23 lut 2013

Szybcikiem

Dzisiaj ,niestety nie mam czasu wrzucić żadnej recenzji , może wieczorkiem mi się uda . Chciałabym Wam podziękować ,ze w ciągu niecałego miesiąca udało mi się uzyskać aż 54 osoby obserwujące - Dziękuje bardzo za wasze zaufanie !

Chciałabym Was również prosić o mała pomoc.
Oczywiście nie musicie stwierdziłam ,tylko ,ze może trafi się tutaj jakaś pomocna duszyczka ;)
Chodzi o pudełeczko darmowych kosmetyków z ShinyBox
Jeśli jeszcze którąś z Was nie ma tam swojej strony ,a chciałaby mi pomóc w zdobyciu kosmetyków i sama zacząć swoją zabawę  to byłabym niezmiernie wdzięczna !
Oczywiście rozumiem ,że niektóre nie lubią takich zdobywanek -ja sama za nimi nie przepadam ,ale stwierdziłam , że w końcu muszę zacząć walczyć o to darmowe pudełeczko kosmetyków ;)
Oczywiście rejestracja nić Was nie kosztuje a możecie pomóc;)
LOGOWANIE


Mam kilka propozycji co następnego Wam wrzucić ,ale jeszcze troszeczkę to przemyśle ,a teraz znikam do  pracy!
Buźka,
I miłego Weekendu Wam, życzę Kochane !

10 komentarzy:

  1. Gratuluję statystyk! :) Ja konto na pudełeczko już mam, więc nie pomogę, ale jakoś nie mogę się zmotywować do zdobywania gwiazdek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana ja dodaje post na temat tej akcji i czekam na post z twojej strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie pomogę bo już jestem zarejestrowana, ale myslę że na pewno znajdzie się ktoś kto jeszcze nie ma tam konta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś otagowana :)
    Jeśli masz chwilę czasu zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 100zł za 75ml jak na takie perfumy, to faktycznie niedużo :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również jestem już zarejestrowana :) ale sama nie zamawiałam jeszcze GlossyBox, wciąż mnie kusi a zarazem powstrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to jestem 56 :) pozdrawiam malinową koleżankę

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaproponuj plyn do kapieli na bazie lawendy

    OdpowiedzUsuń
  9. Za pronuj plyn do kapieli o lawedy

    OdpowiedzUsuń