19 mar 2013

Safari -czerń ze złotem

Na samym początku przeproszę Was za dzisiejszą jakoś zdjęć
Tak, wiem ,że są tragiczne -nie wiem jak to się stało ,ale w ogóle nie mogłam dojść do porozumienia z moim aparatem. Za nic nie chciał łapać ostrości ,ani oddać 100% koloru

Przedstawię tylko kolor lakieru ,który pokazywałam Wam jakiś czas temu ;)
Mam nadzieję ,ze choć trochę dostrzeżecie  malutkie drobinki złota ;) 
Ostatni -obdrapany pazur robiony po około 2 dniach ,liczyłam ,że mój aparat w końcu się mnie posłucha i pozwoli mi Wam pokazać ten kolor -jednak niestety ,dalej nic :( 








25 komentarzy:

  1. Nie maluję paznokci na czarno, ale podoba mi się efekt ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor, jednak wolę jaśniejsze odcienie, dlatego nie pomalowałabym nim swoich pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię paznokcie malować na czarno ale mój chłopak, że wyglądają jakby były brudne ;p Twoje podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nigdy nie umiałam ślicznie wymalować paznokci ciemnym kolorem.Tobie to się udalo fajnastycznie:)Bardzo ładnie i elegancko!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj
    nominowałam Cię do TAG Liebster Blog
    http://mooonipopracy.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za mną już od dawna czerń chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio chciałam podobny kupić ale wciąż nie trafiłam na dobry jakościowo i niedrogi. Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia z dogadywaniem się z aparatem :)
    A drobinki widać mimo gorszej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny efekt, lubię takie wykończenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że może to być bardzo ciekawy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć, nominowałam Cię do TAG Liebster Blog Award, informacje znajdziesz tutaj :

    http://anenille.blogspot.com/2013/03/nominacja.html

    Zapraszam i pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wygląda, też muszę jakiś ciemny lakier kupić, ciągle zapominam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. cute nails.
    YuliConversations.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, zostalaś wyróżniona na moim blogu, zapraszam, jeśli masz ochotę :) www.psychodelax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie malowałam paznokci na czarno, ale efekt z drobinkami złota bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać te złote drobinki, nie martw się ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hm troche za ciemny jak na moj gust;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, jakie oryginalne połączenie ;) Drobinki rzeczywiście widać, choć subtelnie, ale to dobrze - ładnie to wygląda ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. super połączenie! nie wiem czemu, ale wcześniej nie robiłam sobie czarno-złotych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń