12 mar 2013

Safari

Dzisiaj przedstawię Wam dwa kolorki lakierów Safari ,które ostatnio zakupiłam i Wam tutaj pokazywałam :)
Marką chyba każda z Was zna.
Czy może jednak się mylę ?


Z Safari z swojej kolekcji mam już chyba 6 kolorów ,zakupione od 2,50-4 złoty.
Te przedstawione zdobyłam za 2,50 ;)


Ja  bardzo lubię tę marką . Produkty są bardzo tanie a mają aż 12ml pojemności! 
Jeśli chodzi o ich wytrzymałość i malowanie to zauważyłam ,że każdy ma inną. Zapewne skład się różni.
Gama kolorów jest przeogromna ! Za każdym razem widzę nowe i nowe ;)

Jeśli chodzi o te to :
  • Jasny bardzo rzadki ,dwie warstwy ładnie kryją , szybko wysycha. Dla mnie kolor jest po prostu świetny ,taki mleczny i delikatny . Czegoś takiego szukałam.
  • Ciemny malowałam tylko jedną warstwę i bardzo ładnie pokrył. Jak widzicie na zdjęciu kolory w nim przechodzą i mienią się , taki ciemny kameleon ;) Gęstszy od  jasnego ,również bardzo szybko wysechł




W swojej kolekcji mam jeszcze
  • czarny ze złotymi drobinkami
  • fioletowy
  • różowy ciemny
  • różowy jasny
A Wy jakie posiadacie ? :) 

53 komentarze:

  1. lubię lakiery safari, volare też są tanie, a dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten jaśniejszy to moja bajka!
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam ten jasny, dla lepszego efektu zawsze nakładam podwujną warstwe:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach również podwójna warstwa ;)

      Usuń
  4. piękne masz pazurki :)
    ja moje doprowadzam do stanu używalności po kilkuletnich eksperymentach z żelem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Możliwe, że jestem jedyną osobą, która nie używała tych lakierów ;) Ale kolor nude-brzoskwinka bardzo ładny :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tych lakierów, ale ten mleczny bardzo mi się podoba. Muszę ich poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten jasny by mi się przydał^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny jest ten nude kolorek:). Lubię lakiery Safari, mam kilka w swojej kolekcji. Szeroka gama kolorów za tak niską cenę :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby tak długo nie schły te lakiery to nawet bym je lubiła, bo śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o nich, ale nie używałam :) Jak kiedyś je napotkam to może się skuszę na jakiś kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam ten beżowy, ale strasznie odpryskiwał:<

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię lakiery Safari, bo są tanie, dobre i mają tyle kolorów, że głowa boli ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny jest ten ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nominowałam Cię do liebster blog award - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam nigdy o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam jeden , taki jaskrawy różowy , na lato do opalenizny własnie z Safarii:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten jaśniejszy bardzo mi się podoba, ale nie przepadam za lakierami Safari. Mam dwa i nie zrobiły na mnie najlepszego wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię tych lakierów.. miałam kiedyś jeden w odcieniu śliwki ale strasznie odpryskiwał :(

    OdpowiedzUsuń
  19. ten ciemny ma sliczny kolor :) ja z safari akurat nic nigdy nie upolowalam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię te lakiery, mam ich dość spora kolekcję ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja droga, ja nie mam żadnego :D

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny mani i śliczne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne pazurki a kolorki świetne

    OdpowiedzUsuń
  24. Sliczne! szczegolnie ten nude! idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ten jasny za bardzo przeswituje ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! zapraszam :))
      http://juss1992.blogspot.com/2013/03/liebster-blog-award.html

      Usuń
  26. Niestety, nigdzie nie widziałam lakierów tej firmy:( Albo po prostu nie zwróciłam na nie uwagi... Kolorki ze zdjęcia niestety nie są w moim typie, więć chętnie spróbowałabym jakichś innych, np. niebieskich;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja również bardzo lubię lakiery tej firmy :) niektóre niestety robią się zbyt geste po pewnym czasie :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Wada tych lakierów, iż każda butelka może być różnie na pigmentowana :(
    Ale i tak je lubię!

    OdpowiedzUsuń
  29. kurcze, nie mam pojęcia, bo nigdzie na pudełku nie było wyraźnie napisane, a już je wyrzuciłam. Kurierowi się nie przyglądałam zbytnio, więc nie mogę Ci pomóc niestety, ale bardzo możliwe, bo ubrany był na czarno-czerwono

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie ma za co :) a nie dzwonił kurier? bo oni chyba dzwonią, jak nikogo nie mogą zastać albo podają swoje nr tel.

    Lubię lakiery tej firmy :) ja posiadam zielony, czerwony i pomarańcz

    OdpowiedzUsuń
  31. Beż chyba potrzebuje grubszej warstwy :)

    Zapraszam Cię do akcji w Malinowym Klubie:
    http://opiniowanieproduktow.blogspot.com/2013/03/polecam-akcje-maliny-rewitalizacja-doni.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam. Chciałabym zaprosić Cię na "Książeczki synka i córeczki" oraz na "Babylandię" na dwie zabawy, w obu do wygrania ciekawe książki, ale nie tylko, bo jest również kilka sztuk biżuterii hand-made i drobiazgów do tworzenia biżuterii :) Nie chce narażać się wklejając bezpośrednio linki, ale jeżeli byłabyś zainteresowana to blogi znajdziesz w moim profilu :) Może miałabyś ochotę wziąć udział? Nie żebym namawiała, po prostu polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja mam błękit, brąz jasny i bez :) uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten drugi, cielisty odcień bardzo mi się podoba :)
    A sama miałam kilka tych lakierów - zielenie, czerwienie, odcienie niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładny jest ten mleczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  36. miałam tylko jeden lakier tej firmy i jakościowo mi nie podszedł, kolor też średnio dla mnie. z twojej dwójki bardziej podoba mi się ten ciemny - ciekawa propozycja :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  37. nie znam tej firmy- jestem jedyna? ja mam teraz taki żółty jak słońce rimmela:) obserwuję i serdecznie zapraszam do siebie na www.2bloggirls.pl Liczę na rewanż!

    OdpowiedzUsuń
  38. o, to super :) jednak dobrze mi się wydawało.
    I co od nich otrzymałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny blog <3
    Śliczne lakiery :)
    Obserwuję !
    zapraszam serdecznie do mnie :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. mam granatowy ale barwi płytkę paznokcia :(

    OdpowiedzUsuń
  41. ten za bardzo brzoskwiniowy :( mam wymarzoną wizję i nie mogę nigdzie znaleźć...

    OdpowiedzUsuń