23 mar 2013

Słońce na paznokciach !

Termometr w nocy pokazał ponad -10 ... Jest cudowna ZIMA !! Każdy ma jej dość ,chodzi osowiały i bez humoru :( 
Dlatego choć na swoje paznokcie postanowiłam wrzucić trochę letniego słońca i koloru ;) 



 Żółty kolor kupiłam ,kiedyś ,gdzieś na jakimś bazarku bodajże - Więcej lakierów od tej marki nie posiadam.
Co do malowania maluje się nim łatwo ,ale .... STRASZNIE PRZEBIJA - na paznokciach mam 4 warstwy a i tak widać prześwity -chyba dopiero po raz 3 męczyłam się wczoraj z tym lakierem i liczyłam ,że uda mi się wreszcie ładnie nim pomalować ,no niestety ,chyba nie da rady . 


AVON
To mój trzeci lakier z tej serii i zaliczam go do najgorszych. Malowanie nim również nie jest błahostką . Bardzo przebija. Trzeba się trochę namęczyć ,aby uzyskać pożądany efekt. Jego cena to około 10 zł w promocji.




Dziś wieczorem paznokcie będę ratować i nałożę CRACKER z H&M. Wtedy prześwity nie będą widoczne . Jednak używanie Crackeru -przynajmniej w moim przypadku - nie należy do najłatwiejszych zadań :P Raz wyjdzie świetnie raz masakrycznie ;)
No ,ale zobaczymy ;)

34 komentarze:

  1. Piękne kolory, bardzo energetyzujące ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. udało ci się :) u mnie od samego rana piękne bezchmurne nieba i słoneczko na nim :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki, przynajmniej wisne masz na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zawiało latem ;)

    P.S. Kochana... jeśli zamierzasz sama zacząć uczyć się obcego języka, na początek polecam Ci portal (darmowy) Busuu.com - przekonaj się sama ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy o nim nie słyszałam ,ale na pewno tam wstąpię :) Dziękuje !

      Usuń
  5. bardzo fajnie to wygląda... pachnie wiosną tak upragnioną przez wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co to jest ten CRACKER? Nigdy o nim nie słyszałam. Kolorki są niesamowicie wiosenne, ale skoro takie z nimi problemy to chyba bym nie malowała :) Ja mam z NYC granatowy-niebieski ale malowałam chyba tylko raz. Ma wąski pędzelek...
    U mnie dzisiaj świeci słońce ale jest 0 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana , Cracker to lakier ,którym malujemy cieniutką warstwę na innym lakierze i tworzy spękania ;) Ja już swoje pomalowałam , obfotografowałam ,także dziś bądź jutro pokaże Ci jak to wygląda :)

      Usuń
    2. Fakt...przecież znam lakiery pękające ;) ale ubzdurałam sobie, że to musi być jakiś lakier nawierzchniowy, który zakrywa prześwity. Sory ;P

      Usuń
  7. Sliczne masz paznokcie do tego takie sloneczne kolory. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. oba odcienie bardzo mi sie podobaja
    :)
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  9. Great nailstyle! Have a nice weekend:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kształt paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że lakiery mają kiepską jakość. Na paznokciach prezentują się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne kolory, lubię lakiery z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś otagowana-TAG Liebster Blog Award-zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam na ogromne rozdanie u mnie na blogu :) Mam nadzieje że mnie odwiedzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne kolorki ;)
    szkoda, że słońce tylko na Twoich pazurkach, a nie na dworku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam nadzieję, że już niedługo słońce będzie też za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne paznokcie to podstawa:D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne kolorki, od samego patrzenia robi się cieplej, ale te cztery warstwy to przegięcie ;/
    ps. pozdrawiam Malinową Koleżankę i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten lakier z Avonu ma świetny kolor,ale aż tyle warstw?! Ja po dwóch się zniechęcam ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Choć nie przepadam za taką kolorystyką na paznokciach, to przyznać muszę że prezentują się bardzo ładnie i tak wiosenno-świątecznie.!
    Pozdrawiam klubową koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach, ta wiosna to już chyba kompletnie o nas zapomniała :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Paznokietki zdecydowanie w moim stylu! :-)

    Zapraszam do mnie na rozdanie :-) rudnicka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne masz paznokcie ;)
    Ładne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie kolory, jednak jakoś nie potrafię nimi malować...

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie, ładne barwy :D
    szczerze mówiąc, masz podobną płytkę paznokci do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. podobają mi się kolorki, takich jeszcze nie mam - dopiero teraz otwieram się na inne kolory oprócz czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń