7 maj 2013

Mój ostatni MISTRZ !

Zapewne każda z Was zna tą nową serię od Timotei i wiele z Was z tego co widziałam już ją  testowało albo ma zamiar :) Szata graficzna ,cudowna ,reklama fajna - muszę spróbować ! Oto pojawił się w moim biedronkowym koszyczku , zakupiony na promocji  ten szampon ! 
2w1 Intensywna Pielęgnacja z olejem kokosowym 

Pierwsze odczucie - ZAPACH - cudowny i intensywny ! Zdecydowanie coś dla mnie :) Bardzo słodki i mogłabym go wąchać i wąchać i wąchać ... a co najważniejsze moje miłe Panie -utrzymuje się na  Naszych włosach ! O taaaaak to lubię ;)
Opakowanie ,jak już wspomniałam urzekło mnie swoją szatą graficzną . Ta seria jak żadna inna od razu przykuła moją uwagę i wiedziałam ,że w końcu coś z niej wypróbuje. Jako ,że moje włosy do zdrowych i nawilżonych nie należą (ach jaka szkoda :()mój wybór padł na Intensywną Pielęgnacje .
Opakowanie na klik - już Wam wspominałam ,że bardzo lubię tego typu produkty .  Według mnie są o wiele wygodniejsze w stosowaniu i mam pewność ,że nic tam nie powinno mi się wylać ,jak to czasami zdarza się w tych zamykanych na klapkę ;) 
 A teraz to najważniejsze czyli jego DZIAŁANIE ! Moje włosy ku wielkiej uciesze od razu bardzo ,ale to bardzo się z nim polubiły :) Strasznie się puszą , ciężko je ujarzmić. Po tym szamponie o dziwo (chyba po raz pierwszy ) było inaczej ! Były mięciutkie ,ładnie się błyszczały i o wiele lepiej układały :) Nawet nie wiecie jak mile byłam zaskoczona :) I UWAGA UWAGA - już jestem przy używaniu drugiej buteleczki i na razie nie zamierzam przestać z niego korzystać ;) Czasami przeplatam go z innym szamponem ,żeby włosy za bardzo się nie przyzwyczaiły :)
Po ponad miesiącu stosowania mogę stwierdzić ,że świetnie odżywia włosy, są teraz pełniejsze blasku i mam mniej tych odstających i puszących się kosmyków . Zapach dalej jest śliczny i nie znudził mi  się - seria należy do moich ulubieńców ! 
Włosy zaczęły się również mniej przetłuszcza mimo tego ,że w swoim działaniu ten szampon nie powinien tego powodować :) Kiedyś myłam je codziennie -teraz robię to co 2 dzień ! :) 
 Timotei również przyczyniło się do ochrony środowiska :) Jak widzicie butelka ma 7% mniej plastiku od poprzedniej i rzeczywiście da się zauważyć ,że do tych najgrubszych nie należy ;)

Mam jeszcze jeden szampon z tej serii ,jest równie fajny jednak temu nie dorównuje ! :) 

A Wy? Znacie już tą serię ?

29 komentarzy:

  1. Ja nie znalałam tej serii, choć ostatnio zastanawiałam się nad kupnem szamponu..Może przy następnej okazji się skuszę :)Dziękuję za ciekawą recenzję.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tej serii, ale po przeczytaniu Twojej recenzji już wiem, jaki będzie mój następny szampon :)
    uwielbiam kokosowy zapach, a jak jeszcze można go wyczuć po myciu na włosach to już w ogóle będę nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go. Jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze go nie znam, nie miałam tego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Także używam szamponu z Timotei i jestem z niego zadowolona . Ja mam ten : http://www.google.pl/imgres?um=1&sa=N&hl=pl&biw=1024&bih=653&tbm=isch&tbnid=wBM4epDVfVkU5M:&imgrefurl=http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php%3Fprodukt%3D55395&docid=sBqSU2qw4GWpnM&imgurl=http://wizaz.pl/kosmetyki/foto/55395_250.jpg&w=250&h=250&ei=qBuJUavqLvP54QTHzoFY&zoom=1&ved=1t:3588,r:4,s:0,i:96&iact=rc&dur=816&page=1&tbnh=161&tbnw=145&start=0&ndsp=16&tx=54&ty=115 :) .

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że mam co nadrabiać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w ogole nie znam tej serii. Szampon jednak do najdelikatniejszych nie należy.:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go i byłam zadowolona :) Ja używam Elsève i jestem zadowolona, zrobię recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widuję ją na półkach, ale nie miałam jeszcze. Jeśli miałabym kupić to właśnie ten rodzaj, a skoro piszesz że po nim włosy są ujarzmione a nie puszące to muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Któregoś razu podebrałam ten szampon mamie - rzeczywiście delikatny, pięknie pachnie, a włosy ładnie się po nim układają ;)
    Pozdrowienia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam odżywkę i szampon z tej serii tylko że na objętość, całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam i w ogóle jeszcze nie znałam tej serii! Ale mnie zaskoczyłaś :). Wypróbuję bo po pierwsze kocham kokosowe zapachy a po drugie uwielbiam wszystko do włosów co zostawia na nich zapach ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam. używam szamponów do włosów farbowanych... ale kurcze może jednak bym go spróbowała... pewnie drogi nie jest w tej biedronie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dawna używam tylko łagodnych szamponów - najlepiej służą moim włosom.

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam tą serię :) ale niestety jak dla mnie musi być inny zapach, nie znoszę kokosu ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam ,ale to może dlatego, że nie używam tych szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam go, ale może się skuszę :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałam kupić z tej serii odżywkę, ale bałam się :D Kiedyś kupiłam szampon z Timotei i nie byłam zadowolona ale to było X lat temu..a widzę , że coraz więcej zadowolonych dziewczyn..więc chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Włosy najprowodopodobniej przestały się przedwcześnie przetłuszczać, ponieważ szampon ma na drugim miejscu w skladzie SLS - skladnik chemiczny a dokładniej detergent, który rozpuszcza tłuste substancje i silikony :) Nie mogę jednak odczytać czwartej pozycji - czy to silikon?
    Pozdrawiam!
    http://haveapastelday.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie kupuje i nie jestem zwolenniczką szamponów 2 w 1 wraz z odżywką bo to mija sie z celem bo jedno wyklucza drugie. Gdyby był to tylko szampon lub tylko odżywka to być mnie namówiła bo mam problem z puszeniem się włosów. Garnier przeważnie ma ładne zapachy jeżeli chodzi o linie do włosów:)Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja miałam dawno temu szampon z timetei co mi sianko zrobił... więc teraz mam uraz do tej marki niestety;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam, ale widzę kokosowy, a kokos kocham:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety, miałam niewątpliwą nieprzyjemność poznać się z najnowszą serią od Timotei. Z niektórymi produktami męczę się do tej pory:/ Najbardziej wkurza mnie szampon do włosów brązowych, choć odżywka też była tragiczna:/

    OdpowiedzUsuń
  24. Skoro włosy po jego użyciu są miękkie i lepiej się układają , to koniecznie muszę go wypróbować :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam kiedyś ten szampon, ma cudowny zapach:)
    Zapraszam Cie na konkurs, do wygrania 100 zł do H&M'u :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje włosy z Timotei się nie lubią

    OdpowiedzUsuń
  27. Używałam jakiś czas tego szamponu faktycznie super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajna sprawa. Kusi mnie zapach kokosa utrzymujący się na włosach;) Chciałam jednak zrezygnować na jakiś czas z szamponów posiadających w składzie SLS. Jeśli inne się nie sprawdzą to z przyjemnością sięgnę po ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam te szampony i zawsze kupuję a do tego odżywka, u mnie obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń