkach nie ma co i oto powstało jej przeciwieństwo czyli SŁOŃCE !!

O lakierkach z Avonu poczytać co nieco ode mnie możecie o
TUTAJ
I powiem Wam ,że tym razem malowało mi się nim o wiele lepiej niż ostatnio. Lekko przebijał po dwóch warstwach ,jednak wszystko zakrył róż ;)
Lakier również jest dość trwały ,po 3 dniach od pomalowania tylko na kilku paluszkach pojawiły się odpryski, nie stosowałam na wierzch żadnej bazy utwardzającej :)

 Efekt cieniowania -któremu wiem ,że do ideału bardzo ,ale to bardzo daleko ,uzyskałam za pomącą gąbki :)  Zwykłej kuchennej ^^



I tutaj się Wam pochwalę ;)
Wygrałam na rozdaniu u 
A oto co otrzymałam

Bardzo dziekuje !! Zaraz biorę się za nakładanie maseczki na twarz ;) 

42 komentarze:

  1. Ładnie, ładnie Ci to wyszło kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł i ładny efekt uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery mają bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne kolorki, naturalne, wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny manicure :) No i świetna paczuszka, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Daga fajnie Ci wyszło. ja nie biorę się już za ombre bo zazwyczaj to siebie i wszystko upaćkam lakierami;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanaaa ,u mnie było podobnie :D

      Usuń
  7. Piękny mani ;) Śliczne połączenie kolorów :) Bardzo ładnie to wygląda :>


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt :)
    Pomysłowowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie umiem tak pięknie cieniować- ślicznie Ci to wyszło i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie dobrałaś kolory na paznokciach, pasują do siebie.
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję wygranej a co paznokci to bardzo ciekawy efekt :)
    pasjekaroliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie i kolorowa, bardzo przyjemnie:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny mani! idealnie dobrane kolory :))
    a co do wygranej - to gratuluje! moje ulubione mleczko do demakijażu oraz mydełko peelingujące, które czeka u mnie w kolejce - same cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie połączyłaś te kolory! Ja pamiętam moje pierwsze gradienty :P Ile się z tym męczyłaaam. Później wchodzi się do wprawy i 2 minutki i zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, bym zapomniała. Różyczki zrobiłam za pomocą cienkiego pędzelka. Najpierw nałożyłam normalnym pędzelkiem od lakieru (w moim przypadku jasny roz) ciapki takie (3-4 na paznokiec wystarczy) a pozniej jak wyschło to dorobiłam cienkim pędzelkiem zawijasy w środku :)

      Usuń
    2. Dziękuje za wytłumaczenie :) Cieniutki pędzelek mam od innego lakieru wiec moze jakoś i mi się uda coś takiego pięknego stworzyć :)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  16. efekt enialny,sam pomarańcz bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny efekt na pazurkach ; ) . Gratuluję wygranej ; * .

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo spodobało mi się Twoje zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne kolorki ;) takie energetyzujące ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładne kolorki ;)
    takie energetyzujące ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kolorki. ;) Myślę, że typowo letnie połączenie. Jak będę na wakacjach sobie pomaluję podobnie pazurki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj, to więc o tym słońcu pisałaś :) Mani iście plażowe. Rzeczywiście, obecna pogoda pozostawia wiele do życzenia, zwłaszcza w okresie majówki.
    Dziękuje za wizytę u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne połączenie kolorów!
    gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie ze sobą współgrają :) zestawienie przypomina mi owocowy koktajl :D nie wiem czemu :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe połączenie :D
    Zapraszam do siebie gdzie zapoznasz się z cała masą ciekawych pomysłów na paznokcie i nie tylko http://agataj.blogspot.com/
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolory świetnie do siebie pasują, mam sukienkę w podobnych barwach :) podoba mi się pomysł na połączenie ich ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne ci to wyszło :D Podobuje mnie się XD
    No i gratuluje wygranej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. mi efekt się podoba! :D sama bym lepiej nie potrafiła.. gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie Ci wyszedł ten zachód słońca. Naprawdę! Kapitalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ha :) Cieszę się, że się cieszysz ^^
    A lakier... kocham ten efekt i jeśli zapuszczę paznokcie, to sobie takie zrobię ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie inspiracje :)
    Twój zachód słońca genialnie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń