14 maj 2013

Czerń ze złotem

Oczywiście jak już wybyłam z aparatem na dwór i bardzo mi się to spodobało ,to pogoda postanowiła mi spłatać figla ! Na dworze brzydko pochmurno i złotych drobinek za nic uchwycić się nie dało :( Jednak coś i jakoś Wam pokazać postanowiłam . Zdjęcia robiłam następnego dnia ,licząc ,że się trochę rozpogodzi - no niestety niedziela okazała się jeszcze gorsza ...

Czarno ,tak czarno -wiem ,że wiele osób tego nie lubi - pazurki pomalowałam tak do kobaltowej sukienki :)  
Buziaki ! 



Golden Rose baaardzo stary i baaardzo się kończy :(

31 komentarzy:

  1. uwielbiam czerń na paznokciach i noszę ją bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pazurki :)
    i mam pytanie kochana kupiłaś tą sondę sobie? i gdzie ją znalazłaś? bo właśnie czytałam w komentarzach że miałaś jej szukać :)
    odpowiedz u mnie proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam lubię czerń na paznokciach. Moim zdaniem wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. także tak uważam :) jednak nacodzień średnio się prezentuje :(

      Usuń
  4. lubie czarne paznokcie :) sa takie rasowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja może znajdę u siebie w 1001 drobiazgów, a jak nie to wykałaczka powinna na razie wystarczyć przy moich zdolnościach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. czerń ze złotem to świetne połączenie :)
    bardzo mi się podoba, chociaż sama nigdy nie miałam paznokci w czarnym kolorze .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmmm mam mieszane uczucia. wolę gdy czerń jest tylko dodatkiem
    a nie podstawowym kolorem na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę poćwiczyć z czernią na paznokciach, bo próbowałam tej opcji kolorystycznej raz lub dwa. Chętnie sobie przypomnę jaki daje mocny efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny mix:)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem dlaczego, ale nie znoszę czarnych paznokci u siebie :D
    U innych nie wyglądają źle, ale u siebie nie cierpię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja lubię czerń na paznokciach ;) czasami. szkoda, że tego złota nie widać, to ciężko mi ocenić jak to wygląda razem

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja bardzo lubię czarne pazurki, kiedyś tylko takie nosiłam :) Ten złoty motyw to ciekawy kontrast :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zawsze mieszam czarny z srebrnym.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem czerń i złoto to idealny duet!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny manicure, elegancki i uważam że te dwa kolory super się ze sobą prezentują.Pozdrawiam:))"

    OdpowiedzUsuń
  16. Połączenie na 5 ;) Elegancja sama w sobie i klasyka. W dodatku pasują chyba do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze podobał mi się czarny lakier na paznokciach :) Ale samej, rzadko chce mi się z nim bawić, bo wkurza mnie później jego zmywanie:(

    OdpowiedzUsuń
  18. to złoto na zdjęciu wygląda jak srebro :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja czerń bardzo lubię, jeszcze w takim złotym połączeniu ? Świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. te dwa kolory idealnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo lubię czerń na paznokciach :) w tym sezonie zresztą bardzo modny w połączeniu z bielą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. aj muszę w końcu zaszaleć z czarnym, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawe zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Prosto ale bardzo fajny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  25. jeszcze nigdy nie pomalowałam paznokci na czarno :) ale fajnie się prezentuje :) Dodałabym jeszcze złoto na kciuk ale to tylko taka moja wizja :P

    OdpowiedzUsuń