19 maj 2013

Wybielanie pazurków po lakierach :)

Zapewne i Wam zdarzają się pożółkłe paznokcie po malowaniu kolorowymi lakierami :) 
Tutaj macie dwa szybkie sposoby jak to zniwelować , mam nadzieję , że się przydadzą :) 

Kąpiel dla pazurków: 
  • 0,5 szklanki bardzo ciepłej wody 
  • 4 łyżki sody oczyszczonej 
  • 2 łyżki wody utlenionej

Wszystko ze sobą mieszamy i moczymy paznokcie przez 5 minut :)


Pasta wybielająca 
  • 3 łyżeczki sody oczyszczonej 
  • 1 łyżeczka wody utlenionej 
  • szczoteczka do zębów  lub paznokci
Wodę utlenioną z sodą mieszamy ,aż do uzyskania konsystencji gęstej pasty. Pastę nakładamy na paznokcie , trzymamy około 5 minut i spłukujemy ciepłą wodą :)



A Wy macie jakieś swoje własne sposoby na wybielanie paznokci ?? 

Na koniec wrzucam moją skromną kolekcję szamponów Timotei :D 


49 komentarzy:

  1. Ciekawe sposoby :) Następnym razem spróbuje :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe sposoby :) Następnym razem spróbuje :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie wybielałam paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podobno pasta wybielająca do zębów też działa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooooo a ja chyba nigdy nie miałam szamponu Timotej

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie myślałam o wybielaniu :D aale wkrótce może się przydać, kiedy przyjdzie mi zmywać tą czerń z płytki :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :D U mnie też po czerni był problem ;)

      Usuń
  7. O, super!
    W poprzednie wakacje moje paznokcie zmieniły kolor przez żółty i pomarańczowy lakier, pomimo nakładania pod nie bazy. Specjalnie kupiłam dość drogi preparat wybielający, który w ogóle sobie z tym nie poradził... Być może w tym roku się przekonam, czy Twoje sposoby są skuteczniejsze. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie ma co wydawać pieniędzy na tak drogie preparaty :) Czasami te domowe sposoby są o wiele lepsze i tańsze ! :)

      Usuń
  8. Ojej, ile szamponów ^^ Posiadam ten drugi od lewej, ale chwilowo czeka na swoją kolej używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeważnie masuję przez jakiś czas pastą do zębów, potem spłukuję i czasem moczę w cytrynie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O! ciekawe sposoby. Ja na razie nie miałam problemu z żółknięciem, bo zawsze pod kolor stosuję bazę, ale dobrze wiedzieć, że po domowemu w razie czego też da się to zwalczyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam podobny zapas tych szamponów :D polubiły się z moimi włosami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie fajne porady :>
    Ja czasem walczę z takimi przebarwieniami po lakierach-szybko mi schodzą, ale przez jakieś 2-3 dni mam pożółkłe/pozieleniałe tudzież inne, tęczowe paznokcie :D Trzeba wypróbować te patenty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też własnie utrzymuje się to kilka dnia ,dlatego wole od razu pomalować paznokcie ,żeby nie patrzeć na te przebarwienia :P

      Usuń
  13. O super, fajne rady, ekstra, że podsunęłaś takie ciekawe sposoby.Dziękuję i myślę, że spróbuje:))

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe sposoby, nigdy z nich nie korzystałam .. przed każdym malowaniem paznokci stosuję bazę zabezpieczającą przed ich żółknięciem, więc raczej nie mam z tym problemu ;) ale może kiedyś wypróbuję Twoje sposoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja baz nie stosuje ,dlatego czasami mam problem z żółknięciem :)

      Usuń
  15. Dobry sposób, a te szampony Timotei wyglądają interesująco;)
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że Ty też zechcesz mnie odwiedzić, na www.pyzoletka.blogspot.com
    Pyzoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. póki co z tymi paznokciami nie mam problemów, ale warto na przyszłość w razie czego zapamiętać a szampony Timotei uwielbiam i stosuję na codzień

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że sposoby na paznokcie się przydadzą, bo swoich nie mam :)
    Pozdrowienia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słysze o wybielaniu paznokci ale będę musiała wypróbowac jak sobie kupie wode utlenioną:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znałam tego sposobuu:) bardzo ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne sposoby, będę musiała wypróbować ;) a z tej serii Timotei uwielbiam odżywki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. staram się nie zapominać o bazie, wtedy mniej żółkna paznokcie, od czasu do czasu daje im też "odetchnąć" ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. te sposoby bardzo mi się podobają:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. pierwszy raz słyszę o takiej kąpieli! no i oczywiście jeszcze nie stosowałam :P
    a u mnie teraz ciągle jakieś egzaminy :( mam już dość, płakać mi się aż chce..

    OdpowiedzUsuń
  24. nie znałam tych sposobów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie mam przebarwień, ale warto sobie zapisać sposoby na wypadek, gdyby się pojawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sposób na pazurki znam i często stosuję z tym drugim się nie spotkałam ale nie omieszkam wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie potrzebowałam czegoś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne porady :) Ja czasami używam lakieru dającego efekt bielszych paznokci z inglota, ale to też ingerencje chemiczna w płtykę:(

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedyś był taki Timotei winogronowy - uwielbiałam go. Ale później zmienili chyba jego skład, bo już tak ładnie nie pachniał, a potem w ogóle go wycofali... O tej serii ze zdjęcia sporo słyszałam, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne porady;) niestety zdarzają się, u mnie chyba najgorzej po moim czarnym lakierze

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy pomysl, nie wiedzialam, ze tak mozna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie się zastanawiam czy nie zrobic sobie takiej pasty wybielającej :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe sposoby, na pewno spróbuję. ;]

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo starannie prowadzisz bloga, przeczytałam parę postów i jestem zachwycona! <3 Oczywiście obserwuję i liczę na to samo ;* Zapraszam na post z wieloma zdjęciami nowego członka mojej rodziny! Będzie mi bardzo miło, pozdrawiam! ;***

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj przydadzą mi się te sposoby :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie zapeszając mimo, iż moje paznokcie są ciągle pomalowane, jeszcze nie miałam efektu pożółknięcia płytki :). Fajna kolekcja szamponów :D Od czasu do czasu sięgam po ten zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam ten Timotei :)

    Olejuję włosy raz na 2 dni od 1,5 tygodnia olejem z pestek winogron i zauważyłam, że trochę mi przyciemniały i są milsze w dotyku :) Ale końcówek nic nie uratuje niestety, trzeba obciąć

    OdpowiedzUsuń
  38. Przyda mi się takie wybielanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam te szampony!:) Cudownie pachną. Bardzo fajny blog. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń