4 maj 2013

Śródziemnomorska maseczka do twarzy - nawilżyła ?

Maseczkę otrzymałam jaki taki  gratisik z rozdania u CosmoOli ;) ( DZIĘKUJE ! :)

Maseczki - UWIELBIAM ,wiec jeszcze większa była moja radość  ,gdy ujrzałam ją w kopercie ;) 
Stwierdziłam ,że tyle wolnego , siedzę w domu ,więc wypróbować trzeba od razu. I jak się sprawdziła ? :) 
 Kilka słów od producenta o zastosowaniu maseczki :
Maseczka przywraca skórze odpowiednie nawilżenie, doskonale odświeża i koi, nadaje gładkość i miękkość.

Nawilżenie ? Tego moja skóra po zimie potrzebuje najbardziej ! 
 Oczywiście pierwszy po rozerwaniu torebki dociera do nas zapach.... śliczny ,delikatny i subtelny. Uwielbiam maseczki od których nie czuć alkoholu ,albo których po 5 minutach od nałożenia nie muszę zdejmować ,bo zapach jest tak uciążliwy . Powiem szczerze ,że nie wiem jak pachnie oliwka ,ale jeśli tak to  polubiłabym się z nią :D 
Dalej -konsystencja.... nie wiem czemu ,ale spodziewałam się białej maseczki ,która zasychając na twarzy będzie robiła skorupkę ( Skąd mi się to wzięło ? ) . Ujrzałam za to przezroczystą maź (na zdjęciu niestety wyszła jak biała... )  Nie wiem czy mogę nazwać to rozczarowaniem ,bo w sumie niczym mi ta konsystencja nie podpadła no ,ale wiecie ,jak to jest jak sobie coś wyobrazimy :D 
Nakłada się na twarz bardzo przyjemnie ,łatwo ją rozsmarować . I czekamy 
1 minuta , 3 ,5 ,10 ,13 ,15 ,18 i 20 ....
Dotykam to twarzy jednym paluszkiem ,drugim ,chmmmm maseczka nie zaschła ,czego się po niej spodziewałam. Dalej jest mokra i lepiąca ... no ale cóż ,tak widocznie musi być ,odczekałam jeszcze minutkę i poleciałam ją zmywać . 
Zmywa się bardzo szybko i przyjemnie ,przetarłam twarz ręcznikiem -dotykam i czuje ,że cały czas się lepie , oj chyba niedokładnie zmyłam ,ale to przecież niemożliwe :( . Odczekałam kilka minut patrze i już wszystko jest ok ! 

Twarz zrobiła się matowa i bardziej nawilżona.. Maseczka zadziałała ! Okrzyki szczęścia ,jej pierwsza próba się powiodła ;)
Po dwóch dniach od nałożenia maseczki mogę stwierdzić ,że działa :) Dalej czuje jej rezultaty ,mam elastyczniejszą i lepiej nawilżoną skórę . Dodatkowo jest bardzo wydajna. Wystarczy mi jej na jeszcze dwa użycia -przynajmniej tak mi się wydaje ;)
Jutro powtarzam ! :)




P.S Mogę Was prosić o odpowiedz w ankiecie ,którą znajdziecie po lewo na samej górze ? :) Z góry DZIĘKUJE ! :) 

39 komentarzy:

  1. haha szkoda ze nei zaschłą:D byś się nam w niej pokazała:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo nie :D Wyglądam w niej tragicznie :D

      Usuń
  2. To dobrze, że zadziałała ;) Bardzo lubiłam tą serię Spa jak byłam konsultantką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem teraz więc może sprawie ją sobie :)

      Usuń
  3. Mam maseczke błotną z tej seri w wersji pełnowymiarowej. wyglądam w niej jak potwór z bagien ale bardzo ją lubię. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt w nas nie ogląda ,wiec możemy wyglądać strasznie , najważniejsze ,żeby działy :D

      Usuń
  4. Bardzo lubię maseczki z Planet Spa, to moim zdaniem jedne z lepszych produktów Avonu :) A mój głosik w ankiecie już oddany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super ze sie u ciebie sprawdzila
    ja mam teraz glinki I maseczki z ziaji w zapasie na kilka miesiecy ;] x x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z Ziaji jedną w zapasie , muszę też wypróbować :)

      Usuń
  6. Zapraszam Cię na konkurs.
    Do zgarnięcia dwie pastelowe bransoletki :)
    http://secondhanddesigner.blogspot.com/2013/05/rozdanie-z-miyaka-bizu.html

    OdpowiedzUsuń
  7. takie maleństwo wystarcza Ci na trzy użycia? wow :)
    ale efekty nadal po dwóch dniach.. wygląda na to, że jest świetna! :)

    pozdrawiam :) Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ,że da rade na trzy :D Ale powinna ;)

      Usuń
  8. Bardzo się cieszę, że maseczka przypadła Ci do gustu ^^ Lubię sprawiać ludziom przyjemność :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się ciężko zmobilizować do regularnego maseczkowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. hm... mi też się zdawało, że powinna zaschnąć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze wiedzieć, planuję ją zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super, że się sprawdziła i rzeczywiście działa :)
    może kiedyś ją wypróbuję.
    p.s. odpowiedziałam na ankietę, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię te które przywracają skórę do normalności likwidując zanieczyszczenia:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubiłam serię Planet Spa z Avonu:) Cieszę się, że maseczka skuteczna:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś namiętnie używałam maseczek z Avonu :) Uwielbiałam wręcz tą z sake i ryżem ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam maseczki z PlanetSPa :) no tak to jest, maseczek jest wiele, jedne zasychają a jedne po prostu nie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam maseczki, ale nie Avonowskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. głos oddany :) a maseczki ziaji uwielbiam:) ale tej jeszcze nie próbowalam

    OdpowiedzUsuń
  19. może się wokół niej zakręcę, bo zdecydowanie potrzeba mi nawilżenia na buźce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa, może sobie sprawie, bo moja buzia potrzebuje nawilżenia :)
    w ankiecie zostawiłam swój głos :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej maski ale chętnie bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  22. haha to muszę spróbować, do tej pory okrzyków szczęścia nie miałam, więc coś w niej pewnie jest! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Super opinia, kiedyś używałam tej serii teraz nie mam możliwości zamawiania.

    OdpowiedzUsuń
  24. No to fajnie, że maseczka działa! Nie miałam jeszcze żadnej z Planet Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O ile nie ma informacji, że maska z Avonu jest peel-off, to nie ma co liczyć na zasychanie :) Z tych ściąganych wiem, że jest sake i ryż, z algami i z białą herbatą, a reszta niestety nie zasycha.

    Inspiracje o które prosiłaś (prawdziwe skarbnice wzorów i pomysłów):
    http://high-on-polish.tumblr.com/
    http://fuckyeahnailart.tumblr.com/
    http://www.deespolish.com/
    http://www.emilydenisephotography.com/blog/

    Mam nadzieję, że znajdziesz wśród nich coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo dziękuje bardzo :) już patrze i szukam inspiracji :)

      Usuń
  26. nie używałam ;)

    Zapraszam moja droga do mnie na konkurs ;) !

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tam lubię większość maseczek z Planet Spa w tym i tą :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim drugim rozdaniu :) Do wygrania kosmetyki oraz pokrowiec na laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio mam fioła na punkcie maseczek :P. Z miłą chęcią bym spróbowała i tą :).

    OdpowiedzUsuń