28 kwi 2013

Nowości !

Czyli co nowego właśnie się pojawiło lub pojawi na drogeryjnych półeczkach . ja już w paru cudach się zakochałam i wiem ,że nie daruje ich sobie ,chociażby nie wiem co ;)

Na pierwszy ogień lecą MAKIJAŻE ! 

Maybelline - Big Eyes
Cienie do powiek odbijające światło 
Mamy je 5 wariantach kolorystycznych 
Cena to około 33 zł 
5 harmonijnych kolorów z bazą odbijającą światło ,która zawiera miliony drobnych pereł. Oczy stają się jeszcze większe i rozpromienione

Neonowe Lakiery 
Delia
Ich cena to tylko 3,5 ;)


Orly 
Mash Up


6 nowych kolorów na lato 
Cena 39 złoty za 18 ml 
lub
zestaw 4 miniaturek za 60 zł 


Nowa kolekcja MAC
  • puder Pearlmatte Face Powder, 115zł
  • pomadka MAC Lipstick, 86zł
  • Mineralize Tinted Lip Balm, 90zł
  • maskara Haute & Naughty Lash, 95zł
  • cienie w kremie Pro Longwear Paint Pot, 80zł
  • lakier do paznokci, 65zł




WŁOSY !
Color Bug marki Kevin Murphy to kolorowa farba do włosów, dzięki której możemy uzyskać intensywnie różowe, fioletowe lub pomarańczowe włosy w kilka sekund.
To zmywalna farbka w postaci pudru w kamieniu, którą wciera się we włosy. Aby uzyskać optymalny efekt pokrywamy wcześniej włosy lakierem lub pastą stylizacyjną, a następnie pocieramy poszczególne pasma delikatną poduszeczką z wybranym kolorem. Color Bug to pomysł na szybką zmianę koloru bez potrzeby trwałego farbowania. Produkt można natychmiast zmyć z włosów, tak szybko, jak make up!

PIELĘGNACJA ! 
Rewolucyjna rękawica do demakijażu GLOV 
Efektywność produktów to wynik zaawansowanej mikro-technologii włókien. Włókna GLOV są 100 razy cieńsze od ludzkiego włosa i 30 razy cieńsze od włókna bawełny. Dzięki temu doskonale ściągają brud z powierzchni twarzy.
Cena 49,9 lub 39,9

Kolekcja The Sweethearts od Bath & Body Works



Słodka, uwodzicielska, radosna i zmysłowa
Żel pod prysznic (39zł), Balsam do ciała (39zł), Mgiełka do ciała (59zł), Krem do ciała (39zł), Mini balsam do ciała (17,99zł)



Mleczka do Ciała Soraya



  • Nawilżająco – ujędrniające mleczko do ciała z olejem z amarantusa
  • Regenerująco – ujędrniające mleczko do ciała z olejem z róży
  • Wygładzająco- antycellulitowe mleczko do ciała z olejem jojoba
  • Wyszczuplająco – ujędrniające mleczko do ciała z olejem arganowym

Cena 12,90.

52 komentarze:

  1. Neony z Deli! Jaaki wybór ;D za 3,5 chcę wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jakie te wszystkie rzeczy fajne, niektóre widzę pierwszy raz ;) podoba mi się wszystko

    OdpowiedzUsuń
  3. mleczka soraya są w świetnej cenie,

    OdpowiedzUsuń
  4. A nowości kuszą i kuszą... cienie z chęcią zakupię... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz będę chodziła i myślała, który cień bym chciała :)
    W swojej kolekcji posiadam już kilka lakierów z Deli i jestem muszę przyznać, że jak za taką ceną są naprawdę fajne, więc pewnie skuszę się na kilka nowych kolorków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najbardziej przypadł do gustu numer 4 ;)
      A co do delii to warto ;)

      Usuń
  6. https://www.youtube.com/watch?v=H_Tmg5xiKQU bardzo prosty i fajny tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega neony! Za 3,5? Super cena jak dla mnie :) Cieni mało używam, mam ich sporo, ale tak naprawdę nie umiem ich wykorzystać :( może trzeba zainwestować w fajny pędzelek do makijażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja mam problem z cieniami :( Pędzelek niby mam ,ale chyba same posiadanie go nie wystarczy :P

      Usuń
  8. Lakiery z Deli mmmm...Orly też ładne, ale w życiu nie dam tyle pieniędzy za lakier:D Pudry don włosów bardzo mi się podobają, ale obawiam się, że jako brunetka za bardzo z nimi nie poszaleję:(

    OdpowiedzUsuń
  9. nowości kusząco wyglądają:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe te nowości :D Kurczę już dawno chciałam dorwać neonowe lakiery do paznokci ;p Mleczko także mnie ciekawi xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Szybki przegląd przez nowości - bardzo fajna sprawa;) Zaciekawiły mnie nowe produkty z MACa. Przyznam jednak, że cienie z Maybelline również wyglądają bardzo interesująco;) Z Deli natomiast nie mam żadnego lakieru, ale te neonowe jakoś do mnie nie przemawiają;p Chyba wolę raczej pastelowe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pastele i neony na przemian ;) Aczkolwiek jakieś nowe pastelki wypuścić również by mogli ;)

      Usuń
  12. Neony z Delii będą moje, ale ciekawe gdzie je można kupić u mnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Neony Deli ! Orly ! Balsamy Soraya! Zakochałam się...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowości zachęcają do kupna, ceny różne..ale warte grzechu.Mnie zaciekawiły przede wszystkim balsamy Soraya:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te farbki do włosów są fajne :) Choć chyba już jestem na nie za stara :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też się tego obawiam :D

      Usuń
  16. wszystko mi się podoba, a szczególnie nowa kolekcja MAC .. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tylko neon :) sama mam rózowoe pasenko które wprost uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawie się zapowiadają cienie i oferta Mac'a. Zainteresowała mnie też ta farbka do włosów:) Choć rzaden kolor mi nie pasuje, ciekawe jest:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Musze poszukac Color Bug, kolekcja MAC tez brzmi fajnie. Zapraszam do mnie, zostalas otagowana:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, ta farba bardzo ciekawa!

    Pozdrawiam, SL.
    deshonore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie piękne kolory tych lakierów! Lato na 102 :D

    Kobieca-Strefa

    OdpowiedzUsuń
  22. ta rekawica do demakijazu zapowiada sie fajnie

    OdpowiedzUsuń
  23. lakiery za 3,50zł?!muszę je mieć!!:D

    OdpowiedzUsuń
  24. ach zapaszki szkoda że mam już ich 18 :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  25. neonowe lakiery- KOCHAM! <3
    z MACa produkty uwielbiam,choć miałam do przetestowania tylko lakier do paznokci i puder ;))
    i zachwyciła mi ta kolorowa farba do włosów, pewnie sama spróbuję pobawić się włosami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neonki i mi przypadły do gustu :)
      Z MAC produktów nigdy nie miałam okazji używać ,a szkoda :(
      Kolorowa farba do włosów jest świetna ,sama również może spróbuje :)

      Usuń
  26. Cienie Maybelline wydają się super :)
    Pozdrowienia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakochałam się w lakierach Delia i nowościach MAC :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście cienie wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam lakiery, te również bardzo mi się podobają ;-)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne, te cienie to cos dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przemawiają do mnie neonowe lakiery z Delii i mleczka marki Soraya :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj widze ,że te lakiery kuszą wszystkich ;)

      Usuń
  32. Balsamy od Soraya są bardzo dobre dla wymagającej suchej skóry, przeszłam z tą marka przez wiele serii i nie spotkałam się z taką, która nie odpowiadałaby mojej suchej skórze. Teram mam tę nowa serię balsamów-mleczek Świat Natury i muszę powiedzieć, że jest rewelacyjna. Mleczka zawierają w swoim składzie drogocenne dla skóry olejki, które nawilżają i odmładzają skórę, nadając jej delikatnej sprężystości. Mleczko ma stosunkowo rzadką konsystencję ale dla mnie to jest plus bo latwo sie rozprowadza i wchłania szybko, pięknie pachnie i kosmetyk i skóra potem po użyciu, do tego zyskuje gładkości i miękkości.

    OdpowiedzUsuń
  33. A niedawno pojawiły się też antyperspiranty z tej serii Świat Natury.świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Te antyperspiranty z serii świat Natury sa super. Nie brudzą koszulek, nie są lepkie, bardzo dobrze odświeżają. Dla mnie mega :) :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię tę serię :) Mleczek używam od kilku miesięcy, a teraz dołączył antyperspirant i też jestem jego wielką fanką . Potwierdzam nie brudzi ubrań :)

    OdpowiedzUsuń