5 mar 2013

Ziaja, Masło Pomarańczowe Energia Pomarańczy, Kremowe mydło pod prysznic

 Ziaja,
Masło Pomarańczowe Energia Pomarańczy,
Kremowe mydło pod prysznic


Od producenta 


"Masło pomarańczowe - otrzymywane ze skórki pomarańczy, ma naturalny pomarańczowy kolor i zapach. Charakteryzuje się wysoką zawartością bioflawonoidów. Wykazuje działanie antycellulitowe i ujędrniające. Łagodzi podrażnienia, doskonale odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszaniu naskórka.
Coco-glucozydy - substancja kondycjonująca skórę pochodzenia naturalnego. Obniża odtłuszczający wpływ środków myjących. Skutecznie nawilża i zapobiega wysuszaniu naskórka. Wyjątkowo łagodna.
D-panthenol – trwale nawilża skórę oraz skutecznie łagodzi podrażnienia."
Cena: 8 zł
Pojemność: 500 ml.
Dostępność: Drogerie

Moja Opinia



Opakowanie:
Opakowanie bardzo mi się podoba, na pewno przyciągnie naszą uwagę w sklepie . Jest duże co zarówno działa na plus -starcza nam na długo ,jak i na minus- w podróż raczej go ze sobą nie zabierzemy

Konsystencja:
Według mnie mogłaby być troszeczkę bardziej gęsta. Ale jej kolor jest fenomenalny ! Spodziewałam sie białego kremowego płynu a tutaj co ? Ku mojemu zaskoczeniu wycisnęłam żywą pomarańczę ! Zresztą same spójrzcie!

Zapach:
Już przy samym otwarciu mydełka otoczy nas żywy zapach pomarańczy . Pachnie na prawe bardzo świeżo i orzeźwiająco . Jest wręcz fenomenalny !

Wydajność:
Według mnie bardzo wydajne . Dodatkowo cena i pojemność mówią same za siebie ;)

Działanie:
Ładnie nawilża i koi naszą skórę. Mnie ani troszeczkę nie uczulił . Jestem bardzo zadowolona z jego działania pielęgnującego.Nie wysusza naszej skóry. Po zimie jest idealny na nawilżenie i regenerację ! :)

Ogólnie ocena
Mi ten kosmetyk jak najbardziej przypadł do gustu. ładnie się pieni ,a cudowny zapach pomarańczy otacza nas dookoła. Skutecznie nawilżył i zregenerował moją skórę. Nie podrażnił ,nie uczulił ,a czasami u mnie niestety się to zdarza. Za taką cenę jestem jak najbardziej na tak. Po raz pierwszy spotkałam się z tak 'pozytywnym' mydłem do kąpieli. Już widząc opakowanie i wyciskając pomarańcze na rękę ,uśmiechamy się  - przynajmniej w moim przypadku;) Bardzo łatwo dostępny ,a w drogerii na pewno rzuci nam się w oczy ;)

Największy plus za: KOLOR!
Największy minus za: Ciężko mi coś tutaj znaleźć...




Kosmetyk otrzymuje!






40 komentarzy:

  1. Ale pięknie pomarańczowe:) Muszę się w nie zaopatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam je i bardzo mi się podobało, ale pod koniec zaczęło mnie męczyć, że ono ciągle jest i jest! A już potrzebowałam zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście po jakimś czasie może zacząć męczyć ,aczkolwiek dla większej rodziny to opakowanie jest świetne :)

      Usuń
  3. miałam go i nie mam do czego się przyczepić, ogólnie lubię żele z Ziaji bo są tanie + duże opakowanie, szkoda że slsy w składzie no ale trudno, zapach faktycznie przyjemny, ale moim faworytem zapachowym i tak jest wersja "fioletowa" jagoda-porzeczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fioletowego nie miałam - może zakupię po zużyciu tego :)

      Usuń
  4. Miałam już tyle żeli z ziaji, ale do pomarańczowego mnie jakoś nie ciągnie ( pewnie dlatego, że nie lubię pomarańczy pod jaką kolwiek postacią)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Ziaję ale nie wszystkie kosmetyki. Akurat Twój pomarańcz jest w gronie moich ulubieńców.Lubię zapach i konsystencje...Zatapiam się...Pozdrawiam ciepło ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor ma cudowny! mówiąc szczerze nie spotkałam w drogeriach tego produktu. Chociaż ostatnio rzadziej kupuję kosmetyki z ziaji. Chyba muszę znowu częściej zerkać na ich półki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zerkaj ,czasami na prawdę warto ;)

      Usuń
  7. Nie lubię Ziaji, ale wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. INTERESUJĄCY BLOG !
    ZAPRASZAM RÓWNIEŻ DO SIEBIE.
    Pozdrawiam, Oliwia Mrozowicz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa i zachęcająca recenzja :) chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Ziaji jeszcze nic nie miałam. Ale mój chłopak ma tonik ogórkowy i bardzo go sobie chwali :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Ziaję :) wpadnij na konkurs na moim blogu - do wygrania 30$ na zakupy w Chicnova :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię Ziaja, muszę kupić bo kocham mandarynki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten żel ma niesamowity zapach <3 uwielbiam Ziajeczkę, choć najbardziej serię kozie mleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie ziaję, jest tania, a niektore kosmetyki rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  15. zapach idealny na teraz, na lato, lubię Ziaję;)

    OdpowiedzUsuń
  16. rzeczywiscie rzadka ta gonsystencja

    OdpowiedzUsuń
  17. w tym kolorze jest moc, ale znam tylko wersje kakaową :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię produkty Ziaja do kąpieli. A szampony dla dzieci są fenomenalne! :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi jakoś te mydła nie podpasowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam to mydło ziaji, a jego zapach jest wprost zniewalający :)
    pozdrawiam Koleżankę z Malinowego Klubu, dołączyłam do grona obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam zapach tego mydełka, jest zniewalający!
    pozdrawiam Koleżankę z Malinowego Klubu, dołączyłam do grona obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety nie przepadam za zapachem pomarańczy, ale za to 'masło kakaowe' od Ziaii bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też się nad nim zastanawiam :)

      Usuń
  23. Jestem tak nie przekonana do firmy Ziaja, że praktycznie nic z niej nie kupuję... chociaż jego zapach jest ładny!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za kosmetykami tej firmy, poza płynem do higieny intymnej.....

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę kiedyś wypróbować, Twoja recenzja kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam to masło, jak dla mnie-genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  27. lubię ten pomarańczowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Używałam go w zeszłym roku. Zapach jest obłędny:) Muszę do niego wrócić.

    OdpowiedzUsuń