2 kwi 2013

Podsumowanie + Mary Kay

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kosmetyk ,który dostałam w prezencie zza wielkiej wody - w PL wydaje mi się ,że jest on niedostępny tak więc prezentuje : 
Aż sama nie wiem jak to nazwać
Pudełeczko z pomadko-perfumetką i 4 wymiennymi zapachami ;)
No może chociaż trochę coś mówi Wam ta nazwa ;) 
Tak więc zapraszam na serię zdjęć -one pokażą Wam o wiele więcej 




Najpierw mamy pudełeczko które po otwarciu ukazuje nam...
Pomadkę z jedną perfumetką i 3 wymiennymi

Może choć trochę widzicie jak są one 'wciskane'


Zapachy:
*exotic passionfruit
*simply cotton
*sparkling honeysuckle
*warm amber


Pomadka jest bardzo delikatna i troszeczkę podkreśla nasze usta
Pudełeczko- zamykane na magnez
Z tyłu pudełeczka bardzo dokładny opis oraz instrukcja obsługi tego cudeńka ;) 
Co do zapachu - ulubionego nie mam za każdym razem podoba mi się jakiś inny 
Jak dla mnie bardzo fajny gadżet do torebki ;) 


A takie zdjęcie udało mi się znaleźć w internecie-
 Jak widać polska cena to około 100 zł ;) 




A teraz czas na:
PODSUMOWANIE -Marzec ! 

Marzec zaczynałam z :
66 obserwującymi
668 wyświetleniami
294 komentarzami
21 postami


Kwiecień zaczynam z:
108 obserwującymi
1809 wyświetleniami
681 komentarzami
36 postami

To aż 
 42 obserwujących więcej!
1141 wyświetleń więcej!
387 komentarzy więcej!
15 postów więcej!


TOP 3 KOMENTATORZY
1.Beauty and Textiles (23)
2. Pirelka (19)
3. Misiówa i Spółka :-) (15)


DZIĘKUJE ! 

43 komentarze:

  1. Mam ten zestaw miniaturowych zapachów :) Są cudownie, szczególnie lubię brązowy. Szkoda, że je wycofali :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny zestaw, myślę że dla każdej kobiety:) Swoją drogą, dobrze że masz takie możliwości otrzymywać takie cudeňka :)))
    Miło, że udało mi się załapać do 3 komentujących,pozostawienie komentarza, to prawdziwa przyjemność:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje takiego miejsca i dziękuje:)

      Usuń
  3. bardzo fajny zestawik nie miałam go nigdy

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę, praktyczna rzecz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny gadżecik! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ciekawie, słyszałam, że kosmetyki kolorowe mają super ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje w zyskaniu tylu odwiedzin, obserwujących i komentarzy!

    O takim pudełeczku jeszcze nigdy nie słyszałam. Troszkę drogie jest ;(
    Ale wyobrażam sobie, jak poręczne musi być w torebce- nie trzeba nosić perfum osobno, błyszczka/pomadki osobno, tylko jak poprawiamy swój wygląd to wszystko mamy w pakiecie. Nieziemska wygoda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No no no kochana! Ale Ci oglądalność skoczyła! <3 Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jak do tej pory miałam jedną przygodę z kosmetykiem Mary Kay i był to podkład, który bardzo mile wspominam :) Ciekawy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to wyglada i na pewno pieknie sie prezentuje na sutach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super takie miniaturki!
    u mnie dzis opis toniku z ziajki,zapraszam na post :)
    milego dnia
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, nie mogłam zgadnąć co to ;) ciekawe i pożyteczne ;)
    Cieszę się, że jestem w Top Komentatorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za komentarz, a dzisiaj zapraszam na nowy wpis

    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej!
    Zostałaś nominowana do ✰LIEBSTER AWARD✰
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestawik :) pierwszy raz taki widzę :)
    gratuluję statystyk :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie zestawik świetny, wypróbowałabym, chociaż cena troszkę wysoka:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć :) Nominowałam Cię do Liebster Award :) Więcej znajdziesz tu: http://paulina-makeupsession.blogspot.com/ Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. wooow ! ale super to :D uwielbiam zapachy, perfumy, mgiełki itd. Fajnie byłoby mieć coś takiego, żeby zmieniać sobie jak mi sie zachce. Rzeczywiście w Polsce nie widziałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję takich osiągnięć :)
    a zestaw mk bardzo pomysłowy ;d

    PS. śliczny nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  20. O ostatnio nawet byłam na pokazie kosmetyków Mary Kay:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie są takie pokazy ? :)

      Usuń
    2. To był całkowity przypadek, koleżanka dostała zaproszenie i wzięła mnie ze sobą we Wrocławiu :)

      Usuń
  21. Ale fajne, prawie poczułam ich zapach xD


    http://justallme-amy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda ciekawie ;>

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny zestawik - idealny jako prezent :)
    ciekawa jestem czy zapachy są trwałe .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow świetne :D
    pozdrawiam Malinową koleżankę:*

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny pomysł, szczególnie jako prezencior :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo dobrego słyszałam o firmie Mary Kay. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny gadżet :). Gratuluję Ci blogowych sukcesów :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Wstyd się przyznać, ale nie mam żadnego kosmetyku z tej firmy! :(

    OdpowiedzUsuń