13 maj 2013

Paczki , paczuszki ..

Co ostatnio do mnie dotarło ?

1. Wygrana w rozdaniu na blogu http://malinowy-raj.blogspot.com/ . Jestem przeszczęśliwa i nagroda bardzo mnie ucieszyła :) Już nie mogę się doczekać ,aż dokładnie wypróbuje wszystkie kosmetyki a szczególnie kule do kąpieli ! Kochana, paczuszka była cudownie zapakowana :)
Prawda ,że cuda ? ;)

2.Na drugim blogu już pisałam o przesyłce od BelVity za udział w ich akcji na stronie durszlak.pl . Na przesyłkę długoooo czekałam ,ale w końcu dotarła , wiem jednak ,że sporo osób wciąż jej nie otrzymało :(

3. Od jednej bloggerki dostałam oto tę książkę ! Już zaczynam powolutku ją studiować :)  Cudowny prezent !!  Dziękuje Kochana ---> KLIK

4.Na koniec taki oto gadżecik od McCafe - kiedyś na ich stronie wypełniało się jakiś test i mieli przysłać ceryfikat :) Powiem szczerze ,że jest bardzo ładny ,z hologramem w dodatkowej koszulce :)





Biorę również udział w konkursie :)


40 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcie :) Naprawde mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tych ciasteczek z Belvity bo nigdy ich nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne paczuchy :) u mnie ostatnio szczęścia brak

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie fajny paczuszki! gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty, super.Zawsze człowiek się lepiej czuje gdy spotyka na swojej drodze takie dobre dusze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ciastka z Belvity :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne prezenty
    a książkę bym z chęcią przeczytała
    pasjekaroliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :)) Ciasteczka są pyyyszne <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sprawa takie paczuszki ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Belvita i ta paczuszka nr 1 coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki i słodkości, czyli wszystko co najlepsze! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy! Aż zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza paczuszka urocza :) Gratuluję tak fajnych przesyłek. Miłego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje! nic tylko pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne paczuszki, BelVity strasznie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne paczuszki.
    Gratuluję wygranej.
    Bardzo się cieszę, że mogłam Ci sprawić radość tą książką.
    U mnie leżała i leżała. Całkiem o niej zapomniałam.
    Przypomniałam sobie gdy trafiłam na Twój post.
    Pozdrawiam serdecznia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez mam te ksiazke Pawlikowskiej u siebie :) ha, pozytywnie ... aż pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje nagrody :) Ciasteczka Belvita bardzo lubię, cho raczej nie jako śniadanie :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję paczuszki , książka mnie ciut zaciekawiła ;) . Bardzo dawno nic nie czytałam :( . Miłego używania produktów ; * .

    OdpowiedzUsuń
  20. No fajne paczuszki i gratuluję wygranej:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ dużo zdobyczy, gratulacje! Produkty z wygranej w rozdaniu na blogu Malinowy-Raj są prześliczne! Ah, jak miło dostać taką paczuszkę;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha ja też tę paczę dostałam, a jak się zdziwiłam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, gratuluję
    zapraszam na rozdanie u mnie ;D
    http://malymiszmasz.blogspot.com/2013/05/rozdanie-wizja-czarownicy-xxi-wieku.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje!

    I powodzenia w tym konkursie!

    OdpowiedzUsuń