16 kwi 2013

Catrice - Nudes

Dzisiaj przedstawię Wam mojego faworyta wśród lakierów ;)
Firma chyba nie należy do bardzo znanych - ja nie wiem jakim cudem stałam się posiadaczką tylko tego ich kolorku. Szukałam nude i w końcu trafiłam :)

Kilka słów od producenta 
Lakier do paznokci z profesjonalnym pędzelkiem dla precyzyjnej i bezsmugowej aplikacji. Dostępny w 32 kolorach.

Skład: Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/
Trimellitic Anhydride Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Stearalkonium Hectorite, Etocrylene, Barium Sulfate, Mica, Silica, Tin Oxide, [+/-CI 15850, CI 15880, CI 19140, CI 42090, CI 77266, CI 77491, CI 77499, CI 77510, CI 77891].


Cena: 10zł / 10ml
/s/
Opakowanie bardzo ładne i eleganckie ,jak same możecie dostrzec ;)

I na początku ukazuje Wam ten cudowny pędzelek o którym zapewnia nas producent

Zdjęcie słabo uchwyciło aczkolwiek jest on leciutko zaokrąglony i płaski 
Czy rzeczywiście jest taki idealny ?
Jak dla mnie TAK. Jest to lakier ,którym najłatwiej i najszybciej mi się maluje. Dzięki temu zaokrąglonemu czubkowi nie wychodzimy poza obwód paznokcia tylko mamy bardzo ładnie wykończone pazurki. Dzięki temu ,że jest płaski szybciej i dokładniej pokryjemy lakierem całą płytkę ;) 
Jak dla mnie pędzelek jest świetny i bardzo prosto się nim maluje - bez smug ,wychodzenia i niedociągnięć ;) 
Niby tak mało a jak wiele zmienia ;) 


Kupując go myślałam ,że będzie zwykły i matowy ,jednak jak widać na zdjęciach możecie dostrzec malutkie błyszczące drobinki .No niestety ,nie okazał się tym czym się spodziewałam ,jednak nie przeszkadza mi to ;) Do drobinek już się przyzwyczaiłam ,a zupełne nude nabyłam innego producenta ;)


Lakier wysycha bardzo szybko ! Nigdy nie robiły mi się na nim żadne odgniecenia ,a czasami  maluje nim pazurki na noc. Duży PLUS ! 

Pędzelek
Wysychanie
Kolor
Malowanie
Wszystko na tak ,a co z jego trwałością ? 
Jak dla mnie lakier jest bardzo trwały :) Chyba głównie temu ,ze  szybko wysycha ,bo u mnie pierwsze zadrapania zawsze powstają po pierwszych paru godzinach od pomalowania ;) 
Około 3 dni beż żadnych rysek ,potem ściera się na końcówkach ;) 

Niestety nie wiem jak sprawdzają się inne kolory z tej serii ,a producent proponuje nam ich aż 32 :D Także do działa kobietki , może gdzie go odnajdziecie ;)

A Wy znacie tą firmę i macie coś z tej serii ? 

55 komentarzy:

  1. Wow, wychodzi na to, że jego trwałość zasługuje na uznanie. Bynajmniej jeśli za taką cenę ma się trzymać bez szwanku przez 3 dni to ja się na niego piszę;D Zazwyczaj lakiery na moich paznokciach trzymają się jeden (lakiery z Inglota) lub dwa dni (lakiery z Golden Rose). Ciekawa jestem jak poradziłby sobie ten przyjemniaczek... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I u mnie jest bardzo podobnie z trwałością lakierów ;)

      Usuń
  2. nie znam tej firmy, ale kolorek bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie lakiery nude na kims, sama ilekroc sie skusze to zmywam, moje rece wygladaja tak bezbarwnie z nimi, wole mocne kolory na pazurach

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad lakierami z tej serii. Co do tego odcienia to mam bardzo podobny z Rimmel'a :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie nudziaki :)
    Nie miałam jeszcze lakieru Catrice, może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się - za jasny na brązowy, za ciemny na nude. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog :)
    Obserwujemy?
    nie-rezygnuj.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super lakier, ładny kolor.Zaskoczyłaś mnie trwałością i tym, że malujesz pazurki na noc.i nie robią się żadne wgniecenia?
    Moje paznokcie mają odżywkę eveline, bardzo sobie ją chwale, ponieważ moje paznokcie nie były super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , jedyny lakier ,który wytrzymuje noc ,gdy dopiero co go naniosę na pazurki :P

      Usuń
    2. Kolejne do INSTA-DRI Sally Hansen ;) poza tymi zawsze robią mi się wgniecenia.

      Usuń
  9. Co prawda nie maluje paznokci, ale ten lakier jest świetny! <3

    ten-jedyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor super taki naturalny. Podobne widziałam ostatnio z Lovely i zastanawiałam się nad kupnem. Z Catrice mam inny lakier, ale jeszcze nie miałam okazji go testować.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mój odcień. kompletnie. za bardzo kakaowy. :( ja ciągle szukam tego mojego wymarzonego idealnego nudziaka. brzoskiwiowo-różowego i nigdzie nigdy nie widziałam... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://frambuesa-beauty.blogspot.com/2013/03/safari.html spójrz na ten ;)

      Usuń
  12. Firmę znam, ale aktualnie nic nie am xD
    nie przepadam za takim kolorem...xD

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się podoba! uwielbiam nudziaki :)
    niestety narazie nie miałam jeszcze nic tej firmy ..

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo, ja na pędzelki zwracam uwagę bardziej niż na kolor! ;) takiego nie lubię za bardzo akurat, ale kolor to rzecz względna, łatwo zmienić ;)

    a odpowiadając na Twoje pytanie o robienie fotek:

    do rzęsek akurat potrzebujemy: dobry aparat, małe dobre piwo lub inny płyn pitny, zdolności kucharskich oraz w podlizywaniu się, oraz Statyw*.

    Statyw* należy najpierw przygotować do pracy gotując dobry posiłek, następnie, z aparatem w jednej dłoni a piwem [tudzież innym preferowanym napitkiem] w drugiej, podchodzimy do Statywu* i wdzięczymy się, prawiąc komplementy wszelakie, acz wokół fotografiki oscylujące. Kiedy statyw jest odpowiednio nastawiony, montujemy na nim aparat i obiecujemy piwo na koniec sesji ;)

    W moim zestawie fotograficznym musiałam procedurę powtarzać niestety dwukrotnie, bo pierwsze ustawienia Statywu* nie były za dobre, ale po odpowiedniej korekcie za pomocą Focha Lekkiego i usunięciu płynu na chwilę, sesja druga dała znacznie lepsze efekty ;)

    * co prawda wolę zazwyczaj sprzęt produkcji firmy Hama, leciwy acz niezawodny i wymaga mniej zachodu, ale do sesji rzęskowej musiałam wykorzystać w tej roli Cholerę Jasną, za co jej tutaj prześlicznie dziękuję ;)

    ps.: samodzielnie też da radę to zrobić [pierwsza sesja]. ale do tego trzeba znaaaacznie więcej cierpliwości, celności i napitku [dla siebie] na uspokojenie później ;)

    pozdrawiam, Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnei nie mam takiego statywu w formie Cholery Jasnej ,ale piwka z miłą chęcią się napije :D

      Usuń
  15. Niestety nie mam dostępu do Catrice. Jakimś trafem w obu Naturach dostępnych niedaleko mnie nie ma ich szafy.. jak pech to pech, ale parę lakierów od nich z chęcią bym ponosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. w sumie ładny nudziak :) takiego jeszcze nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. jak jakaś "druga skóra" wygląda na tych pazurkach fajny efekt :D:D

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ładny odcień ;) super prezentuje się na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam lakiery z tej firmy! są super :)
    spróbuj tych placków, spróbuj!

    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie wygląda na paznokciach, ja jeszcze nie miałam lakieru z tej firmy :)
    jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na Wielką Wyprzedaż Wiosenną :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny kolor, aczkolwiek nie mój. Przy moich dość czerwonych dłoniach (krążenie itd) wyglądałoby to źle.

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam kolor nude na paznokciach :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam jeszcze lakierów tej firmy. Kolor ładny, ale nie w moim stylu. ;pp

    OdpowiedzUsuń
  24. Kilka pytań ode mnie dla Ciebie w ramach Liebster Blog.
    Zapraszam serdecznie, jeśli masz chęć. ;-)

    http://ozamos.blogspot.com/2013/04/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam tego typu pędzelki! Są w niektórych Miss Sporty. Aplikacja lakieru staje się bardzo prosta!
    Ten nudziak jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny kolor :) A ja chwilowo mam bana na kupowanie lakierów, chlip ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja nie mogę takich kolorów nosić :( Mam dłonie kobiety po 40, bo zawsze łapią największą alergię (tak samo usta). Dosłownie tylko miesiąc w całym roku nie mam uczulenia na rękach :( U mnie najlepiej wyglądają mocne, ciemne kolory np. czerwień, granat, fiolet, brąz.

    Odp. Takie filmiki są najlepsze. Warto takie poszukać na internecie, bo zawsze dobrze pokazują jak robić dane ćwiczenie i po skończeniu czuje się różnicę w mięśniach. :) Słońce zawsze dodaje sił i ochoty na wiele rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I lepiej ćwiczyć z kimś niż samemu ;)

      Usuń
  28. Bardzo lubię firmę Catrice, ma tanie i bardzo dobrej jakości produkty. Sama posiadam 2 lakiery tej firmy i jestem z nich naprawdę zadowolona. Ten Twój nudziak bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ładny nudziak, taki z nutką czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kolorek I wykonczenie bardzo mi sie podobaja
    chociaz nie mam rzadnego lakieru z tej firmy
    ostatnio kupilam cala linie lakierow blogerek z wibo
    w sb przyjzezdza paczka z zakupami z pl bedzie meggggga post z haulem zakupowym :)
    milego dnia
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  31. KOlor świetny. A firmę koniecznie muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny kolor ma ten lakier ! ;)
    pozdrawiam;)
    FC

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie mój kolorek, ale ogólnie fajny, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. lubię NUDE, często bywają niezastąpione...;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam podobny, ale oddałam mamie. Nie mój kolorek niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  36. muszę w końcu spróbować ich lakierów, ale ja stawiam na o wiele żywsze barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej ;) w końcu zrobiłam zdjęcie mojej henny na brwiach, miałyśmy pierwsze zajęcia z henny i jeśli będziesz miała czas to zerknij do mnie i oceń czy nie wyglądam dziwacznie :D
    A po za tym chce dowiedzieć się czy masz jakiej typy filmów, które pojawią się w 2013 roku, bo zrobiłam małą listę, ale może Ty masz jakiś dobry film, na który warto pójść ;)
    Zapraszam do mnie na nowy wpisik: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. nie, nie znam, ale zkąś kojarzę nazwę :P


    + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo lubię takie naturalne kolory

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawy ten lakier, nie znam firmy przyznam szczerze, ale trzeba by się za nim obejrzeć;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń