9 mar 2013

Dzisiaj przychodzę do Was tutaj ze spóźnionymi życzeniami ! Niestety wczorajsza prezentacja tak mnie pochłonęła ,że napisać zdążyłam je tylko na jednym z blogów :(

Tak więc Życzę Wam
Ogromu Miłości!
Maaaasę Szczęścia,
Aby zdrowie Was nigdy nie opuszczało,
Trosk ,żeby nie było,
I oczywiście spełnienia Waszych wszystkich nawet tych najmniejszych marzeń ! 



Te z Was ,które czytają  również mojego drugiego bloga wiedzą już że wczoraj otrzymałam przesyłkę od sieci aptek Dbam o Zdrowie - akcja "Dbam o siebie"

A otrzymałam:
5 próbek 
  • AA - krem antyoksydacyjny z wyciągiem z marchewki
  • La Roche-Posay - Krem nawilżający do skóry wrażliwej
  • Iwostin - krem odbudowujący na dzień SPF15
  • Iwostin - ujędrniający krem na dzień SPF15
  • Iwostin - -ujędrniający krem na noc
Oraz członkostwo w klubie wraz z kartą uprawniającą do zniżek :)

 Tak więc zabieram się do zużycia próbek jak najszybciej :) 


Teraz niestety czasu nie mam ,aby cokolwiek pokazać ,ponieważ zaraz lecę do pracy na 12 h , jutro czeka mnie 11 :( Ale podaje Wam 4 propozycje ,może same wybierzecie co chciałybyście zobaczyć :)






I na koniec mam do Was pytanie.
Wiecie może jak skutecznie w domowy sposób przyciemnić włosy?
I co stosować przeciw ich wypadaniu? Gdzieś się spotkałam ,żeby nacierać czymś skórę głowy. Z tym ,że własnie zapomniałam czym to 'coś' jest :(


27 komentarzy:

  1. Miałam tą maskarę z ASTORA i nie jest taka zła :) jednak znam lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kartę Dbam o siebie, ale oprócz ulotek nic od nich nie dostałam... Ciekawe promocje mają.... Warto skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć ,że karta się przyda :)

      Usuń
  3. Kochana przeciw wypadaniu włosów tylko rosyjskie kosmetyki organiczne :) Też miałam taki problem, ale to już przeszłość po zaledwie 3-4 tygodniach stosowania :) Napisałam o nich artykuł na swoim blogu, dlatego pozwolę sobie wkleić tu link żebyś nie musiała szukać i łatwo tam trafiła: http://perfekcyjnywyglad.blogspot.com/2013/02/recepta-na-piekne-wosy.html
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek rycynowy dodawany do szamponu :) Dosłownie kilka kropel (ostatnio Ola pisała o tym na naszym blogu). Ja jestem ciekawa jak sprawdza się tusz do rzęs Astor :)
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego na Dzień Kobiet,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z olejkiem rycynowym muszę wypróbować ! :)

      Usuń
  5. Zacznij od recenzji mascary, ciągle szukam ideału, wiec chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o co chodzi z tymi listami? Już na kolejnym blogu je widzę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za zalogowanie się u nich na stronie przysyłali kartę z próbkami :)

      Usuń
  7. Witam malinową koleżankę i zapraszam do siebie :)
    Kiedyś przyciemniałam włosy płukanką z kory dęby albo orzecha włoskiego. Działało, ale niestety przy każdym spłukiwaniu barwi wodę. Ciekawe co się dzieje gdy się zmoknie w deszczu :)
    A przeci wypadaniu chyba najlepiej zainwestować w jakieś suplementy diety - u mnie działały tabletki z drożdży piwnych, ale są okropne w smaku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbowałabym ,ale jak mówisz ,że barwi to trochę się jej obawiam :(

      Usuń
  8. Czekam na tusz Astora ;)
    Moje włosy też drastycznie wypadają, dlatego zrezygnowałam z farbowania zwykłymi farbami, nakładam hennę do włosów ;) i chyba nigdy się już z nią nie rozstanę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja zrezygnowałam z farbowania :)

      Usuń
  9. Za próbkami nie przepadam, nigdy nie mam jakoś weny na ich używanie. Ale ciekawa jestem tego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekaw jestem opini na temat tego tuszu do rzęs :)

    Milego Weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama kiedyś szukałam sposobu na domowe przyciemnienie, ale żaden nie zadziałał :( A co do wypadania to mi pomógł tonik do włosów Novoxidyl. Teraz zaczęłam stosować wcierkę z kozieradki, ale jeszcze nie wiem, czy działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo właśnie o tą Kozieradkę chodziło mi w poście . jestem ciekawa czy Ci pomoże :)

      Usuń
  12. Ja wcieram wodę brzozową i poluję na wodę z pokrzywy :) Warto zainwestować 5 zł i próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja osobiście stosuje tabletki dopel hertz włosy i paznokcie oraz płyn do psikania Radical... póki co wypadanie zmniejszyło się o dobre 70 % ale tabletki biorę już drugie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja słyszałam dużo dobrego o wcierce Jantar, ale osobiście jej nie używałam.
    Jestem bardzo ciekawa recenzji tuszu Astor :D
    Pozdrawiam i zapraszam na wiosenne rozdanie :)
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/2013/03/wiosenne-wariacje-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  15. mi włosy strasznie zaczęły wypadać, ale to pewnie przez rozjaśnianie ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja rowniez ciekawa jestem twojej opini co do tuszu
    super blog
    oczywiście obserwuje ;)*

    OdpowiedzUsuń
  17. Może spróbuj przyciemnić płukanką z kory dębu? Ja nie stosowałam, ale ponoć to stary sprawdzony sposób ;)
    a do wcierania wypróbuj rzepę joanny mi trochę pomogła z wypadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo widzę, że masz mój ulubiony żel pod prysznic Johnsona. Uwielbiam jego zapach ale niestety, nigdzie ostatnio nie mogę go kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten żel pod prysznic z johnsona jest świetny ! :D Dodaję do obserwowanych ; )

    OdpowiedzUsuń