12 maj 2013

Słońce !

W końcu przy 'odrobinie' słońca udało mi się wyjść z aparatem na zewnątrz  Nigdy nie robiło mi się tak szybko i przyjemnie zdjęć jak wtedy :) Wszystko pełne koloru i wyraźne . W końcu mogę Wam wszystko przedstawić tak jak bym chciała ;) Niestety dziś już mi się to nie uda i mojego obecnego mani uwiecznić nie mogę :( na dworze deszcz i deszcze i deszcz i chmury :(  mam nadzieje ,że u Was pogoda dopisuje i to niedzielne południe spędzicie na opalaniu i grillowaniu , u mnie nie ma mowy ,żeby wyjść na zewnątrz :(  
No dobra Kobitki ,już nie przeciągam zapraszam na moje ostatnie pazurki ,do których użyłam oto tych dwóch Panów : 
 O Delii  Matt Effect wspominałam Wam o TUTAJ
O Safari ze złotymi drobinkami była mowa o TUTAJ - teraz o wiele lepsze zdjęcia które uchwyciły jego walory ;)


Jak Wam się podoba efekt ? Klikajcie na zdjęcia ,żeby się powiększyły ;) 

Dzisiaj jeszcze postaram się wrzucić ostatnie paczuszki . Muszę tylko poczekać aż mój aparat zacznie ze mną lepiej współpracować ;) 
SŁONECZNEGO południa ! 

52 komentarze:

  1. Fajny pomysł z tym "kleksem" prosty sposób na zrobienie ciekawego mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też używam lakierów safari i mam kilka w swojej kolekcji :) Ładny efekt. nie lubię paznokci w całości pomalowanych na czarno.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne :D Od razu skojarzylo mi się z Panem Kleksem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawi mnie ten ciemny lakier, ogólnie fajne są te safari.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyglądają matowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety też pochmurnie i deszczowo. Po cichu jednak liczę, żę jeszcze się wypogodzi. Ładny mat, ale zdecydowanie nie mój kolor :P Pzdr. i dziękuję za odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, sama często robię takie paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne paznokcie..ja jednak..nie potrafie takich ozdob zrobic na swoich..Dlatego podziwiam u innych.Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie :) Ten matowy bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zrobiłaś taki wzorek? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jeszcze mokry lakier różowy nałożyłam plamkę ciemnego i roztarłam wykałaczką ;)

      Usuń
  12. świetny manicure! bardzo mi się podoba :)
    niestety w Poznaniu pogoda również nie dopisuje i ciągle pada deszcz ..
    ale podobno od środy ma być znów ok 30 stopni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię matowych lakierów, ale ten różowy całkiem ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się ten matowy róż:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo się cieszymy ;)
    już napisałam do Kasi, wpisałam cię tez na listę podając adres tego bloga bo chyba ten jest bardziej odpowiedni? :)
    I zaraz też dodam notkę dotyczącą Teamu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. buu,u mnie tylko deszcz:(

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor lakieru piękny, ale bardziej zazdroszczę słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakiery Safari mimo swojej niskiej ceny są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś robiłam bardzo podobne wzorki kleksem lakieru i dłubactwem wykałaczkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  20. również uwielbiam tworzyć w plenerze. Pazurki świetne. :) Róż jest fantastyczny.

    Zapraszam
    http://paulinadziewczynaratownika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. matowy róż wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny efekt, ładne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny efekt dał ten matujący lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny efekt z tym matującym lakierem :) Tak jak prosiłas jest juz post o depilatorze :) http://kochamcynamoon.blogspot.com/2013/05/depilator-satinelle-hp6400-philips.html

    + dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie to wygląda:) Ja takich cudów nie umiem i nawet do tego nie podchodzę;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda nieziemsko ;)

    KONKURS - bluzy GEEK
    http://polishtroublemakers.blogspot.co.uk/2013/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten matowy strasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  28. zapisałam sobie kilka inspiracji z Twojego wpisu więc pewnie się pojawią kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładny ci ten mani wyszedł :>
    U mnie też dziś beznadziejna pogoda :/

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę ślicznie Ci to wyszło! *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten matowy jest obłędny! Ekstra wygląda :) Ja właśnie siedzę z siatą z biedro i olejem z pestek winogron na głowie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo pisz jak efekty i wrzenia !! ;)

      Usuń
  32. strasznie podobają mi się maty, a nie mam żadnego w swojej kolekcji.. ten na Twoich pazurkach jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lakiery Safari bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładny różowy kolor, taki wiosenny i wesoły :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  35. matowy lakier to dobra opcja, chyba sama sobie taki sprawię :) widziałam piękne połączenie czarnego matu ze srebrnym, wyglądały super <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też widziałam to połączenie , jest śliczne :)

      Usuń
  36. Witamy, witamy i zapraszamy do zapoznania się z ciekawą promocją za pośrednictwem naszego bloga, może akurat trafi w Twoje gusta:)

    Pozdrawiamy serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  37. No u mnie pogoda dopisuje, że hej, jak się lubi desz i chmury :P Ekstra jest ten matowy różowy.. <3

    OdpowiedzUsuń
  38. nie lubię matu na pazurkach. nie przekonuje mnie, chociaż kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Po pierwszym olejowaniu, jak wiadomo, niewiele się zmieniło :D Oprócz tego, ze za dużo oleju nawaliłam na głowę i było ciężko zmyć (za 3 razem zeszło :D). Teraz już doczytałam, że wystarczą 3 łyżki i nie będę już olejować włosów jak napaleniec :) W każdym razie zamierzam olejować przez jakiś czas olejem z pestek winogron, żeby zobaczyć ewentualne efekty, a za arganowy wezmę się później :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nakładam na samiutkie końcówki ,bo mam bardzo długie włosy :)

      Usuń
  40. Genialne połączenie, bardzo podoba mi się ten kleks i chyba go kiedyś od Ciebie podkradnę :)

    OdpowiedzUsuń