5 maj 2013

Mój pomysł na paznokciowy gradient ! :)

Dzisiaj szybko ,szybko ,bo za oknem jest taaaaaaaakie słoneczko ,że aż grzechem byłoby z niego NIE skorzystać !:)


 Lakiery ustawione w kolejności malowania i kilka słów o nich ;)

1. Wibo ( Biały) - jak widać z serii do Frencha , mi już została końcówka ,co zresztą odbiło się na jakości mojego kciuka . Strasznie ciężko mi się nim malowało ,ale uparłam się na biały ,wiec biały musiał być ! Z tego co pamiętam ,jak jeszcze było go dużo to bardzo przyjemnie się nim malowało ,używałam go tylko i wyłącznie do końcówek :) Jak najszybciej muszę sobie zakupić biały lakier !
2.Essence -nude- jeden z moich ulubieńców  ,jeszcze na pewno znajdzie się tutaj jego recenzja :)
3.Catrice - o nim pisałam wam TUTAJ
4.Colorama - tragiczny lakier ! Nienawidzę nim malować ,jest strasznie rzadki i zawsze ale to zawsze zostawia prześwity :( Na pewno jeszcze Wam o nim wspomnę ;)
5.Da Vinci - maluje ,kryje ładnie i tyle :) Skąd go mam  sama nawet nie wiem ;)

Na lakierze Coloramy (palec serdeczny) widać prześwity ,za nic nie mogłam się ich pozbyć :( 

Całość przykryłam utwardzaczem i UWAGA UWAGA ! od 4 dni pojawiły się tylko malutkie odpryski na 2 palcach - u mnie jest to na razie najlepszy wynik :D 


A już dzisiaj może wezmę się na różyczki ,jak tylko znajdę chwilkę ;)

24 komentarze:

  1. 2,3-moje ulubione kolory, delikatne i subtelne, dłoń wygląda mega kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co za baba :D ja myslaalm ze na kazdym panzokciu bedzie gradient i z niecierpliwościa czekałam na cudowną metode zrobienia go :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gradient typowy był Kochana ostatnio :D Ale opracuje w takim razie jeszcze notkę instruktażowa specjalnie dla Ciebie :D

      Usuń
  3. szkoda, że przejście między nudziakiem, a brązem jest taka mała, ale ogólnie kolorki przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. palec środkowy bardzo ładny kolor, podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie taki sam wynik był z Lovely Gloss Like Gel,dopiero po 4 dniach zmyłam a dopiero zaczęły ścierać się końcówki!

    OdpowiedzUsuń
  6. ta Colorama coś słabo kryje efekt ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Colorama ma to do siebie, ze robi prześwity. A co to efektu gradient.. zrobiłabym mniejszy, mniej inwazyjny przeskok między lakierami jasnymi a ciemnymi. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie, choc ja czesto malujemy paznokcie na przemian ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem w trakcie używania Essence color&go i nie jestem zadowolona.po jednym dniu już mi schodzi z paznokci...też tak masz z tym nude?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie trzyma się lepiej nudziak ;)

      Usuń
  10. ciekawe kolorki :)
    najbardziej mi się podoba nudziak z Essence ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie myślałam, by tak pomalować paznokcie. Ale wyglądają obłędnie, więc się skuszę :P.

    OdpowiedzUsuń
  12. Essencowy nudziak wydaje mi się najfajnieszy. A ogolnie ciekawy pomysł na pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten środkowy nudziak jesty cudny:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten nude na palcu wskazującym wygląda super :)
    Pozdrowienia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam także ten lakier w Wibo ;) . Stosowałam go tylko do końcówek , i przyznam , że był całkiem okey ;) .

    OdpowiedzUsuń
  16. szał na paznokciach, to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń