27 maj 2013

Inspiracje Pazurkowe Part2.

Już jutro zaczyna się Malinkowa Akcja na którą wszystkie uczestniczki wyczekują :) Jestem strasznie ciekawa Waszych kolorków na pazurkach i nie mogę doczekać się wszystkich wtorków i piątków :) Sama będę się starała dodawać  jak najwięcej postów i mam nadzieje ,że starczy mi kolorów ! I obejdzie się bez kupowania nowych ;) :D już zaplanowałam nawet co Wam jutro zaprezentuje . Na początek postawiłam na 100% żywy kolorek , który pasuje do bannerku akcji , już wiecie jak to barwa ? ;) 
A żeby się trochę zainspirować , kilka pomysłów na ozdobienie naszych pazurków . masa kolorów i wzorków :)  W tej akcji prawdę mówiąc stawiamy na jednolite paznokcie ,ale co tam ! Kolorów nigdy nie jest za wiele ,prawda ? :) Szczególnie przy tak długiej zimie i szaroburej wiośnie . No własnie u mnie dzisiaj pogoda jest tragiczna . Rano była taka mgła ,że nie wiedziałam co się dzieje ,a teraz jest pochmurno i słońca nie ma :( mam nadzieje ,że kolorami je wywołamy ! 


Już kiedyś pazurkowe inspiracje na blogu się pojawiły ( i będą pojawiać się częściej bo je uwielbiam ,mam nadzieję ,że Wy również :)) 
Tutaj link do part I ---> TUTAJ

A dzisiaj zapraszam na 
Part II ;) 
Motyle mnie po prostu urzekły !! 
trawka ,trawka ;)





Prawdziwe dzieło sztuki ,nieprawdaż ? :)


Letnia burza na paznokciach !! 







i jak się podobają ? :) 
Mnie szczególnie urzekły motylki i serduszka :) 

W razie jakichkolwiek pytań , sugestii ,albo ot tak sobie po prostu ,piszcie do mnie na e-maila 
frambuesa44@o2.pl  :) 
Czekam na Wasze wiadomości :) 


BUZIAKI ! 

44 komentarze:

  1. są super. trendy w paznokciach w tym sezonie są chyba najbardziej różnorodne i ciekawe. jest wiele nowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , mamy się czym inspirować :)

      Usuń
  2. Pierwsze i przedostatnie - prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo świetne są ! :) tylko brać się za malowanie :0

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie najlepsze te cieniowane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niektóre na prawdę inspirują!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne paznokcie, te święcące w ciemnościach najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. ta inspiracja z tym szerokim pedzlem jest bardzo ciekawa i ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kilka mi wpadło w oko. te czerwone z czarnym paskiem są boskie.

    OdpowiedzUsuń
  9. a mnie urzekło zdjęcie 3! cudowne, chce takie!

    OdpowiedzUsuń
  10. och zdecydowana większość mi się podoba, sa genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne pazurkowe inspiracje!
    wszystkie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre mnie zachwyciły :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne pomysły, trzeba tylko czasu i zdolności do niektórych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Umiem zrobić tylko ten ostatni xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie dwa pierwsze są śliczne :) w sensie, że najśliczniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne <3 szkoda ze nie mam zdolnosci manualnych :(
    A dzis na FB widzialam ze essence na rynek wlasnie ma wypuscic taki top, dzieki ktoremu paznokcie beda sie smicic w ciemnosci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo dobrze wiedzieć ,że wprowadzają go :)

      Usuń
  17. piekne i latwe do zrobienia pazurki! :)

    u mnie nowy makijaż, zapraszam! http://pear-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. mmm uwielbiam takie wzorki :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałam Ci napisać, które mi się podobają najbardziej i zaczęłam liczyć: 1, 2, 3, 4... :D Wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czwarte zdjęcie, te z serduszkami i te z piorunami fantastyczne i co najważniejsze wydają się być proste w wykonaniu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. o mój Boże! ta trawka jest genialna! ostatni wzór kiedyś robiłam na fiolecie z kropkami niebieskimi i żółtymi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne inspiracje, szkoda, że nigdy nie mam czasu na takie zabawy, a przez to nie mam wyćwiczonych różnych zdobień. :(

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystkie inspiracje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie pazurki mi się podobają! <3
    Zamierzam umówić się do kosmetyczki właśnie na robienie paznokci i szukam inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie mnie urzekły:)
    Obserwuję
    http://emte90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Te zielone trawkowe i te z paseczkami z pędzla omg omg omg !

    OdpowiedzUsuń
  27. Te świecące są MEGA!!!!!!!!!!! :) Ciekawe gdzie takie można kupić :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnież Essence ma taki wypuścić ;)

      Usuń
  28. mnie najbardziej urzekła trawka i motyle :) cuda!
    ps: Ciekawy blog, będę obserwować.

    OdpowiedzUsuń
  29. W motylu się chyba zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń