2 maj 2013

Inspiracje Pazurkowe !

Kocham lakiery ,obowiązkowo muszę mieć pomalowane paznokcie. Ach cudowne beże ,fiolety ,czerwienie ,brązy... no jakże możemy przejść koło nich obojętnie ?! :D A producenci ciągle proponują coś nowego -seria letnia , seria zimowa ,seria wakacyjna ,seria od tak sobie bo czasami trzeba pokazać coś nowego.... No cóż , ciężko nam się oprzeć ,co ?  ;)

Wzorków robić NIE umiem ,nad czym przeogromnie ubolewam i cierpię -podziwiam wszystkie blogi Lakieromaniaczek ,które na swoich paznokciach tworzą małe dzieła sztuki ! Te cudowne różyczki ,kwiatuszki , piórka ,wzorki ,kropeczki ,krateczki -wszystko jest tak precyzyjne, sterylne i dokładne ! Ach czemuż to jestem tak bardzo niedokładna i w gorącej wodzie kąpana ? Nigdy nie stworze u siebie czegoś   tak precyzyjnego i dokładnego ! 
A Wy moje biedne pazurki nigdy nie będziecie się mogły dumnie nosić z takimi pięknymi obrazkami :( 

Zamierzam zainwestować w pędzelek i no właśnie co jeszcze powinnam mieć do takich wzorków ? Widziałam u Was na blogach takie malutkie szpikulczyki ,ale nie wiem gdzie to znaleźć - w drogeriach u mnie brak tego :( 

I UWAGA 
Moje Lakieromaniaczki-Czytelniczki - zaczynam swoją  przygodę ze wzorkami .Będzie ciężko zarówno i dla mnie jak i dla Was - o wszystko będę się Was pytać aż będziecie miały mnie dość  :*
Mam nadzieje ,że przetrwamy tą ciężka przeprawę i wreszcie powstanie coś coś będę mogła pokazać :)  

57 komentarzy:

  1. wszystkie są cudowne, mnie właśnie dziś paznokieć się złamał i niciz mojego zapuszczania, jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też niestety nie mam aż tak ogromnej cierpliwości, ani czasu, bo zwykle jak siądę żeby pomalować paznokcie, i może nawet to zrobię to zaraz trzeba iść do czegoś innego i nie wyschnięty lakier się ściera :(
    No to zobaczymy jak ci się to uda, życzę powodzenia i czekam na zdjęcia efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomalowane pazurki ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra :)), najbardziej podobają mi się motywy marynarskie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne paznokietki ): niestety nie mam cierpliwości ani talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Już Ci dopinguję i ciekawią mnie Twoje pierwsze wzorki.Trzymam kciuki za Ciebie:)
    P.s te miętowe z wzorkiem są super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam się do klubu tych podziwiających "paznokciowe malarstwo" i łączę się w bólu użalając się nad swoim brakiem pomysłu/talentu/chęci etc.
    Te szpikulczyki to sondy? One nie są chyba aż tak bardzo konieczne, może znajdziesz pod ręką coś, co mogłoby je zastąpić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak ,własnie o sondy mi chodziło :) Czymś na razie postaram się je zastąpić ,szpilki ,wykałaczki małe pędzelki ,ale później ubezpieczę się w profesjonalny sprzęt :D
      Ach ten brak talentu :(

      Usuń
    2. Z tego o widzę na blogach to wiele osób z powodzeniem używa właśnie wykałaczek, a tych sond to szukałbym może w sklepach "wszystko po xxx zł" skoro lokalne drogerie takich nie oferują :)

      Usuń
    3. Ooo bardzo dobry pomysł z tymi sklepikami :) muszę zajrzeć ,może akurat coś się trafi :)

      Usuń
    4. Właśnie w takich widziałem je ostatnio. Z końcówkami rożnych wielkości i rączkami wykonanymi z rożnych materiałów, chyba drewniane i akrylowe. Jak nie znajdziesz to daj znać, mogę pomóc w zakupie.

      Usuń
    5. W takim razie w sobotę wybiorę się u siebie w mieście na łupy ,jak nie uda mi się nic znaleźć to będę wdzięczna jeśli mi pomożesz :)
      Dziękuje !

      Usuń
  8. Ja też kompletnie nie potrafię robić wzorków :( Dziś walnęłam sobie pazurki na wściekły i róż i heja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja umiem zapuścić długie pazurki, ale wzorki średnio mi wychodzą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też tylko pazurki długie :(

      Usuń
  10. Powodzenia, trzymam kciuki, bo ja to jestem antytalencie totalne

    OdpowiedzUsuń
  11. najprostsze zdobienia są zawsze najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się te pierwsze czerwone :) i słodkie są te z różyczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie są cudowne!
    mam nadzieję, że z czasem pokażesz nam jakiś wzorek na Twoich pazurkach :) na pewno uda Ci się zmalować na nich coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. te z różami są prześliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie, że Ci się podoba. Dostępność na Allegro jest średnia, ale jak już się trafi i wypróbuje to chce się powracać do tego kosmetyku :)

    Wszystkie pazurki cudowne. Chyba nigdy nie będę się mogła cieszyć takimi...:(

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się zawsze taśma odkleja razem z lakierem :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lakieromaniaczki to i ja podziwiam, bo sama mam do tego 2 lewe ręce i ledwo prosto umiem paznokieć pomalować :D

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda, że nie mam takiego talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorki królują :D super.

    OdpowiedzUsuń
  20. popieram pomysł z recenzjami książek ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na swój drugi blog ! :)

      Usuń
  21. Widzę, że rozpoczynasz nową przygodę;) Super, życzę powodzeni:)
    zapraszam do mnie na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html

    OdpowiedzUsuń
  22. ja również zazdroszczę wszystkim lakieromaniaczkom takiej umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsze - najlepsze!
    bezkonkurencyjne!
    a ten szpikulec o którym piszesz to nie przypadkiem "sonda" ?

    pozdrawiam :) Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,sonda :) wczoraj jeden z czytelników własnie zaproponował tą nazwę ;)

      Usuń
  24. Trening czyni mistrza :) i myślę, że wzorków nauczysz się kiedyś robić :))

    OdpowiedzUsuń
  25. pastelowe kolory są ładne, ale zdecydowanie ostatnio królują u mnie na paznokciach neony ^^
    p.s. proszę Cię o znalezienie jednej chwili i dołączenie się do naszej akcji. Zbieramy karmę, obroże, smycze i inne potrzebne rzeczy na pszczyńskie psiaki. Więcej na ten temat : http://animru.blogspot.com/2013/05/zbieramy-na-pszczyniaki-wielka-akcja.html . Każdy gest jest na miarę złota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z neonami jeszcze nie próbowałam :)

      Usuń
  26. uwielbiam inspiracje paznokciowe, te z kolorowa posypka wygladaja slodko ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam te zdobienia z tasiemkami, niedługo będę mogła sama wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cześć, bardzo tu miło :) Z okazji pierwszej rocznicy blogowania zorganizowałam loterię. Zgłoszenie zajmuje kilkanaście sekund, a daje szanse na otrzymanie zestawu słodkiej ciasteczkowej biżuterii :) Oto link: http://mood-book.blogspot.com/2013/03/26-marca-czyli-truje-was-juz-okragy-rok.html Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie świetne, szczególnie te białe z czerwonymi paskami! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też dopiero zaczynam z wzorkami:) Każdy kolejny będzie lepszy, uwierz! Do kropeczek będzie Ci potrzebna sonda (choć ja takiej nie posiadam, a co tam. wygodnie mi szpilką/ wykałaczką) a pędzelek ja sama kupiłam w sklepie z artykułami papierniczymi miękki pędzelek i go przycięłam, ale nie polecam tego robić :D strasznie się nim maluje i zamierzam kupić sobie jakiś najcieńszy pędzelek do zdobień na allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak spróbuje z tym pędzelkiem :) Dziękuje za miłe słowa , jutro zabieram się za różyczki :) Ciekawe czy choć trochę ,będa przypominały jakiekolwiek kwiatki ;)

      Usuń
  31. Czy już pisałam, że są boskie ;)?

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystko to pięknie wygląda, ale ja nie mam cierpliwości do tworzenia takich dzieł ;/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja już nie pamiętam kiedy moje paznokcie chodziły gołe dłużej niż 5 minut :) A co do wzroków, to dodaję takie paznokciowe zdjęcia do folderu, dodaję, a jak już próbuję któryś sama zrobić to wychodzi lipa :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Racja, niektóre są po prostu genialne i cudowne!
    zachęcam do obserwowania ;>
    http://enbyn-en.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. też chętnie wyczarowałabym na paznokciach jakieś wzorki, niestety brak mi talentu w tym temacie ;))

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne i inspirujące zdjęcia wrzuciłaś. Uwierz, że nie jest trudno coś takiego odtworzyć, o ile wyrobi się rękę ;) Ja swoją przygodę zaczęłam półtora roku temu. Co do sond o które pytałaś, możesz spokojnie zastąpić je wykałaczką, długopisem,czy innym przedmiotem. A jeśli zależy Ci na nich bardzo, to ja swoje kupiłam w sklepie z chińskimi drobiazgami. Życzę Ci powodzenia w malowaniu i jestem bardzo ciekawa efektów, dlatego też obserwuję i liczę, że poinformujesz mnie, gdy już coś wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za tak miły i konstruktywny komentarz :) Dobrze wiedzieć ,że ktoś to czyta :) Na początek postaram się z długopisami ,wykałaczkami ,szpilkami ... jednak zajrzę przy okazji do jakiegoś 'chińskiego' sklepiku ,może akurat uda mi się znaleźć sondę na co baaaardzo liczę ;) O pierwszych rezultatach na pewno poinformuje ,może jutro uda mi się za to zabrać :)

      Usuń
  37. Cudowne inspiracje... Do takich wzorkowych szaleństw potrzeba mnóstwo cierpliwości i precyzji. Mam nadzieję, że z biegiem czasu będzie Ci to szło coraz sprawniej. Różowo-niebieskie paznokcie z serduszkami są boskie. Ja dotychczas eksperymentowałam z frenchem w różnych postaciach i jakimiś kreseczkami na płytce. Do namalowania takich różyczek na paznokciach trzeba dużo praktyki... Trzymam kciuki i czekam na fotki Twoich osiągnięć;)

    OdpowiedzUsuń
  38. te kwiatuszki, bodajże różyczki, coś dla mnie :) chciałabym.. :)

    OdpowiedzUsuń