9 maj 2013

Włosy ,Włosy ,Włosy !

Tak ,to właśnie do nich przywiązuje największa wagę i uważam ,że to właśnie nic innego jak włosy są wizytówką każdego człowieka ;) Dziwne ? :) 
Co tam makijaż  - przecież każda kobieta jest piękna .
Niepomalowane paznokcie - przecież można zasłonić .
Czy to ,że nie pachniemy  perfumami Coco Chanel N5...
Włosy widać od razu ,to ,że są przetłuszczone ,szare ,przyklapnięte czy z łupieżem .. ciężko zasłonić ? Według mnie TAK 

O swoje staram się dbać jak tylko mogę ,wiem ,że końcówki są zniszczone ale staram się to jak najlepiej zredukować ,podcinać i smarować różnymi dziwnymi specyfikami ;)Zdarzało się ,że je farbowałam ,ale rok temu obiecałam sobie ,że już  nie będę tego robić i póki są grube i długie nie będę ich niepotrzebnie zarażać na takie niebezpieczeństwo i zło :P A nawet nie wiecie (albo i wiecie) jak te farby na sklepowych półkach kuszą i kuszą . Ach może przyciemnię , może rozjaśnię ,a może tylko końcóweczki ... o NIE ! Niektórych postanowieniem jest nie jeść słodyczy ,ćwiczyć  ,a moim nie farbować włosów :P
Z fryzur próbuje z nimi wszystkiego : jak je uczesze będą proste jak nałożę piankę do loków będą się kręcić :D  Uwielbiam warkoczyki ,i z boku i na skos ,i na grzywce ,i w koczku. Noi koczki przy tym też uwielbiam ,i te zwykłe ,i te większe ,i te potargane . Ach i proste kocham ,falowane ,podkręcone i wszystko inne co da się z nimi zrobić ;) 
Oj często Wam powiem ,ze mam ochotę ściąć je na krótko , czasami ,bo mnie wkurzą ,czasami ,bo ciężko je ogarnąć ,czasami bo po prostu mam taki nastrój. Podziwiam wszystkie Kobietki ,które mają taką odwagę . Mi łatwiej było skoczyć z bungee niż obciąć włosy :D 


A dziś po króciutkim wprowadzeniu ,kilka  włosowych inspiracji ;) 



A na koniec filmik - jeden z moich ulubieńców ! Jak jeszcze nie widziałyście to mówię Wam ,że WARTO ! :)

55 komentarzy:

  1. Haha filmik jest przeboski :D Widziałam go na joemonster :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj te włosy. moim pozwalam odpocząć od rozjaćniania. a niech mają trochę relaksu

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że nie pokusiłabym się o stwierdzenie, że to właśnie włosy są wizytówką człowieka. Jeśli śmierdzimy lub mamy syfy na twarzy to nawet najpiękniejsze włosy tego nie przysłonią. Dbałość o nasz cały wizerunek dopiero staje się wizytówką dla innych. A to, że osobiście skupiamy większą część naszej uwagi na konkretnej partii ciała, jest dla nas albo przyjemnością albo koniecznością.

    Co do filmiku - na youtube jest wszystko możliwe. Był lekki dreszczyk i szok! Uważajmy z lokówkami;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już ten filmik hahaha :D
    Ja jeszcze nigdy nie farbowałam włosów, powiedziałam sobie, że dopiero jak zaczną pojawiać się siwe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Postaram się wypróbować kilka z nich. Mam dwie lewe ręce do czesania, ale może jakimś cudem mi się uda :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uważam, że zęby to również wizytówka człowieka :D ale włosy...fakt, są równie ważne.. ;PP

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten filmik za każdym razem mnie rozbraja ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Codziennie męczę się z włosami, bo mam strasznie gęste i ciężko je ujarzmić, a w związanych wyglądam beznadziejnie. Przy myciu też była odwieczna katorga, dlatego jakiś rok temu zdecydowałam się na drastyczne ścięcie. Może nie była to fryzura na chłopaka, ale wszyscy byli w szoku. Wkurza mnie ta moda na eleganckie fryzury z długich włosów, bo mam chęć, żeby zapuścić swoje, ale wiem z jakimi trudnościami będę miała później do czynienia:/ A te fryzury to tylko tak na zdjęciach wyglądają na proste :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam gęste i nie lada problem z nimi ;) Jednak obawia się ściąć . Boję się ,że jak będą krótsze to będą jeszcze gorsze do ogarnięcia , ciągle prostowanie ,modelowanie ...

      Usuń
    2. Niestety, tak prawdopodobnie będzie. Ja je prostuje po każdym umyciu, czyli tak z 2-3 razy w tygodniu. W sumie, jak miałam dłuższe, to i tak musiałam je prostować. Teraz przynajmniej trwa to o wiele krócej :P

      Usuń
    3. I ja prostuje ,albo kręcę . jak bym pewnie miała jeszcze krótsze to takie loczki by mi się robiły ,że nie było by mowy o braku prostownicy :P

      Usuń
  9. mi się marzy taki francuz, ale nie umiem zrobić. może teraz mi się uda z tym tutorialem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam długie i w dodatku grube włosy , więc jestem jak najbardziej za takimi fryzurkami jakie przedstawiłaś ; )) . W lato przeważnie szukam wielu fryzur do uczesania , bo tak z rozpuszczonymi włosami to mi gorąco ;p . Fajny post i przydatny ; * .

    OdpowiedzUsuń
  11. heheh, niezły ten filmik ;d współczuję tej lasce ;d
    ja też nie farbuję włosów, ale od czasu do czasu je rozjaśniam, co na pewno też ma niekorzystny wpływ na ich kondycję ..

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam ten filmik, a mina dziewczyny jest bezcenna:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszelakie fryzury z warkoczami, ale sama nie umiem ich robić ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je uwielbiam ,a trening czyni mistrza ;)

      Usuń
  14. Ja mam za krótkie włosy jeszcze na takie cuda na głowie :(
    Ale dzielnie zapuszczam! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te inspiracje, a jesli chodzi o filmik, to znam znam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Też widziałam filmik i się zastanawiam, czy to na pewno było przypadkowe... Kto by wrzucał filmik o tym, że nie wyszło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam wierze , że jednak ktoś wrzucił :D Nawet nie sama autorka ,ale ktoś z rodziny czy coś ;)

      Usuń
  17. Jeju, ten koczek jest przepiękny!!! :) Życzę powodzenia z nie-farbowaniem, ja kiedyś też farbowałam, ale odkąd tego nie robię to włosy są silne, lśniące i super :) Także trzymaj się, bo warto ;)
    Pozdrowienia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jesteś bardzo dobrym przykładem ,że nie warto farbować , Mam nadzieje ,że i mi się to uda :) Koczek ,prawda ,uroczy ;)

      Usuń
  18. ja uwielbiam moncić na głowach, w szczególności Choler Młodszych, ale i na naszych, różne szalone fryzurki :D
    kiedyś Najmłodsza przyszła się poskarżyć, że koleżanki twierdzą, że chodzi co rano do fryzjera! ;)

    pozdrawiam :) Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pamiętam jak mnie mama też różnorako czesała :D i wianeczki i dobierańce ,ach - cudownie ;)

      Usuń
  19. Ja byle jak wiążę i na tym koniec :/ :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Koniecznie o włoski trzeba dbać:) No ja nie mogę się wyzwolić z farbowania;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ten filmik :D Sama mam raczej słabe włosy, więc wymyślne fryzury nie są dla mnie, ale bardzo lubię oglądać je na kimś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Filmik jest super...fryzury wymyslne..sa piekne, ale nie na kazdych wlosach sie dadza zrobic..na moich..czasem ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Filmik z lokówką widziałam... hihi... fajna była jej mina :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja również do włosów przywiązuję największą wagę :) ostatni filmik to hit ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Hahahaha widziałam ten filmik! Ja szczerze mówiąc nie umiem dbać o włosy... Ciągle mam suche i zniszczone końcówki :( Może mi coś poradzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana , polecam Ci olejowanie włosów :) Ja na swoje końcówki nakładam zakupiony w aptece olejek rycynowy i trzymam parę h a potem zmywam :) Bardzo fajnie regeneruje włosy :) Używałam też oliwy z oliwek i jest równie świetna . Pisałam o tym zabiegu tutaj ;) : http://frambuesa-beauty.blogspot.com/2013/01/olejowanie-wosow.html
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. to pędzę do apteki po olejek rycynowy! dziękuję bardzo :)

      Usuń
  26. Świetna notka i jej zakończenie ;D
    Ja bardzo detalicznie dbam o swoje włosy, mam ich duużo i grzechem byłoo by je zaniedbać, jednak ostatnio dość widocznie pojaśniały mi końcówki, czy spotkałaś się może z czymś podobnym? Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak spotkałam ;) A dokładniej sama mam taki problem ...szukałam jakiś naturalnych sposobów żeby je przyciemnić ,ale w ogóle nie mam sposobu . Jak poszłam do fryzjerki to sama się zdziwiła ,że końcówki mam o wiele jaśniejsze :( Nie wiem czy to wina słońca czy zaniedbania i wysuszenia . Szukałam nawet czegoś na ten temat w internecie i nic nie znalazłam :( Będę chyba musiała je sporo skrócić ,żeby miały jednolity kolor :(

      Usuń
  27. filmik rozwala system:) mi z tych inspiracji bardzo podobają się upięcia kokowo-podobne:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam mistrzynię przypalającą sobie włosy :D do tej pory nie wiem jak ona to zrobiła? :D i jakim cudem wgrała to do internetu?:)
    Chciałabym mieć własnie takie proste włosy jak dziewczyn y na zdjęciach wyżej :) niestety u mnie ładnie wychodzi jedynie dobieraniec :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ktoś zrobił jej psikusa i to wrzucił ;) Albo kamerka na żywo była :P

      Usuń
  29. O takk!!! Dziękuje za inspiracje dziś jedną z nich planuje sobie stworzyć na głowie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. O matko!!!!:0 nie widziałam tego filmiku, straszne! co to za lokówka?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj sama chciałabym wiedzieć cóż to za firma :D

      Usuń
  31. a włosowe inspiracje świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ścięcie włosów było jedną z najlepszych decyzji w moim życiu ;)
    Długo miałam bardzo długie, zaliczyłam różne fryzury, ale jednak ich pielęgnacja była męcząca. Lubię myć włosy codziennie, a przy długi to jest męczące.
    Nie mam bardzo krótkich, raczej półdługie - przeważnie coś pomiędzy do brody a do ramion, i bardzo mi z nimi dobrze :). Ostatnio po wielu latach naszła mnie ochota, żeby znowu mieć długie, ale coś czuję, że nic z tego nie wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze słyszeć ,że ścięcie włosów nie musi być aż takie złe :) Ja również codziennie myje i ciężko jest je potem suszyć ,ogarniać ,prostować i tak dalej . Czasami na prawdę mam ochotę ściąć je do brody i się nie przejmować :) Szczególnie w lato jak na dworze jest taka temperatura ;) Może kiedyś się odważę ..

      Usuń
  33. Też uważam, że włosy są wizytówką każdego człowieka :)
    A filmik widziałam, jak tylko o nim myślę, to chce mi się śmiać, haha xD

    OdpowiedzUsuń
  34. o ja też kocham warkocze :) tyle jest świetnych fryzur, tylko ja nie umiem się tak fajnie uczesać :(

    OdpowiedzUsuń
  35. warkoczyki przemycone w roznych fryzurach po prostu mnie zachwycają, szkoda, że jestem takim beztalenciem, że nie umiem sobie takiej fryzury sama zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. wiem, że to nie jest śmieszne, ale prawie się udusiłam ze śmiechu widząc minę tej dziewczyny z filmiku.

    http://paulinadziewczynaratownika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. u mnie włosy to tylko w kitę albo rozpuszczone, mam do ramion więc wiele zdziałać nie mogę :) ale ciekawy post :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń