25 maj 2013

Demakijaż od Avonu - daje rade ? :)

Jakiś czas temu w rozdaniu u CosmOli wygrałam oto ten kosmetyk do demakijażu :) Z tego co wiem u Oli  się nie sprawdził   za dobrze , a jak to jest z nim u mnie  ? :) 

 OPAKOWANIE 
Pojemność - według mnie 150 ml. to dość mało ,zawsze kosmetyki tego typu miałam o większej pojemności . Jest jednak bardzo wygodny w czasie podróży . Śliczne proste opakowanie ,ładnie wyprofilowane . Kolorystyka biało-czarna mi bardzo odpowiada :) Korek jest odkręcany ,w płynie Garniera ,który zawsze używam jest to opakowanie na klik. Na początku wydawało mi się ,że jest strasznie mało wydajny i dość sporo muszę go wyciskać na wacik , problem jednak się rozwiązał . W żelu jest dość mała 'dziurka' do wyciskania kosmetyku i przez to mam wrażenie ,że wyciskam go więcej . Jest to jednak  duży plus dla niego! Wiemy ,że nie wylejemy kosmetyku za dużo ,co mi bardzo często się zdarza ;) Przy tym nie mam z tym najmniejszego problemu :) 

Zapach jest bardzo delikatny i subtelny. niestety nie potrafię go bliżej określi ;) Po zmyciu nim twarzy utrzymuje się chwilkę na naszej skórze . Konsystencja jest dość gęsta ,kosmetyk nie leje się i nie ścieka tam gdzie nie potrzeba , bardzo ładnie trzyma się naszego wacika.
 Skład :
Aqua- Woda - bezpiecznie ;)
Parafinum Liquidum- parafina ciekła/ Olej mineralny  -rola rozpuszczalnika
Petrolatum- Wazelina - Substancja konsystencjotwórcza, wpływa na lepkość gotowego produktu i poprawia właściwości użytkowe.
PEG-40 Stearate Kwas stearynowy oksyetylenowany 40 molami tlenku etylenu,  umożliwia powstanie emulsji
Isodecyl Oleate- Oleinian izodecylu - ciekły wosk - Wpływa na właściwości aplikacyjne kosmetyków - daje dobry poślizg przy rozsmarowywaniu
Steareth-2- Alkohol stearylowy oksyetylenowany 2 molami tlenku etylenu-  substancja renatłuszczająca , zwilżająca , umożliwia powstanie emulsji - Bezpieczny :)
Cetyl Alcohol- Alkohol cetylowy
Stearic Acid- Kwas stearynowy - renatłuszczający , bezpieczny :)
Triethanolamine- Trietanoloamina - regulator PH - bezpieczny :) 
PEG-4- substancja zwilżająca
DMDM Hydantoin- substancja konserwująca - dozwolony w ograniczonym stężeniu
Carbomer- Karbomer- zagęstnik
Iodopropynyl Butylcarbamate- działanie konserwujące , na opakowaniu w którym jest on zawarty powinien być napis " Nie stosować na dzieciak poniżej 3 roku życia "
BHA- kwas Salicylowy , reguluje odbudowę komórkową skóry


Niestety na składach się nie znam :( I nic więcej powiedzieć nie mogę , może znajdzie się ktoś kto mógłby cokolwiek mi tutaj nakreślić  :) Źle czy dobrze ? 
Jedyne za zauważyłam to to ,że ma całą masę składników ,które mogą powodować zaskórniki :( 


A teraz to najważniejsze czyli DZIAŁANIE ! 
Na razie same spójrzcie jak działa ;) 
1.Szminka 2.Kredka do oczu 3.Cień do oczu 4.Tusz do rzęs


Jedno przetarcie
 Jak same widzicie Płyn po jednym przetarciu wacikiem całkiem dobrze poradził sobie z kosmetykami :) Pozostały tylko lekkie ślady ,które zapewne po 2-3 razie by zniknęły :)  
Ja z tym kosmetykiem bardzo się polubiłam , jestem szczęśliwa ,że nie zdarzyło mu się ,aby podrażnił moje oczy ,a bardzo często miewam z tym problem. Szybko zmywa makijaż ,musimy jednak troszeczkę go przytrzymać przy zaschniętym tuszu ;)  Co więcej - radzi sobie z tuszem od Maybelline -The Rocket ,z którego zmywaniem mam ogromny problem !  Fajnie ,ze nie maże się po skórze tak jak niektóre z żeli . Zauważyłam również ,że ładnie nawilża . Sam producent pisze , że jest on z odzywką i rzeczywiście da się to  zauważyć :) 
Dla porównania zawsze używam płynu do demakijażu od Garniera - teraz przerzuciłam się na ten . Uważam ,że i mniej mnie podrażnia i troszeczkę lepiej sobie radzi ;) 
Czy kupie go ponownie ? Przyznam się szczerze ,że nie wiem jak wygląda to cenowo w katalogu :) Ale jeśli będzie w promocji to zapewne się na niego  skusze . Szczególnie podczas wyjazdów :)

38 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o avon to ja tylko i wyłącznie uwielbiam ich żelowe kredki i mgiełki a tak to raczej nie ufam ich kosmetykom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredek nie miałam ,ale mgiełki również uwielbiam :) Niektóre kosmetyki są naprawdę warte uwagi ;)

      Usuń
  2. Avon mnie uczula, dlatego boję się testować cokolwiek nowego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie od sporej ilości osób słyszę ,że uczula . u mnie na szczęście to się nie zdarzyło :)

      Usuń
  3. lata temu go miałam i nie byłam zadowolona - szczypał mnei w oczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście wręcz przeciwnie :)

      Usuń
  4. no jak na Avon, to jestem zdziwiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go. Ładnie się sprawdza. Jedynym minusem jest to, że "dozownik"/to coś z tą dziurką hyhy (nie wiem czy można to nazwać dozownikiem) odpadło mi i została duża dziura.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze nie wierze ,że Ci to odpadł!! :P Ale psikus ;)

      Usuń
  6. Witam zaprosiłam Cię do akcji, aby dowiedzieć się więcej wejdź http://monusia.blogspot.com/2013/05/akcja-maliny-kolorowe-lato-na.html


    Pozdrawiam :)
    Przepraszam za spam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden spam ;) Jestem bardzo szczęśliwa ,że dostała m oficjalne zaproszenie od jakiejś bloggerki ,bo sama planowałam wziąć udział w tej akcji :) Dziękuje !

      Usuń
  7. Miałam go raz :) zmywał okej, ale pozostawiał na moich powiekach taki dziwny osad, trudny do zmycia wodą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bardzo ładnie nawilża :)

      Usuń
  8. Może warto go kupić :) Zobacze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam go i byłam zadowolona ale maluję się bardzo delikatnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też raczej stawiam na delikatny makijaż :)

      Usuń
  10. plus za analize skladu!! ;)
    ja z avon lubie tylko perfumy i lakiery do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe;] Dawno nic z Avonu nie kupowałam;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam za bardzo dostępu do avonu teraz

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam go i z moim makijażem dawał radę

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kupuję najtańszy, z Biedronki i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jest drogi, prawie za każdym razem jak się skończy to go zamawiamy ;) Przy trzech babach używających go, jest wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny jest, moja mama go używała i chwaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, najpierw dostaniesz opeer za przekręcenie mojego nicku ;p hahaha :)
    Przepiękna recenzja :) Mi po nim wypadały rzęsy i strasznie mnie piekły oczy... Cieszę się, że u Ciebie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam go, ale z tego co napisałaś wynika, że jest całkiem niezły ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja natomiast aktualnie do demakijażu używam emulsje micelarną Cetaphil, jak najbardziej polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już dawno nie miałam nic z Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie wiem czemu, ale jakoś nie lubię kosmetyków Avonu :)
    obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezły jest, ale nie przepadam zaAvonem :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię Avon, ale moja cera nienawidzi parafiny :/ A swoją drogą zapraszam Cie do akcji Maliny ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Your blog is super cute and interesting :)
    Would you like to check out my blog?My last post is really sweet and full of candies :)
    Here it is:
    http://mykaleidoscopeeyes.blogspot.com/
    If you enjoy my blog,maybe we could follow each other? :)
    Wish you a lovely day :)
    xoxo Vesi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakoś nie ufam produktom z Avonu, fakt Rocket Volume cholernie źle się zmywa, ale całkiem nieźle daje sobie z nim rade micel z Bourjois.

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam go i byłam zadowolona :) Jednak przerzuciłam się na Lirene - o niebo lepszy!

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń