28 mar 2013

Paznokcie ! - Co nowego na wiosne

Kilka nowości lakierowych ,które niebawem pojawią się w drogeriach bądź katalogach ;)

1.O.P.I by Mariah Carey
Po wyschnięciu emalia wygląda jak zaschnięty piasek i jest nawet piaskowa w dotyku. Spod matowej politury prześwitują roziskrzone refleksy. Magia? Nie. Formuła płynnego piasku


2.AVON Nailwey Pro+
Do szerokiej palety dołączają dwa nowe kolory.
Sereny (subtelny morski)
Make My Day (ciepły koralowy)

3.COLLISTAR
Lakiery mają bardzo szeroką paletę -aż 37 odcieni. Dodatkowo ich specjalna formuła sprawia ,że bardzo się błyszczą -paznokcie wyglądają jak by było pożelowane ;)
4.ESSIE 
6 nowych kolorów. Kolekcja zainspirowana  najmodniejszymi miejscami na świecie. 
  • madison ave-hue - szykowny róż
  • go ginza - delikatny, kwiatowy róż 
  • avenue maintain -  cudownie paryski błękit
  • bond with whomever -  elegancki londyński beż 
  • maximilian strasse Her - bawarski  szyk rządzi tym królewskim dworem, w szaro-zielonych odcieniach 
  • hip-anema -  pomarańczowych odcieniach czerwieni, pokaż wszystkim, kto tu jest bossa, bądź królową plaży


5.BOURJOIS
W nowej bardzo błyszczącej odsłonie

6.CORAL
W kolekcji znajdziemy 16 najmodniejszych odcieni.
Zawierają w swoim składzie kompleks Prosilk wzbogacony o proteiny jedwabiu o właściwościach pielęgnujących paznokcie. Lakiery zapewniają również ochronę przed szkodliwym promieniowaniem UV.




I na koniec naklejki na paznokcie ,używała już któraś z Was. Ja bym bardzo chciała ,ale ich ceny nie są zbyt niskie...

Naklejki na paznokcie: 
1) Misslyn 34,99zł; 
2) Sally Hansen 34,90zł; 
3) Sephora, 30zł; 
4) Komplet 3 wzorów Beauty Cycle, 141zł; 
5) Donegal 11zł; 
6) Essence 8zł


33 komentarze:

  1. Bardzo mnie ciekawią lakiery Collistar- nigdy żadnego nie miałam a słyszałam dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te z Avonu są bardzo fajne. A najlepsze jest to że co katalog są nowe odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna na paznokciach ;)

    Kochana, daj znać jak tam na Busuu było i jakie są Twoje wrażenia ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam
    jestem maniaczką lakierową, kocham, uwielbiam kolorowe piękności i widzę że zaglądając do Ciebie będę na bieżąco :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcje, kochana najpierw trzeba je mieć. Ja nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  6. z brokulamii hm tez nie lubie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile pastelowych kolorów! Jestem zauroczona większością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawią mnie te naklejki, w sumie nie powinny osłabiać paznokci tak jak lakiery

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Lakiery z Avonu są bardzo trwałe i tanie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem lakierów COLLISTAR, gdzie można je dostać? Lakiery Opi piaskowe tak mnie kuszą, że chyba niedługo na jakiś się pokuszę. Avon zaciekawił mnie tymi odcieniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem ciakawa ,ponieważ jeszcze nigdy go nie używałam. Koszt to około 42, a dostępny jest w Douglasie -niestety nie wiem gdzie jeszcze możemy go znaleźć.

      Usuń
  11. Zawsze chciałam mieć takie naklejki jednak,nigdy się nie skusiłam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakiery z Deli sa cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne lakiery :)
    lubię lakiery z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja zaraz robie paznokcie i szał mnie ogarnął na granat <3 hihihi

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne kolory!
    nie miałam jeszcze żadnego lakieru O.P.I ani Essie, więc muszę jakiś w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie muszę zaopatrzyć się w jakieś pastele :) Te z opi wydają się ciekawe, nigdy nie używałam lakieru który dawałby 'piaskowy' efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ,takiego nie używałam :) A wydaje się być bardzo ciekawy.

      Usuń
  17. Chętnie przygarnęłabym te Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najchętniej bym te Essiaki przygarnęła:)

    Dziękuję za odwiedzinki u mnie, ciekawy masz blog, więc już dodany do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wesołych Świąt życzy Ewa - World-Fashion-Style EVE ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. a te naklejki nie niszczą paznokci???:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale wspaniałe kolorki, chcę wszystkie :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. avon nawet ciekawe te kolorki wypuścił:]

    OdpowiedzUsuń
  23. ale boskie kolory *.*
    + zapraszam do mnie http://monstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kolory lakierów, te z corala też mam i bardzo sobie polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. jeśli chodzi o pazurry....uwielbiam wszystko;)

    OdpowiedzUsuń