28 maj 2013

#1 Lato na paznokciach !

Noi zaczynamy Akcję Maliny ! Już nie mogłam się doczekać tych kolorków na Waszych blogach ! Dzisiaj aż zaroi się od pięknych ,wielobarwnych pazurków. Kilka już Waszych dzieł widziałam i wreszcie znalazłam chwilkę ,żeby zaprezentować i swoje ;) Niestety ,mój kolorek jest zupełnym przeciwieństwem tego co obecnie dzieje się za oknem . Mam nadzieję ,że na weekend się wypogodzi bo mam zamiar wyjechać na ze znajomymi ,a siedzenie przez 4 dni w domku słabo mi się widzi :(  ( Chyba nie powinnam mówić głośno że CHCE SŁOŃCE NA WEEKEND ! ;) )


Nawet nie wiecie ile czasu zajęło mi uchwycenie tego lakieru na zdjęciu ! Ale się na wygimnastykowałam i nagłowiłam jak zrobić tak ,żeby mój aparat nie robił z niego różu ! Mam nadzieje ,że widać iż jest to żywy ,piękny i intensywny FIOLET  ;) 
Pierwsze zdjęcie zdecydowanie lepiej oddaje kolorek lakieru :) 


W zestawieniu z fioletowymi kolczykami :)  (przy okazji zaprezentuje Wam moją bogatą kolekcje biżu  :P )
 I jak Wam się podoba pierwsze wprowadzenie do lata ;) ?


A teraz lecę uczyć się nieszczęsnego Angielskiej . Za nic na świecie nie jestem w stanie pojąć czasów przyszłych. Czarna magia... 
Może ,któraś z Was jest mistrzem Angielskiego i rozróżniania czasy przyszłe od siebie  ? :( Ja za nic nie potrafię tego zrobić  ,wszędzie wstawiłabym Will i byłoby po kłopocie :( 

56 komentarzy:

  1. ładny kolorek, lubię takie lakiery, podchodzi pod róż na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety jakoś mój aparat przy deszczowej pogodzie odmawia posłuszeństwa :(

      Usuń
  2. lubie roz,mam sporo odcieni a np tylko jedna czerwien ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolorek:)taki delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie tylko Ty tego słońca chcesz moja droga ;)) ! . A odcień ładnie wygląda , choć ja nie przepadam za tym kolorem ;P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda nas nie oszczędza w tym roku:(

      Usuń
  5. bardzo lubie te lakiery, chociaż kupuje je w chinskim markecie to jakoscią mnie zaskoczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na zdjęciach podchodzi kolor bardziej pod róż ale podoba mi się choć prawdę powiedziawszy nie lubię lakierów safari mam jeden nie dojść że rzadki to jeszcze brudzi płytkę, ale może w innych kolorach byłoby inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ich całą masę i powiem Ci ,ze każdy jest zupełnie inny i różny od siebie :D

      Usuń
  7. Idelnie dobrane, świetny kolor :) Chyba zaszaleje w tym tygodniu z różem dzięki Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj prawdziwe lato! naprawdę bardzo mi się ten kolor podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Adres bloga da się zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow , nawet nie wiedziałam o tym ! :)

      Usuń
  10. Bardzo ładny kolorek :) nie jest to taki typowy róż, ale jak na niego patrze mam wrażenie, że odcieniem przypomina cukierki :P

    OdpowiedzUsuń
  11. o fajny kolor :) mam kilka lakierów Safari, kolorki mają fajne ale szybko odpryskują i szybko zasychają .. pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Na do najwytrwalszych nie należą ,ale za taką cenę trzeba im to wybaczyć ;)

      Usuń
  12. śliczny kolor, szkoda, że nie mam dostępu do tych lakierów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Safari to chyba tylko na bazarkach :P

      Usuń
  13. Mam podobny odcień z Eveline, ale jakoś nie czuję się w nim dobrze

    OdpowiedzUsuń
  14. Bonito color!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor ładny, ale lakierów tej firmy nie lubię... i będę recenzować sama xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  16. dla mnie to różowy fiolet jak już, ale bardziej róż. ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kochanie napisz do mnie o swoim problemie z angielskim, chętnie ci pomogę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za propozycje . Dzisiaj już kolokwium mam za sobą i na szczęście czasów było bardzo mało . Jak będę miała jeszcze jakiś problem to mam nadzieje ,ze nie będzie żadnym problemem jak się do Ciebie odezwę :*

      Usuń
  18. Jaki piękny lakier... Nigdy nie miałam jeszcze lakierów z Safari, ale chyba muszę kupię. :) Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kolorek, też mam kilka lakierów safari

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tam widzę róż :D I taki mi się podoba :P Kupiłam ostatnio z Miss Sporty podobny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne paznokcie też mam kilka lakierów safari :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam do robienia brzuszków razem z nami! ; )

    A czasy przyszłe nie są takie złe ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Safari to fajne lakiery za niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeśli chodzi o czas przyszły w angielskim, to mam to samo - odnajduję się jedynie w słówku "will" :P Gdzie można nabyć lakiery Safari? Różu nie trawię, ale chętnie nabyłabym jakiś inny kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli słabo z naszym angielskim :D
      Safari możesz znaleźć na różnych bazarkach i stoiskach ,w sklepach po '5zł' zapewne też się znajdą :) Ja kupuje je za 2,5 i mam naprawde sporo sztuk bo aż 6 ;) Mają szeroką game kolorów wiec na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
    2. Słabo tylko, jeśli chodzi o czasy :P Z całą resztą idzie całkiem nieźle :D

      Usuń
  25. Bardzo fajny ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń