4 mar 2013

Avon Naturals -Odżywczy peeling do twarzy - Brzoskwinia i mleczko migdałowe


Avon Naturals, Peach & Almond Milk,
 Facial Scrub
 Odżywczy peeling do twarzy `Brzoskwinia i mleczko migdałowe`


Od producenta 


"Scrub dodaje skórze energii i witalności, wygładza. Brzoskwinia rewitalizuje, zmiękcza 
i odświeża, mleczko migdałowe natomiast nawilża, chroni przed wolnymi rodnikami i odżywia. 
Kompleks BioSeed zawiera ekstrakty ziaren winogron, miodli indyjskiej i słonecznika, 
znane ze swych niezwykłych właściwości odżywczych, nawilżających, kojących oraz ochronnych 
i antyrodnikowych. "
Cena: 16,90/75ml - ja kupiłam w promocyjnej cenie bodajże 9,90
Pojemność: 75 ml
Dostępność: Katalog Avon



Moja Opinia
Opakowanie:
Mi w nim wszystko odpowiada , peleling bardzo łatwo wycisnąć na dłoń , opakowanie jest miękkie. Design dla mnie jak najbardziej Ok , pojemność również ;) 

Konsystencja:
Peeling ma taką kremową konsystencje z malutkimi drobinkami - mam nadzieję ,że dostrzeżecie je na zdjęciach ;)  W barwi jest lekko pomarańczowy. Jak dla mnie konsystencja jest bardzo fajna i łatwo rozprowadza się na naszej skórze. Bardzo przyjemna ;)

Zapach:
Bardzo delikatny , wyczuwamy brzoskwinkę . Mi on jak najbardziej odpowiada. Nie jest zbyt intensywny i drażliwy. Mam inny peeling i tamten jest tak strasznie 'mentolowy' , że już po samym zapachu nie chce go używać - z tym jest wręcz przeciwnie!

Aplikacja:
Peeling bardzo łatwo 'rozciera' się na naszej skórze. Mnie jego drobinki nie podrażniają  nie są zbyt mocne i ostre. Uwielbiam go stosować

Wydajność:
Oj tutaj jak najbardziej jestem za ! Mam już go dość długo i stosowałam go często - jak widać niestety już mi się kończy :(

Działanie:
Moją twarz bardzo skutecznie oczyszcza i nawilża . Po zastosowaniu go jest o wiele delikatniejsza. Skóra jest pełna witalności i energii po jego zastosowaniu.

Ogólnie ocena
Ja bardzo lubię ten kosmetyk . Jest to już drugie opakowanie które jak widać już mi się kończy . Na pewno jeszcze go zakupie ;) Jeśli chodzi o cenę uważam , że ta pierwsza -16,90- jest  o wiele za wysoka i osobiście aż tyle bym za niego nie zapłaciła. Liczę , że znów zobaczę go w katalogu w promocji i się na niego skuszę. Najbadziej odpowiada mi chyba jego konsystencja - przyjemna gęsta i kremowa oraz delikatny brzoskwiniowy zapach ;)  Nie zdarzyło się ,aby mnie podrażnił lub uczulił.


Największy plus za: Konsystencja
Największy minus za: Cena bez promocji.

Kosmetyk otrzymuje!







17 komentarzy:

  1. używałam kiedyś tego peelingu i jest to mój ulubiony kosmetyk z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój również jeden z ulubionych :)

      Usuń
  2. musi pięknie pachnieć :) ja jednak wolę gruboziarniste peelingi

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś go używałam i lubiałam i często do niego wracam jeśli mam mozliwośc..

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też wolę te gruboziarniste :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jednak nie zaryzykuję jego kupna, gdyż razu pewnego seria naturals strasznie mnie uczuliła ;/ więc jestem ostrożna jeżeli chodzi o te produkty avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go kiedyś i był bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio strasznie się przejechałam na odżywkach, ale ten peeling może być fajny.
    Wpadnij i do mnie na bloga kosmetycznego, porawiam i dziękuję za wizytę :)
    Ps. fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z avonu mam peeling z granatem i jest całkiem nie zły.

    OdpowiedzUsuń
  9. brzoskwinia -jeden z moich ulubionych zapachów :)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze tego peelingu :) Chwilowo używam tego z Under Twenty i nawet nieźle sobie radzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Peelingi do twarzy z Naturalsa jak najbardziej do mnie przemawiają, chociaż w ostatnich katalogach ich brak niestety. A fajny był też migdałowy i też niestety wycofany.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie niestety Avon uczula i dlatego nie sięgam :( A zapachy są nieraz takie przyjemne :(

    OdpowiedzUsuń
  13. nie przepadam za kosmetykami z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię peelingi z tej serii, miałam z owocem granatu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam żel z tej samej serii i o tym samym zapachu i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń