5 kwi 2013

Zakupowe łupy

Dzisiaj pokaże Wam co udało mi się ostatnio upolować w Biedronce ;) 
Naprawdę warto się tam wybrać ,bo mają teraz bardzo fajne promocje 

1.Biosilk jedwab -każdej chyba bardzo dobrze znany
-3,99-

2.Pianka do loków od Nivei - ja zawsze jej używam ,a teraz w dwupaku jest za :
-15,99-

3.Szampon od Timotei ,o którym naczytałam  się wiele u Was na blogach
Ceny niestety nie pamiętam ,ale warto ! :) 

4. Poza kosmetycznie
Torby EKO ,których tyle się naszukałam - w Biedronce za:
-2,99-



Ponadto jakiś czas temu obiecałam Wam ,że wrzucę o TE pazurki przyozdobione Crackerem ;)
Cracker posiadam od firmy H&M 
Nie pomyślałam ,aby zrobić zdjęcie ale zaległości na pewno nadrobię
Kupiony również w promocji za 5 zł ;)
Wydaje mi się ,że na żywo prezentowały się lepiej -no ,ale niestety ,aparat wszystkiego nie odda :) 


Zostałam nominowana do wielu Liebster Award -jednak tyle nominacji nie pozwala mi odpowiadać i nominować osoby od siebie:) Postanowiłam jednak ,że chociaż na jedną serię pytań odpowiem i oto one ;)
1. Czy uważasz że mój blog jest interesujący?
Myślę ,że powinni to ocenić moi czytelnicy - dla mnie może i jest ,ale nie wiem co myślą oni ;)
2. Wolisz paznokcie naturalne czy tipsy?
NATURALNE ! Nigdy nie miałam tipsów i nie zamierzam ich robić ;)
 3. Czym nakładasz cienie? 
Specjalną gąbeczką przeznaczoną do tego ;)
4. Czy przed spaniem zawsze zmywasz makijaż? 
Staram się jak tylko mogę ,chyba ,że jestem w kryzysowej sytuacji i nie jestem w stanie tego zrobić :P
5. Ulubiona pomadka nawilżająca to...?
Yves Rocher - Malinowa 
 6. Dlaczego założyłaś bloga?
Chciałam podzielić się swoimi opiniami ,recenzjami na temat produktów. Pozwala mi to również poznać wiele nowości kosmetycznych . Noi oczywiście miło się pisze ,gdy wiem ,że ktoś to czyta i odpowiada :) 
 7. Wymień trzy najważniejsze rzeczy w twoim makijażu codziennym?
Tusz, tusz , tusz ... bez niego się nie obejdzie - zazwyczaj dochodzi jeszcze podkład , bronzer oraz eyeliner ;)
 8. Czy masz kogoś kto inspiruję Cię do artystycznych działań? (np. makijaż, fryzury, stylizacje) Jeśli tak to kto to jest? 
Wydaje mi się ,że nie mam takiej osoby - inspiruje się wszystkim co mnie otacza :)
9. Miałaś choć raz usta pomalowane na czerwono przy dziennym makijażu? 
Przy codziennym makijażu nie - ale bardzo bym chciała ! 
10. Ulubiony produkt kosmetyczny to...? 
One ciągle się zmieniają ! Jak na razie moim faworytem jest chyba Żel do włosów w sprayu - nie wiem co bym bez niego zrobiła :P
11. Produkt którego nie poleciła byś nikomu to...?
Oj aż ciężko mi tutaj coś napisać -na każdego wszystko działa inaczej . Ale na pewno nie kupujcie  osuszacza do lakieru w sprayu od marki Avon ;) 



Za wszystkie zgłoszenia BARDZO dziękuje ! 

48 komentarzy:

  1. z tą pianką do włosków to zrobiłaś interes;D

    OdpowiedzUsuń
  2. torba z motylem jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tego Biosilk'u :/ ale torby mnie zachwyciły, muszę wybrać się na poszukiwania ale tłumy w biedronkach skutecznie mnie odstraszają przed wejściem :/ a w mojej małej nie ma nigdy nic fajnego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście nie ma aż takich tłumów ;)

      Usuń
  4. Ja również używam tego Biosilka. Nie uważam, żeby był super, ale innego nie znam :) Udane zakupy ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten Biosilk jedwab mnie ciekawi, może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj...udane zakupy, udane.Ja wczoraj również odwiedziłam żółciutki sklep ;)_zakupiłam tylko odżywkę(aż...zależało mi na niej) do paznokci 6w1 i peeling borówkowy -spa, oraz żel pod prysznic o zapachu lilli wodnej,który bardziej mi przypomina arbuza..
    Biosilk lubie, ale od czasu do czasu..

    Dziękuję za komentarz na moim blogu, zresztą odpowiedziałam Ci na niego, wiec zajrzyj w me progi- nie doszukałam się Twojego emaila-a odpowiez na temat przypraw bedzie dluzsza, wiec chcialabym to zalatwic poza blogiem.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze te torby z biedronki, zwłaszcza ta z motylkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torby eko świetne - u mnie już ich nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podobają mi sie te torebki :) to prawda, że w biedronce można upolować ciekawe zdobycze

    OdpowiedzUsuń
  10. ale swietne torby :)musze sobie takie sprawic n azakupki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak od razu pomyślałam :)
      __
      Ćwiczę całe ciało

      Usuń
  11. Bardzo lubię produkty Timotei. Po nich moje włosy się dobrze rozczesują i nie plączą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torby świetne!
    Dziś w biedronce upolowałam jedwab :) i parę innych drobiazgów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten szampon i ja muszę sobie kupić skuszona recenzjami blogerek :)
    torby są świetne

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy :)
    Śliczne te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. TORBY! Muszę taką mieć! Rewelacyjne i do tego ekologiczne:))

    OdpowiedzUsuń
  16. podobają mi się te eko torby :) w dodatku mają świetną cenę :)
    jedwab do włosów Biosilk codziennie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię tagi :) A biosilk mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne te torby ekologiczne! Dlaczego mam tak daleko do Biedry :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam te torby Eko w biedronce -są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. też ostatnio patrzyłam w Biedronce na te torby eko, następnym razem się skuszę, bo są w świetne wzory;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zakupy, ten jedwab też mnie kusi .

    OdpowiedzUsuń
  22. o kurcze te torby są jeszcze w biedrze? muszę atakować!

    OdpowiedzUsuń
  23. mam ten jedwab i jest dosc ok! fajne takie promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. szkoda, że mnie ominęły te torby ekologiczne :(

    OdpowiedzUsuń
  25. kocham wszystkie szampony z Timotei, powyższego też już używałam ;)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę zerknąć w u siebie w biedronce na te eko torby :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zupełnie nieznane mi kosmetyki, ale torby extra - też posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zostałaś przeze mnie otagowana. Zapraszam: http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/2013/04/moje-nowosci-czyli-wygrania-i-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  29. paznokcie wyszły w stylu Safari ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam biosilk, ma piekny zapach.
    Ale kupiaś świetne torby ;)

    Zapraszam do mnie na bloga, na kolejny cover ;) : ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ja nie miałam żadnego z Twoich zakupkowych łupów ;)
    a pazurki bardzo fajnie wyglądają ;) ja kiedyś sobie kupiłam pękający lakier, który nie pękał :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Super te EKO torby! ;)

    P.S. Ja jestem z okolic Wa-wy ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. nice post!
    Maybe we follow each other !?
    Let me know :)
    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  34. zatem cieszę się ze zdwojoną mocą :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nice products!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zakupy! Uwielbiam jedwab Biosilk :).

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam tę torebkę z motylkiem i jedwab. Z obu jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  38. To fakt, Stonka miewa ostatnio fajne promocje kosmetyczne, ale wkurza mnie fakt, że albo nie wszystkie nowości docierają do tej, którą mam pod nosem, albo wszystko większość zostaje wykupiona w ciągu dwóch dni :P Na szamponach i odżywkach z Timotei niestety się zawiodłam:/

    OdpowiedzUsuń
  39. Te torby są fajne, ale mam inne, nie z Biedronki:)
    Widzę, że zakupy się udały, moje były skromne, tylko pędzle i peeling winogronowy:) Zawsze coś;)

    OdpowiedzUsuń
  40. wolę jedwab chi od biosilku, jest bardziej gęsty,
    miałam 2 pękające lakiery, czarny i biały. Wygladały masakrycznie na moich paznokciach, firmy już nie pamiętam ale do tanich nie należały.

    OdpowiedzUsuń