8 kwi 2013

Bandi - Peeling Ryżowy do ciała !

Kosmetyk ,który już Wam prezentowałam 
Otrzymałam go w ramach współpracy z firmą BANDI 
Co nieco od producenta o tym peelingu znajdziecie o 

Zaczniemy od tego co widzimy na pierwszy rzut oka czyli OPAKOWANIE
Wszystkie potrzebne informacje o kosmetyku znajdziemy na tekturowym pudełeczku w które jest on zapakowany. Mi design bardzo się podoba. Sam peeling jest w wygodnym lekko matowym ,plastikowym opakowaniu. Zamknięcie (tak jak widać na zdjęciu niżej) jest na 'klik' - cudowne udogodnienie ! Uwielbiam kosmetyki zamykane w ten sposób -nie trzeba się męczyć z odkręcaniem. Dodatkowo  ma on przykrywkę.  Opakowanie jest dość twarde -plastik jest jednak bardzo elastyczny i jak na razie nie mam problemu z wydobywaniem kosmetyku ;)
Z opakowania nadruk zaczyna mi się zmazywać co można dotrzeć na zdjęciach - mi jednak to nie przeszkadza ,ale pomyślałam ,że warto wspomnieć;)


ZAPACH
Jak dla mnie jest śliczny ! Bardzo delikatny i subtelny - niestety nie umiem go określić . Jest bardzo relaksujący -a to najbardziej lubię. Noi co najważniejsze UTRZYMUJE się na naszej skórze - nie znika od razu po wyjściu z kąpieli ;)



KONSYSTENCJA
Peeling od Bandi ma bardzo gęstą konsystencje - mi takie najbardziej odpowiadają. Nie ścieka z naszego ciała. Na bardzo wyraziste granulki od  pestek z brzoskwiń i ryżu. Mam nadzieje ,że dostrzegacie je na zdjęciach ;) Nie podrażnia mojej skóry -jest świetnym ścierakiem .


Noi teraz przejdźmy do najważniejszego czyli DZIAŁANIE.
Powiem szczerze , że po raz pierwszy używam kosmetyku (typu żel bądź peeling) po którym moja skóra jest aż tak nawilżona. Wychodząc spod prysznica czuje na niej cieniutką oleistą powłokę co jest FENOMENALNE ! Zdarzyło się nawet , że po używaniu go odpuściłam sobie późniejsze smarowanie balsamem ,bo on już odpowiednio natłuścił moją skórę ;) 
Granulki bardzo fajnie działają - skóra jest po nim wygładzona i delikatna . Zapach bardzo długo się na niej utrzymuje 
Ja nie posiadam delikatnej skóry tak więc mnie kosmetyk nie podrażnił - osoby ,które mają delikatną mogą mieć z tym problem ,ponieważ granulki są dość "mocne"
Myślę ,że kosmetyk jest wydajny - na jedną kąpiel nie używam go bardzo dużo. 
Po nałożeniu na ciało i masowaniu ,bardzo delikatnie się pieni.


Czy sama bym go zakupiła ?
Zdecydowanie tak !
Mimo wysokiej ceny wiem ,że jego działanie jest bardzo dobre : żel ,peeling i balsam w jednym ;)



Cena 47zł/200ml


Doceniam firmę za to ,że samej pozwolono mi wybrać kosmetyk i dostosować go do swoich potrzeb
Za współpracę DZIĘKUJE Pani Ani ! 

Zapraszam na stronę producenta 

Przypominam również , Że firma BANDI przygotowała i dla Was niespodziankę ;)
Do 9 maja robiąc zakupy na stronie internetowej BANDI otrzymacie rabat w wysokości 10%
Jako hasło proszę podać : FRAMBUESA-BEAUTY



Fakt ,że kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy nie wpłynął na moją opinie o nim ! 

40 komentarzy:

  1. Zapowiada się świetnie, aż zapragnęłam żeby go mieć. Twój opis przypomniał mi o peelingu iwonickim,który miałam i również pozostawiał taką powłokę na skórze, że odpuszczałam sobie balsam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. żel, peeling i balsam w jednym, o pięknym zapachu? musi być świetny! z chęcią bym wypróbwała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena dosyć wysoka, ale peeling naprawdę wygląda bardzo obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Pewnie :) Kiedy nakładałam balsam na dekolt, poczułam guzka pod palcami :) Warto badać się samemu, bo te paskudztwa lubią się przekształcać w nowotwory złośliwe!" odpisałam Ci na blogu, ale piszę tu na wszelki wypadek, bo czasami mi się komentarze gubią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje ,ze sama to zauważyłaś ! Zapewne większość osób w tym i ja po prostu by to zbyła ;)

      Usuń
  5. Bandi to porządna firma, więc nie dziwi mnie pozytywna ocena produktu :) będzie trzeba go kiedyś wypróbować :)

    a termoochrony warto używać, bo mimo, że efekty początkowo są niewidoczne, to długoterminowo już owszem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ,a zazwyczaj patrzymy tylko na to co jest teraz a nie to co będzie za jakiś czas ;)

      Usuń
  6. ja wlasnie testuje serum na zaczerwienienia z bandi :)
    u mnie dzis o kremie florina I zestawie pedzli z hakuro
    :)
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiałam nad tym serum :)

      Usuń
  7. Bardzo zachęcająca recenzja, opakowanie peelingu także fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna recenzja, moze kiedys uda mi sie wyprobowac taki kosmetyk. Uwielbiam te,ktore naprawde nawilzaja skórę i ciało....Dziękuję za recenzję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o tym nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam jeszcze nigdy peelingu ryżowego

    Zapraszam na nowy wpisik: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawdę drogi, ale widzę, że sporo osob ostatnio chwali te produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie uzywalam tych kosmetykow:/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam kilka produktów Bandi i nieźle się u mnie sprawdziły ;)
    Jednak ten sposób aplikacji przez "wyciskanie" jest dla mnie bardzo niewygodny :/ Mam balsam z Bandi, który właśnie tak trzeba wyciskać i bardzo się z nim męczę :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nigdy nie miałam nic z Bandi, a szkoda bo firma wygląda bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem bardzo ciekawa produktów tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  16. dosc drogi ;/ ale mysle, ze warty uznania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie bym coś potestowała z bandi, ale trochę drogie mają te kosmetyki. widzę, że fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy produkt... Widać, że skuteczny i wart swojej ceny. Niestety ja, pomimo walorów, zapewne się na niego nie skuszę. Według mnie jest zdecydowanie za drogi - bynajmniej na moją obecną kieszeń;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moja obecną kieszeń też niestety nie -aczkolwiek wiem ,że gdy będzie jakiś nagły przypływ gotówki to go wezmę :)

      Usuń
  19. jeżeli trzy w jednym jestem jak najbardziej na tak ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetyki tej firmy to duży hit ostatnio ;) Właściwości nawilżające to duży plus ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę kiedyś spróbować coś z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. chetnie bym sprobowala ale za ta cene, wole kupic kilka peelingow:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie wygląda ten peeling.
    Co do wypełniacza: próbowałam zrobić kok ale mi nie wychodzi, jeszcze będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam kosmetyki Bandi :) nie trafiłam jeszcze na zły produkt tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja właśnie poszukuję dobrego peelingu :) o tej firmie słyszę pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, z tego co piszesz musi być świetny. Ja mam bardzo delikatną skórę, jestem alergiczką i mam problemy z jej nawilżaniem, szczególnie na nogach. Jak odłożę trochę kaski to sobie go chyba sprawię, albo poczekam do urodzin... ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak tak go chwalisz, to kolejny 'must have' na mojej liście ląduje i tyle;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam kiedyś krem Bandi, był naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  29. Oooho chyba sb musze kupic.;)
    wiioola.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  30. na prawdę bardzo ciekawy produkt :)
    z resztą kolejny z tej firmy mający pochlebną opinię ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wygląda :)
    Cena mnie jednak trochę odstrasza :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny blog podoba mi się :)
    Zapraszam do mnie , może tez Ci się spodoba :)
    http://kosmetyki-avon1.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń