30 kwi 2013

Avon - Brzoskwiniowy balsam do ust :)

Oto moje malutkie ,podręczne ,torebkowe cudeńko ;)
Znacie ,również uwielbiacie jak ja ?
 Jak to mówi producent : 
Uniwersalny balsam to nawilżająca bomba witaminowa. Zawiera nawilżające ekstrakty brzoskwini i olejek z nasion bawełny. Bogaty w witaminy A, C i E. Przyjemna i aksamitna formuła. 
Po zamówieniu dostajemy oto ten malutki ,plastikowy słoiczek.  Po jego otwarciu (oj teraz powinnyście poczuć) rozchodzi się  CUDOWNY zapach Brzoskwini ! Uwielbiam go ,jest delikatny i słodki ,ach ,aż chce się go nakładać na usta ;)
Już , Czujecie ? ;)
 Słoiczek jak już wspomniałam -malutki , gdyż kryje w sobie tylko 15 ml produktu ;(  Ale jaki  wydajny ,oj tak ! Nie wiem czemu ale te malutkie kosmetyki w słoiczkach schodzą mi najdłużej . I to chyba na ich korzyść ,bo tak jakoś się składa ,że te wydają mi się być zawsze najlepsze ;)
Przyznam się szczerze ,że producent nazywa go uniwersalnym balsamem -ja stosuje go tylko i wyłącznie na usta. 
Usta delikatnie nabłyszcza i chyba to właśnie to odwodzi mnie do użycia go na inne miejsca.
Bardzo szybciutko się wchłania i nie lepi ,co według mnie jest bardzo ważne ;)
Czy nawilża i radzi sobie z przesuszonymi miejscami ? 
TAK ! 
Moje usta bardzo ładnie i szybciutko nawilża , już nie są tak przesuszone. Zawsze po pracy i 11 h w klimatyzowanym pomieszczeniu strasznie piekły mnie usta ,jego aplikacja od razu to niweluje ;) 
Oczywiście są i wady ,tak pięknie być nie może ,ale tylko jedna taka malutka ,która dotyka wszystkich kosmetyków w słoiczkach.
No wiadomo ,poza domem ,łapki brudne i grzebanie w nim zbyt higieniczne nie jest - no ale cóż ,Panie porywające się na zakup kosmetyków w takich pudełeczkach (w tym i ja;)) wiedzą co robią  ;)
Mi to w sumie nigdy nie przeszkadza i mam ich masę -chyba większość moich balsamowo-ustowych cudeniek to te właśnie tak pakowane ;)
Noi skład .... jest dostępny tylko i wyłącznie na pudełeczku w którym dostajemy ten kosmetyk . Ja oczywiście ,zapewne tak jak i wy ,kartonowych pudełek NIE trzymam ,tak więc skład już znany mi nie jest .
I co naszukałam  się ,chciałam po raz pierwszy opisać Wam skład i nigdzie go nie ma ! Nawet producent nic o tym nie pisze , Czyżby coś w nim było nie tak ? 

I cena ... Cena również na jego korzyść ale tylko w promocji . Jest wtedy dostępny za 7,99  ! :) 




A Wam moje Kochane czytelniczki życzę UDANEJ MAJÓWKI. Ja już się lenie w domu ! Niestety nigdzie wyjechać mi się nie udało ,ale mam nadzieję ,że u Was zapowiada się ciekawiej ;) Mi leżenie w domu i odpoczywanie przez tydzień jak najbardziej odpowiada ! :) 

64 komentarze:

  1. Również udanej majówki :) moja zaczyna się o godz 16.00 :) już się nie mogę doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tego typu produkty nakładam na usta. Wierzę, że jest dobry i pojemność przyzwoita.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma składu? Hm... dziwna sprawa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Może się kiedyś skuszę, ale ogólnie nie przepadam za kosmetykami avon z tej serii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z tej serii odpowiada tylko ten balsamik :)

      Usuń
  5. Kochana, składu u producenta nie uświadczysz, bo jest długi jak rolka papieru toaletowego ;p Nie miałam tego balsamu... ^^
    A ja płynę jutro w rejs, a później robię matmę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapewne tak właśnie jest :D
      W rejs ?! Tak przed maturą , nieładnie :D

      Usuń
  6. Uwielbiałam ten produkt i zużyłam chyba 4 albo 5 opakowań, niestety ostatnio po nałożeniu piecze mnie w usta i w ogóle nie poprawia ich stanu...nie wiem co się stało:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne ,że po takim czasie zaczął Cie uczulać :( Czyli ja zaprzestane na wszelki wypadek na 4 opakowaniu :P

      Usuń
  7. nawet nie wiedziałam, że avon ma w swojej ofercie takie balsamy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam,że w Avonie takie mają... trzeba się przyczaić na promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czujemu, czujemu.. kiedys mialam malutki balsamik,ktory pomagal..na chwile..nie wiem czemu..Może kiedys znow bedzie dobrze.Pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzadko używam kosmetyków Avon..

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie kończę mini słoiczek w wersji z mleczkiem pszczelim, a następcą jest właśnie brzoskwiniowa siostra :)) Uwielbiam te małe słoiczki! Ja stosuję je na dłonie i zimą były moim wybawieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim następcą będzie mleczko pszczele ;) Na dłonie nie próbowałam ,ale muszę sprawdzić ;)

      Usuń
  12. nie widzialam w katologu Avonu, że mają taki balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. och, z chęcią spróbuję. Ten zapach do mnie mówi :D a jeśli z AVONU to akurat koleżanka katalog dała mojej mamie, także i ja zajrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybacz, że nie na temat ale muszę powiedzieć, że masz śliczne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie lubię kosmetyków z Avonu...
    Koleżanka miała ten balsam i też mnie nie zachwycił.Może dlatego ,że jestem bardziej wymagająca :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam miodek z woskiem pszczelim :) chciałam ostatnio zakupić tą brzoskiwnkę, jednak wolałam nie ryzykować i wzięłam miodek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wielka szkoda, że nie zachowałaś składu. Jednak, jak widać, balsam bardzo dobrze się sprawuje. Myślę, że jego aplikacja to czysta przyjemność. Chciałabym znaleźć taką "bombę witaminową" na twarz w postaci kremu. Może masz coś godnego polecenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo w takim razie coś tutaj polecę co u mnie ostatnio świetnie się sprawdza ;)

      Usuń
  18. Muszę mu się bliżej przyjrzeć, poszukam składu i może wtedy kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zastanawiałam się nad nim nieraz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi właśnie nie podchodzą balsamy do ust w słoiczkach :(. A co do majówki. To łączę się z Tobą w bólu. Swoją spędzam nad książkami i licencjatem ;/.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mniam, uwielbiam apetycznie pachnące kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię balsamów w słoiczkach. Ale faktem jest że jest dobry. Zresztą ja uwielbiam Avon i się z tym nie kryję :).

    OdpowiedzUsuń
  23. na pewno bym go polubiła, chociażby za sam zapach :)
    uwielbiam owocowe kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojj , faktycznie musi intensywnie pachnieć skoro poczułaś od razu jak tylko otworzyłaś , mniam ! ; ) Tobie również życzę udanej majówki, lecz ciut aktywniejszej :D

    OdpowiedzUsuń
  25. I Tobie życzę słonecznej i udanej majówki:) Sympatyczny produkt:)
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja aktualnie używam do ust maści z witaminą A :) kupiłam ją przypadkiem, bo buzia wymagała nawilżenia po poparzeniu, ale przeczytałam o działaniu na popękane usta i rzeczywiście jest ok :) kosztuje niecałe 3 zł, a wystarczy na pewno na dłuuugo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietny ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wzajemnie! Udanej majówki :)
    Nie lubię zbytnio kosmetyków z Avonu, a podobny krem "uniwersalny" ma Oriflame :P

    OdpowiedzUsuń
  29. tego balsamiku jeszcze nie miałam ,ale mam kilka z oriflame:) Miłej majówki:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię takie balsamy do ust, szczególnie taki miodowy, z apteki, ale nie pamiętam teraz firmy:) Również życzę udanej majówki, wypocznij!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Remarkable issues here. I am very happy to look your post.
    Thank you a lot and I'm taking a look forward to contact you. Will you kindly drop me a mail?

    My blog post ... gsa search engine ranker

    OdpowiedzUsuń
  32. 'Most of the clienteles look for contractor that offers bargain basement priced facilities.

    my web site :: gsa search engine ranker

    OdpowiedzUsuń
  33. It has been used to produce money, improve relationships and
    even to accomplish big goals. Large stools are easier provided
    they remain not hard.

    my site; szamba

    OdpowiedzUsuń
  34. This way, you have will get better cash in equivalence with you'll eat got with no credential. A program will remain on course and prepare for a resist.

    Here is my web page :: imprezy integracyjne

    OdpowiedzUsuń
  35. There are however satellites TV concerning pc
    softwares via the internet. Termite Reports - Errors can be completely a distraction to work with any application.


    My blog post - agencja detektywistyczna

    OdpowiedzUsuń
  36. That means the application relates better to your needs.
    Information, a collection of data is associated that has information.


    Also visit my website :: ochrona obiektów lublin

    OdpowiedzUsuń
  37. Taki balsamiki są idealne na wszystko. Przez duższy czas miała uniwersalny balsam z Oriflame a obecnie mam masełko z Nivea. Chętnie bym wypróbowała z Avonu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. The greater part of software organizations of
    India are known for their quality of career. The later is normally obviously
    the best choice.

    my blog; adwokat warszawa

    OdpowiedzUsuń
  39. Perhaps you want to spruce up your team's skills and efficiency. This means your plants less to this particular type of exercising overall.

    Also visit my web page :: adwokat warszawa

    OdpowiedzUsuń
  40. Risks include hardware failure, blue computer monitor errors
    and fatal crashes.

    Here is my web-site biuro detektywistyczne

    OdpowiedzUsuń
  41. Following that he should take apprenticeship under an experienced translator or translation company.
    Business transactions are further being made on the Internet.


    Feel free to surf to my webpage; prywatny detektyw warszawa

    OdpowiedzUsuń
  42. Start by wiping out the home with warm water and soap and rinsing with the
    plain water. They need not be retained for
    little ones up to ten years of age.

    Also visit my site zespół muzyczny Poznań

    OdpowiedzUsuń
  43. Getting the solar panels have the ability to be expensive enough.



    My weblog :: ochrona przeciwpożarowa

    OdpowiedzUsuń
  44. "Picture" was cool when you consider that it opened complete with a sax guitar solo.
    Everyone was initially singing and flow like crazy.


    Also visit my blog post: borelioza

    OdpowiedzUsuń
  45. Lowered the remainder linked your kid hair. Depending on
    all the age, the class and design associated with
    art can exist decided.

    Also visit my weblog; candida

    OdpowiedzUsuń
  46. These musicians resort to how the DIY method (Do-It-Yourself).
    Helpful guides, manuals combined with handouts focus on a certain topic
    or lesson to receive a day.

    Visit my web page - historia piwa

    OdpowiedzUsuń
  47. They are typical structures with lightweight doors, tiny windows, and a shingled
    roof. By removing rust formerly you stop involving iron effectively.



    Also visit my weblog :: STRONA GŁÓWNA

    OdpowiedzUsuń
  48. Everу wеekеnd і uѕed to pay а quick visit this ωеb ѕite, beсаuse i want enjoyment, as thіs this web pagе conаtіons
    in fact good funny ѕtuff tοo.

    Herе is my pаgе mortgage questions

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja mam miodową wersję i również jestem baaardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń