13 kwi 2013

Mary Kay - Paleta Kolorów

Dziś Wam prezentuje moje drugie cudeńko marki Mary Kay
Mianowicie ,paletkę z 3 cieniami i różem ;)

Na początek kilka słów od samej Marki
Paleta Kolorów do Oczu i Policzków Mary Kay® Filigree Eye and Cheek Powder
To unikalny pomysł Mary Kay na modny i elegancki makijaż przy minimum wysiłku. Występuje w dwóch wariantach kolorystycznych: Splendid i Stunning, zawierających po trzy cienie do powiek i jeden róż do policzków. Każdy z nich doskonale pasuje do każdego typu urody. Te zdobione złotymi drobinkami odcienie gładko się rozprowadzają i z łatwością mieszają, dając idealnie trwały efekt. Aby uzyskać bardziej intensywne, nasycone barwy należy nakładać produkt warstwowo. 
Cena: 75zł
Ja paletki , uwielbiam . Są wygodne ,możemy wszędzie je ze sobą zabrać i mamy wszystko pod ręką. Nie trzeba brać tysiąca rzeczy ,wystarczy od tak sobie ,taka jedna mała i skromna:)
Ta do najtańszych nie należy i zapewne w Polsce ciężko ją dostać . Ja tak jak już wspominałam przy innym cudeńku z Mary Kay mam ją zza oceanu ;)


Opakowanie
Jak dla mnie bardzo ładne ,elegancki i skromne. Czarny  ,falowany czworokąt z malutką różową łuną i jasnym napisem "Mary Kay". Opakowanie zawiera malutkie drobinki brokatu ,czego zdjęcia niestety nie oddają. 
Dodatkowo zapakowana była w tekturowy kartonik ,na którym wszystko było ładnie opisane i wytłumaczone - niestety już go nie posiadam :( 
Jeśli chodzi o sam gatunek plastiku to jak dla mnie jest bardzo dobry. Po roku użytkowania nic się nie łamie ,nie skrzypi ,nie rysuje . Wszystko wygląda tak samo jak na początku - no poza zużyciem kosmetyków ;)


 Róż:
Tak więc zacznę od różu ,bo to właśnie jego używam najwięcej - Jest bardzo delikatny . Zawiera delikatne drobinki ,które mam nadzieję ,że choć trochę będą dostrzegalne na zdjęciach poniżej. Bardzo ładnie się rozprowadza i regularnie . Długo się utrzymuje na naszej twarzy . jak dla mnie jest idealny i ubolewam to ,że już widać pod nim blaszkę ;(

Cienie
Do wyboru mamy trzy
*złoty
*jasno fioletowy
*ciemno fioletowy
Przyznam się szczerze ,że z tej paletki regularnie używam tylko dwóch ,złotego i ciemnego fioletu. 
Mimo ,że  na zdjęciach i na dłoni bardzo słabo wyglądają na oku prezentują się o wiele lepiej ! 
Złotym zawsze podkreślam całe oko ,a fioletowym lekko przedłużam kreseczkę od eyeliner;)
Trzymają się naprawdę bardzo długo .
Każdy z cieni zawiera lekkie złote drobinki. 
Jasnego fioletu nie używam ,gdyż najzwyczajniej mam wrażenie ,ze w ogóle do mnie nie pasuje 


Akcesoria
A pod kosmetykami kryją się właśnie one ;) Na początku były dodatkowo zabezpieczone ,ja osłonki już jednak zdjęłam ;)
Pędzelek do różu - jest świetny ,tylko jego używam do jakichkolwiek różów bądź bronzerów i nie zamierzam go zmieniać :P Malutki wygodny i poręczny ;) Po roku użytkowania nie zauważyłam ,aby wyszedł z niego choć jeden włosek ! ;)
Reszta również bardzo trwała ,po gąbeczce nie da się zauważyć śladów użytkowania ,tylko tyle , że na zdjęciach jest akurat brudna ;) 

Ponadto
Widzicie ten piękny wzorek na kosmetykach ! 
Paletka świetna . Dostałam ją jako prezent i wiem , że sama nie dam rady sobie takiej sprawić :( 

A tutaj zdjęcia od MaryKay
Dodam również iż cena  75 złoty jest za sam kompakt - bez całego osprzętu , że tak powiem ;) Tak więc płacimy tylko za to 


28 komentarzy:

  1. Wzorek jest rzeczywiście piękny, ale ze względu na cenę bym po tą paletkę nie sięgnęła. Nie używam cieni, więc dla samego różu chyba szkoda pieniędzy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoł, trochę kosztuje, ale naprawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spotkałam się z ta firmą przy okazji kursu makijażu. Ale ceny są z wyższej półki, więc nie było mi dane nabyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam mnóstwo cieni Mary Kay i je uwielbiam :) Tej paletki akurat nie posiadam, ale myślę, że jest równie dobra jak inne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No powiem Ci, że ładny i przydatny pakunek, ładne cienie. Niestety mnie nie byłby stać na nie.Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy post ;>Świetnie prowadzisz bloga ;3
    Zapraszam do komentowania nowego posta :)~Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają ślicznie i opakowanie ładne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna paletka:) miał ktoś świetny pomysł na prezent :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta mini paletka, ale szkoda, że tak droga. Ciekawe ile kosztuje wkład +opakowanie, jeśli sam wkład 75zł. :P

    Mi też bardzo się podobają koszule jeansowe. A Austria... daleko, ale cóż poradzić. Trzeba zacząć oszczędzać na rozpoczęcie wspólnego życia.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna paletka!
    róż i złoty cień bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też jestem zwolenniczką paletek niż wszędobylskich, pojedynczych cieni:) Skomponowałam swoją własną paletkę z cieni Inglota i jestem z niej całkowicie zadowolona. Nic mi więcej nie trzeba. Mam w niej kolory, którymi maluję się najczęściej. Jak dla mnie takie cudo z Mary Kay byłoby stanowczo za drogie. Ale fajnie jest dostać taki prezencik ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasem warto zainwestować trochę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena niestety za wygórowana... powinni pomyśleć nad jej obniżeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo delikatne, subtelne kolory. Osobiście bardzo lubię paletki Inglot :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładna kolorystyka zestawu!:)
    ja mam genialny zestaw cieni i brązerów, który dostałam od Ukochanego na urodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne cienie, chociaż bardzo delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ŚLICZNE te cienie, delikatne, nie zawsze lubie robic ostre oczy, a te sa wlasnie idealnie
    P.S. wstawiłam w końcu post - jak zrobić kokardkę krok po kroku, zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze, cienie mnie nie powalają jakoś za delikatne:D różyk za to jest ładny:))

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo łądne cienie ;)
    ogólnie b.ładny blog :)
    Zapraszam do siebie :)
    JUz obserwuje liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jakoś nie przepadam za tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, ja w związku z kwiatami...może zrób zdjęcie i wyślij mi, może coś poradzimy:) jak uratowac..

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne kolorki:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs
    http://crazyworld1000.blogspot.com/2013/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie delikatne odcienie, ostatnio też często złoty na mojej powiece ląduje:)

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądają pięknie :) ale ja tam nie lubię różu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Your comment is awaiting moderation.

    hey hun
    I just found your blog and I love it!
    such an amazing post and layout!!
    Love your content! good job!!
    check my blog if you want too:)
    Greetings from Greece
    xoxo

    http://www.fashionrailways.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne delikatne kolorki :)
    a fajna jest ta 'skrytka' na akcesoria! świetna sprawa ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. D;a mnie jest zdecydowanie za drogie ;/. Ale jestem oczarowana i zachwycona pomysłem na przechowywanie pędzelków :).

    OdpowiedzUsuń