24 maj 2013

Z czym zawitał do mnie listonosz ? :)

Na uczelni niestety więcej i więcej i więcej . Coraz bardziej widać zbliżający się koniec semestru i wszelkie kończące zaliczenia :(  Notki dawno nie było ze względu na naukę jak i na brak SŁOŃCA ! :(  Na dworze zdjęcia wychodzą tak piękne ,kolorowe i ostre - te robione w pomieszczeniu w ogóle się do nich nie umywają . Paczuszki otrzymałam we wtorek i od tamtego czasu czekam aż będę mogła wybiec z aparatem na trawkę i pstryknąć fotki ,a tutaj co ? Słońca jak nie było tak nie ma . Zamiast niego mamy chmury i deszcz :( Dłużnej niestety czekać nie będę ,bo nie wiem kiedy słoneczko znów do mnie zawita . Oczywiście mam nadzieję , że nastąpi to w ten weekend ! I tak oto fotki musiały powstać w domu na półeczce zamiast na dworze na trawie :( 
A listonosz w tym tygodniu przybył do mnie z : 

1.
Przesyłka promocyjna za polubienie pewnej strony na fb ;)


2.
Zaproszenie od Royal Canin dla mnie i mojego pieska na ich akcje na Polach Mokotowskich ;)

3.
I ostatnia NAJLEPSZA ! 
Wygrana w rozdaniu u  
A otrzymałam:
Żel pod prysznic - zapach tak jak zapewniałaś jest cudowny ! :) 
2. Odżywka do włosów bez spłukiwania - jestem jej bardzo ciekawa ,bo jeszcze nigdy nie używałam odżywek bez spłukiwania w takiej formie ;)
3. Pilling cukrowy do dłoni_ CUDOWNIE !! Ostatnio widziałam pillingi tego typu na kilku blogach i chciałam zobaczyć jak  to działa  ,sama jeszcze nigdy nie miałam okazji przetestować :) 
4.Balsam do ciała od The Body Shop - miałam już kiedyś jeden z tej serii i Wam tutaj o nim pisałam - ten się jednak do niego nie umywa !!  Zapach jest cudowny , na pewno niebawem pojawi się o nim kilka słów ;)
5.Cała masa próbek ;)
Dziękuje za paczuszkę :) Jest przecudowna . Wszystko było ślicznie i starannie zapakowane i z kosmetykami nic się nie stało :) 

35 komentarzy:

  1. też lubię dostawać paczuszki:) gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super paczuszki, gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wygranej! Ja ten peeling z Palomy uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobra paczka nie jest zla :) milego uzytkowania x

    OdpowiedzUsuń
  5. super paczuszki gratuluje wygranej kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O no to się cieszę, że wszystko dotarło tak jak trzeba :) Oby się miło użytkowało! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz DZIĘKUJĘ :) na pewno zdam relacje jak się użytkuje :)

      Usuń
  7. Gratuluję wygranej i fajnego gadżetu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszcze odżywki. Sama na nią poluję i zdobyc nie umiem ( w sklepie rzecz jasna :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musze ją wreszcie użyć jak jest tak dobra :)

      Usuń
  9. super paczuszki, gratuluję nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie obraziłabym się gdyby i mnie listonosz odwiedził z taką paczuszką :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym chciała ten ostatni zestaw *_* Zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne paczuszki :)
    gratuluję wygranej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super, gratuluję wygranej! Jak będziesz na Polach Mokotowskich to może się spotkamy, bo ja mieszkam naprzeciw - z okna widzę park :D Co studiujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale Ci zazdroszczę tego peelingu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej i tych cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja za polubienie tej strony otrzymałam otwieracz do butelek :D gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne paczuszki oi gratuluje wygranej ;)
    Uwielbiam te próbki pomadek z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam żele Dusch das! tak długo ich nie mialam :(

    OdpowiedzUsuń