12 kwi 2013

Bell - Air Flow


Bell
Air Flow
Lakier do paznokci przepuszczający powietrze 

Jestem posiadaczką dwóch kolorów tej serii poza granatem mam jeszcze szary.
Stałe klientki Biedronki zapewne wiedzą ,że jest on tam czasami w promocjach dostępny za kilka złoty - ja własnie na pierwszy skusiłam się podczas obniżki cen;)


Opakowanie. 
Według mnie na pewno przykuwa naszą uwagę . Napis z przodu jest taki 'inny' i przyciągający. Opakowanie również różni się od tych uniwersalnych ze zwykłą zakrętka -ta jest przezroczysta i kanciasta ,a nie tak jak w większości lakierów okrągła.


Pędzelek
Nie jest ani za mały ,ani za duży . Zwykły prosty bez żadnych udziwnieni. Mi aplikacja nim nie sprawia żadnych trudności

Co więcej...
U mnie lakiery z tej serii sprawdziły się !!
Jest to jeden z lakierów po który najczęściej sięgam (no chyba tylko poza czerwienią;) ) Bardzo łatwo się nim maluje . Trzeba nakładać dwie warstwy - jednak mogą być one bardzo cieniutkie ( czasami nawet zdarzyło mi się nałożyć tylko jedną) Bardzo ładnie kryje ,nie ma żadnych prześwitów i niedociągnięć. 
Lakier naprawdę bardzo szybko wysycha . Przy czym nie robią się żadne odciski ,odgniecenia ,które na niektórych lakierach pojawiają się nawet parę godzin po pomalowaniu. Delikatnie się błyszczy.
Zapach nie jest zbyt intensywny i uciążliwy.
Jest dość rzadki ,przy czym nie zdarza mi się ,aby spływał z płytki i maszerował tam gdzie nie trzeba ;) Łatwo się rozprowadza po paznokciu.

Trwałość
No tutaj powiem ,że do najtrwalszych to on nienależny. Aczkolwiek myślę również ,że jeśli komuś zależny na tym ,aby lakier trzymał się ponad tydzień ,a nie trzy dni to wydaje na niego 30 złoty a nie 5 ;) - tak więc - nie mogę mu tutaj nic zarzucić . Trwałość adekwatna do ceny ;)

Wpisując w google tą serie wyskakuje mi caaała masa różnorodnych kolorów. Na pewno każda z Was znalazłaby coś dla siebie w tej serii ,a naprawdę warto go za te kilka złoty zakupić ;) Szczególnie na promocji w Biedronce :P


A dzisaij u mnie ąz dwie paczuszki ;)
Niebawem dowiecie się co w środku :)

28 komentarzy:

  1. Mało jest trwałych lakierów :/ Szukam takiego tylko jaśniejszego i miętowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej serii również jest miętowy ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię te lakiery :)
    Są fajne i dość dobrze się trzymają na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten kolor :) Mam jeden lakier z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa byłam tych lakierów, posiadam dwie inne serie Bell. Teraz żałuję, że jak zastanawiałam się nad nimi w Biedronce to nie wzięłam na wypróbowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor!
    ciekawa jestem co kryje się w paczuszkach .. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co jestem w Biedronce to przechodzę koło nich i się zastanawiam- kupić czy nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tych paczek ^^
    A lakier nie w moim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) Wydaje mi się, że nie ma co się zastanawiać nad szminkami Astora. Za te 40zł można kupić lepsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe, co w paczkach :PP

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nigdy lakieru z tej firmy. Obecnie jestem przywiązana do Golden Rose. Mimo że na moich paznokciach trzymają się dwa dni to i tak je bardzo lubię. Dla porównania - lakiery z Inglota odpryskiwały mi już wieczorem tego samego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Golden Rose mam jeden ,bardzo go lubię ,jednak jest brokatowy i mam problem ze zmywaniem go ;)

      Usuń
  11. Miętowy może być strzałem w 10, obecny kolor nie mój...a w paczkach pewno niespodzianki;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor soczysty:):D ja mam taki jasno różowiutki z tej serii ale nie trzyma się długo ...

    OdpowiedzUsuń
  13. lakier przepuszczający powietrze? ciekawa opcja. właśnie się zastanawiałam jakiś czas temu o co chodzi z tym air flow. śmiesznie. ;D ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam nic z Bell, także zupełnie nie znam ich kosmetyków, ale kolor rzeczywiście bardzo ładny :)
    Pozdrowienia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny kolorek, ale ja niestety nie miałam szczęścia takiego znależć w Biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojejku, jaki ładny kolor!
    Muszę chyba się przejść do Biedronki :D Ostatnio mijałam stoisko Bell jak tam byłam, ale się powstrzymałam od zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma to jak wizyta listonosza :) Takie paczuszki zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam ten sam kolor, który bardzo mi się podoba ;) Jednak na moich paznokciach długo nie wytrzymuje ;(

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem szczerze, ze nigdy nie miałam na paznokciach lakierów firmy Bell. Ten kolor jest tak intensywny ze pewnie bardzo rzuca się w oczy, dla mnie chyba zbyt mocno jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam go :D jak i wiele innych kolorów z tej serii :D

    a ostatnio u mnie róż z orly

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ten kolor od dawien dawna. Niestety, nie udało mi się go wtedy upolować. Za to mam gromadkę innych kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń