31 maj 2013

#2 Lato na paznokciach

Mimo tego ,że planowałam Wam dzisiaj zaproponować coś bardziej stonowanego to znów postawiłam no żywy róż , a wszystko za sprawą Maybelline ;) 
Jak wiecie o TUTAJ pisałam Wam o paczuszce ,którą od nich dostałam i o tym drobniutkim upominku który mi sprawili ,aby mnie zainspirować ;) 
I oto na pazurkach od razu pojawił się Lakier COLORAMA nr 183 ;) 


Co nieco o samym bohaterze :
Od razu spodobało mi się proste opakowanie . Pędzelek jest zwykły i prostu ,bez żadnych udziwnień . Malowanie : Cudownie mi się nim maluje i zdecydowanie zostanie jednym z moich ulubieńców ! Na niektórych pazurkach po pierwszej warstwie mogłam już zaprzestać . Uważam jednak że dwie to zupełnie minimum przy nawet nie wiadomo jak mocno kryjącym lakierze :P  Na początku przestraszyłam się tym ,że jest trochę rzadki - jednak przy malowaniu świetnie się sprawdził i nie było żadnej trudności . Ładnie się rozprowadza i kryje całą płytkę
Kolor jest śliczny i intensywny . Cudownie mieni się w słońcu . To mój pierwszy lakier tego typu , zawsze miałam zwykłe proste kolory bez żadnych błyszczeń ;) 
Wyschnął szybciutko i dzięki temu nie ma na nim żadnych odgnieceń i zadrapań ;) 

w rzeczywistości jest troszeczkę ciemniejszy ;) 

28 komentarzy:

  1. Prosta buteleczka i odcień kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwień z odcieniami fioletu śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda w świetle słoneczka ;)).

    OdpowiedzUsuń
  4. ten kolor kojarzy mi się z dojrzewającymi malinami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście super się mieni w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no nie powiem, kolorek niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny ;) chociaż ten "brokat" mnie trochę drazni

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny! ja jednak wolę lakiery bez tego błyszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Róż to ostatni kolor, jakim pomalowałabym sobie paznokcie. Niemniej jednak Colorama troszkę mnie kusi od jakiegoś czasu, ale coś za słabo na mnie oddziaływuję :P Po Twojej recenzji widzę, że warto zainwestować w taki lakier, ale chyba poczekam na kolejne 40% obniżki :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolorek i fajnie się odbija na fioletowo...

    OdpowiedzUsuń
  11. moze przywoła lato za oknem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny :) uwielbiam takie :) Pozdrawiam zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kolorek ... ciekawie prezentuje się na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju, taki niepozorny, a jak pięknie wygląda na Twoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam lakiery COLORAMA. Jak dla mnie są idealne, z konsystencji, pędzelka i pigmentacji. Mój nie ma drobinek, ale kolor jest bardzo podobny do Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolorek! Uwielbiam róż i czerwień na pazurkach ;).

    OdpowiedzUsuń