15 mar 2013

Współpraca - BANDI

Wczoraj u mnie bardzo miła paczuszka dostarczona kurierem od firmy BANDI !
W ramach współpracy mogłam sobie wybrać produkt jaki tylko chce ,co oczywiście firmie bardzo ,ale to bardzo się chwali :) Wybrałam coś co będzie odpowiednie do mojej zniszczonej skóry po zimie ,a mianowicie...

PEELING RYŻOWY DO CIAŁA

Zresztą same sprawdźcie co było w paczuszce ;)





Widzicie ile próbek ,już Wam wypisuje co tam znalazłam ! 
  • Krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami
  • Kojący krem SPF 25
  • Kojący balsam do ciała 2x
  • Krem redukujący zaczerwienienia
  • Krem maska Kuracja łagodząca
  • Kojący krem dla skóry tłustej
  • Krem z kwasem pirogronowym ,azelainowym i salicynowym
  • Serum intensywnie nawilżające
  • Krem złuszczający na noc
  • Antyoksydacyjny krem pod oczy
  • Odmładzający krem na dzień
  • Krem na dzień
  • Krem intensywnie nawilżający
  • Serum korygujące
  • Krem na szyje i dekolt
  • Eliksir młodości
Kremiki kojące i redukujące zaczerwienienia akurat się przydadzą ,bo przez tą nawracającą zimę i mrozy moje twarz zrobiła się strasznie wrażliwa i spierzchnięta :( 


A Peeling dzisiaj zaczynam testować także spodziewajcie się szybkiej informacji o jego działaniu ;)
Pani Ani BARDZO SERDECZNIE DZIĘKUJE!

UWAGA
Dodatkowo firma BANDI przygotowała również coś dla Was ! 
Otrzymałam specjalny kod rabatowy ,który upoważnia Was ,moje drogie czytelniczki do zniżki na zakupy w sklepie BANDI - 10%
Ważność kodu upływa  9 Maja !
Hasło: frambuesa-beauty

Jeśli skorzystacie z rabatu ,proszę napiszcie mi o tym :) 





23 komentarze:

  1. Lubię kosmetyki Bandi, mam w domu krem do twarzy, serum i balsam do ciała, są bardzo dobre!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, super paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) aż miło poczytać i zobaczyć takie grono próbek. Z czasu salonu kosmetycznego pamiętam, że firma BANDI ma bardzo dobre kosmetyki ;) czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę na "małe" zakupy w ich sklepie.
    Mam kilka ich produktów i są fajne.
    Peeling ryżowy jest właśnie na mojej chciej-liście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do skorzystania z rabatu ! :)

      Usuń
  5. Aaaa niesamowicie Ci zazdroszczę tej współpracy, gdyż miałam przyjemność skosztować ich kosmetyków i byłam bardzo zadowolona!
    Gratuluje współpracy i czekam na recenzje, bo tego peelingu jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna paczuszka, nie pogardziłabym taką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tej firmy
    ale sporo dziewczyn ktore czyta ma ich kosmetyki
    tez chetnie bym nawiazala z nimi wspolprace,ale niewiem czy to ja powinnam d nich napisac,jak to woygladalo u ciebie?jesli oczywiscie mozesz napisac :)
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tą firmę z pracowni kosmetologii pielęgnacyjnej.. nawet mam ich mleczko i tonik, ale nie za bardzo jestem zadowolona, nie używam ich, bo mnie podrażniają mimo, że są do skóry wrażliwej... :(

    OdpowiedzUsuń
  9. jeeeeej ile probek ;d super wspolpraca ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny wpis! *.* Zapraszam do czytania moich listów, wyrażania opinii w komentarzach i dodawania do obserwowanych na --> www.carrotsx3.blogspot.com ! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Peeling fajna rzecz! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o peeling na bank się sprawdzi :) gratuluję współpracy !

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję współpracy :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna paczuszka gratuluję współpracy i życzę miłego testowania:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacja;D
    Zaparszamy http://godsavethequeen6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Graty:) Ile cudowności w tej paczuszce <3

    OdpowiedzUsuń