29 maj 2013

Tajemnicza paczuszka



Dzisiaj po przyjściu czekała na mnie tajemnicza paczuszka. Mogłam się tylko domyślać co to jest, ponieważ kilka dni temu widziałam podobną na blogu jednej z Was .
Maybelline zakończyło edycję programu trendsetterek na rok 2012 (dopiero? ;)) Nowa platforma ,która niebawem powstanie ma być o wiele lepsza i przyjaźniejsza dla nas :)  Już czekam na nią z niecierpliwością.
Niżej możecie zobaczyć list ,który od nich dostałam :


A oto drobny upominek ;) 
Już zapewne domyślacie się jaki kolor pojawi się u mnie na pazurkach w piątkowym poście Akcji Lato Na Paznokciach;) Jak najszybciej muszę go wypróbować . Mam nadzieje ,że zdjęcia ładnie oddaje ten fioletowo-niebieski połysk lakieru :)  

Są tu jeszcze jakieś Trendsetterki ? Dostałyście już swoje paczuszki ? Jak jeszcze nie to niebawem możecie się ich spodziewać :) 

29 komentarzy:

  1. drobny ale bardzo mily upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak Ci zazdroszczę że zostałaś wybrana :) gratuluję :) a lakierek śliczny już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że przypadł do gustu :)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa jak ten lakier wygląda na paznokciach ;) Gratuluję ;*


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moge zapewnić ,że świetnie ! :)

      Usuń
  4. piekny kolorek :) mialam kiedys podobny ale z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny lakier, fajna niespodzianka :)
    gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe jak wyglada na pazurkach ;) gratki!

    OdpowiedzUsuń
  7. o, mam ten lakier :D sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę, a lakiej jest cudowny :)
    pzdr i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kiedyś przekonasz się, ze warto zapoznać się z nim bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nawet nie wiedziałam o istnieniu tej akcji jako Trendsetterka :) Ale gratuluję upominku- bo śliczny lakier :)

    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również przypadł do gustu :)

      Usuń
  11. śliczny kolor lakieru!
    ciekawa jestem jak będzie się prezentował na paznokciach .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na zdjęcia tego lakieru na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o nigdy o tym nie słyszałam:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Na rok 2012? ;-) Mają niezły tajming ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety nie ale kiedys mialam mozliwosc wstapic;) serdecznie zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow zazdroszczę i gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Miło z ich strony, że takie ładne pismo napisali i jeszcze ten fajny dodatek ;).

    OdpowiedzUsuń