25 lut 2013

Yves Rocher - malinowe mleczko do ciała

Wracam do Was kochane z kolejnym kosmetykiem ,który możemy znaleźć w ofercie Yves Rocher ! 
Spójrzcie tylko jaka skomplikowana nazwa ;)

Yves Rocher 
 Plaisirs Nature 
 Lait veloute pour le corps a la framboise 
malinowe mleczko do ciała 


 Od producenta 
"Malinowe mleczko do ciała o lekkiej konsystencji, która natychmiast wchłania się, pozostawiając skórę miękką i nawilżoną przez cały dzień.
Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z malin z ekologicznych upraw, masło karite i aloes z ekologicznych upraw, olejek z migdała, gliceryna roślinna.Nie zawiera produktów pochodzenia zwierzęcego. "
Cena: ok 19 zł /400ml
Pojemność: 400 ml
Dostępność: Sklepy ,katalogi Yves Rocher

Moja Opinia

Opakowanie:
Ależ jest niepraktyczne !! Kosmetyk po prostu wylewamy na dłoń i rozsmarowywujemy , nie posiada żadnego dozownika ,a szkoda . Jeśli chodzi o design to mi się podoba . Lubię przezroczyste buteleczki ,które ukazują nam ile kosmetyku jeszcze nam zostało. Korek jest odkręcany.

Konsystencja:
Jak dla mnie za rzadka. Kosmetyk przypomina mi jogurt. Wolę gęstsze kremy -zresztą same możecie to ocenić na zdjęciu poniżej :) Strasznie niewygodnie się go przez to aplikuje.

Zapach:
Uwielbiam wszystko co malinowe ,miłośniczki tego owocu również powinny pokochać ten zapach. Jest delikatny i długo się utrzymuje :)

Wydajność:
Jest bardzo wydajny , już kapka kosmetyku odpowiednio nawilża naszą skórę , ja mam już go naprawdę dłuuugi czas ;)

Działanie:
Jak dla mnie jest świetne, bardzo ładnie i szybko nawilża naszą skórę ,a co najważniejsze w ogóle się nie klei ! Bardzo szybko się wchłania ,wygodne do codziennego stosowania ;)

Ogólnie ocena
Mi przeszkadzają w tym balsamie dwie rzeczy ,jego konsystencja i opakowanie. Jest strasznie lejący i ciężko go stosować ,spływa i brudzi wszystko dookoła, przynajmniej w moim przypadku. Zdecydowany plus za to jak szybko się wchłania i ,że się nie klei. Zapach jest bardzo przyjemny. Czy kupiłabym ten kosmetyk po raz drugi ? W sumie chyba bym się nad tym zastanawiała - 100% mnie do siebie niestety nie przekonał. 


Największy plus za: Zdecydowanie zapach ! 
Największy minus za: Konsystencja !


Kosmetyk otrzymuje!








22 komentarze:

  1. Szkoda, że ma rzadką konsystencje. Ja również wolę gęstą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana! To Twoje mleczko to już chyba sporo ma, bo od jakiegoś czasu mają inne butelki :) I najlepiej do nich dokupić pompkę.
    Ja mam brzoskwiniowe i bardzo lubię. Fajnie nawilża i mega wydajne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja je lubię... i faktycznie pachnie jak maliny ze słodką śmietanką :) Co więcej - jest tak urocze, że postanowiłam rozdać je swoim subskrybentom. U mnie już nowa wersja, więc jeśli masz ochotę na porównanie, zapraszam.
    Pozdrawiam,
    Jo
    tutaj mleczko::
    http://jomakeups.blogspot.com/2013/02/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. nie nie robiłam jeszcze... ale coś mi się zdaje, że jutro będzie mój pierwszy raz jestem ciekawa czy efekt jest warty zachodu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kiedyś wypróbować bp lubię mleczka do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię takich rzadkich balsamów

    OdpowiedzUsuń
  7. kurde, uwielbiam balsamy, zawsze kilka u mnie stoi, nie ma innej opcji, lubię też YR w każdej postaci...ale może faktycznie, ten jest za bardzo lejący...ja jestem mega zadowolona z innego Expert Reparation z Karite i masłem shea;) zapach obłędny, konsystencja taka jak ma być!! Polecam!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy tylko gdzieś go znajdę na pewno wypróbuje ;)

      Usuń
  8. Wolę zdecydowanie bardziej treściwe konsystencje :) Również olejuję swoje włosy, jednak od czasu do czasu dobrze nawilżającą maską nie pogardzę :D Zwłaszcza kiedy nie mam zbyt dużo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm malinka, na pewno piękny zapach :) Szkoda, że konsystencja jest tak rzadka. Też wolę bardziej treściwe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten balsam, kocham go za zapach. Właściwości, cena i skład również są na duży plus! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey darling!
    Wondering if you would like to follow each other? :)
    Please let me know!
    YuliConversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. hejo bardzo spodobał mi sie post ........oby tak dalejjjjjjjjjjij :)
    podraaaawiam Cie i zapraszam do siebie !!!!!! DEMORDIE.blogspot.com
    obserwuję Cie !!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. co to Twojego komentrza o 50 twarzach Greya: to się nie męcz, odłóż i nie czytaj ;D czasem nie warto się męczyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam to i bardzo mi pasowało :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie kosmetyki z YVES Rocher, mleczka, błyszczyki kredki. Ja lubie bardziej tresciwe konsystencje.Pozdrawiam i zapraszam na moj blog:)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam tego mleczka, ale jak prawdziwie pachnie malinkami, to chyba bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno nie kupowałam nic w YR, jakoś ceny mnie odstraszają..

    OdpowiedzUsuń