11 kwi 2013

Joy Ride - Oriflame

Postanowiłam się przemóc i pokazać Wam coś z moich perfum . 
Czemu przemóc ? 
Myślę ,że zapach jest to coś indywidualnego i każdej z nas podoba się zupełnie co innego także perfumy to chyba kosmetyk ,który bardzo ciężko ocenić i wydać obiektywną opinię . 
Oj obiektywnej to się chyba nie da , aczkolwiek ja spróbuję ;)

Czemu zaczynam od tych perfum ? 
Gdyż są TANIE -możemy je kupić od tak na spróbowanie ,na zbliżające się LATO jest to według mnie idealny zapach :)

JOY RIDE
ORIFLAME

Jak już widzicie perfumy są od Oriflame . Dostępne zazwyczaj w okresie wiosenno letnim - czasami na tych 2 stronach z SuperPromocją - te ,które gazetki przeglądają zapewne wiedzą o czym mówię.
Ich cena regularna to 23 złote za 30 ml - cena w promocji -teraz niestety nie pamiętam ,ale chyba coś około 15 złoty :)
Są dostępne jeszcze w wersji żółtej i czerwonej -ja przedstawię tą zarówno kolorystycznie i zapachowo mi najbliższą czyli FIOLETOWĄ 



Co proponuje nam producent ?
Koktajl soczystych owoców - arbuza, ananasa, słodkiej pomarańczy i passiflory - w towarzystwie subtelnie pachnących kwiatów daje wrażenie słodyczy, spontaniczności i lekkości. Mgiełka piżma tworzy zmysłowe tło.

Kategoria: kwiatowo - owocowa

Nuty zapachowe: arbuz, ananas, pomarańcza, passiflora, nuty kwiatowe, piżmo

Jak widzicie zapach świeży kwiatowo-owocowy. Ja jestem zwolenniczką takich smaków :) Szczególnie podczas lata ,wolę mieć na sobie coś delikatnego i orzeźwiającego . Nie chce ubierać się w jakieś drzewa sandałowe , paczule czy śliwki. 
Zapachu niestety dokładnie opisać Wam nie potrafię i chyba nikt nie da rady tego zrobić ,a przez internet niestety nic nie poczujecie ,a szkoda ,szkoda;) 
Mówię wam w 100% jest taki jak zapewnia producent!

Co dodatkowo przemawia za tymi  perfumami ?
TRWAŁOŚĆ - mnie zszokowała ,ale naprawdę psikając nimi na ubranie czy szaliczek jestem w stanie wyczuć je nawet po paru dniach !  Na skórze również są tak trwałe. Mam wiele droższych zapachów i powiem Wam ,że są bardziej ulotne niż ten ! 
Noi oczywiście CENA - nie żal mi wydać paru złoty na perfumy ,które wiem ,ze bardzo mi się podobają i są tak trwałe . Na lato są wręcz idealne do wrzucenia do torebki i psikania się kiedy tylko chcemy :) 
Fiolka jest dość spora -widziałam wiele okazów 30ml ,które były mniejsze niż te -mi to jednak ani trochę nie przeszkadza. 


Dodatkowo wyczytałam ,ze już dość długo nie ma ich w katalogu - mam nadzieję ,że niebawem powrócą ,bo za mną już chyba zużyte ich 3 opakowania ;)

A Wy je znacie ? 



23 komentarze:

  1. Boję się kupować w ciemno perfum, zawsze wolę powąchać osobiście;) Chyba, że ktoś naprawdę mi poleca;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego cudeńka, ale fajnie, że masz swój zapach;) Ja wciąż nie mogę takiego dla siebie znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę, nie sądziłam, że są one tak trwałe :) Nie znam tego zapachu, ale regularnie zagladam do katalogu Oriflame, może powrócą i się z nimi zapoznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja mama je ma ;) całkiem ,całkiem ;) ale dalej jestem fanką swoich ukochanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo, mój ulubiony kolor, myślę, że zapach przypadłby mi do gustu.. Może kiedyś ktoś mi sprezentuje :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tego zapachu .. ale bardzo lubię świeże kwiatowo-owocowe perfumy, więc pewnie przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znamy Oriflame, ale tej wody akurat nie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uwielbiam orzeźwiające, cytrusowo-kwiatowe zapachy na lato :) Coś będę musiała kupić, bo zostały mi same cięższe zapachy...
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam ich, jak będę mieć kiedyś okazję to powącham :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś używałam Oriflame, wody nawet sobie chwaliłam :) tego zapachu akurat nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tego nie znam:) wolę perfumy z avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam jeszcze totalnie nic z Oriflame :) za to perfumy Avonu lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nic nie zamawiałam z Ori i nie znam tego zapachu.
    Ostatnio wygrałam wodę toaletową Fire- kiedyś już jej używałam i zapach także był zadziwiająco trwały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś tą Fire i jak dla mnie była zbyt intensywna ,ale zapach rzeczywiście trwały ;)

      Usuń
  14. nie znam ich ale mam takie pudelko z ikea:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam parę lat temu ten zapach i dla mnie był nieco zbyt mdły.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zdążyłam Ciebie ostrzec przed filmem :/ prawda, że masakra ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam, dawno nie mialam nic z Ori:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam tego zapachu, po nutach zapachowych widzę że mógłby mi się podobać :)

    OdpowiedzUsuń