4 lut 2013

Przyśpieszacz do wysychania lakieru - Avon !

Idąc za słynnym powiedzeniem ,że kobieta jest najbardziej bezbronna gdy ma pomalowane paznokcie ,postaramy się temu zapobiec ;) I jak najbardziej zredukować w czasie proces wysychania lakieru.

AVON - LIQUID FREEZE QUICK DRY NAIL SPRAY

Od producenta :

"Nałożyć lakier na paznokcie . Delikatnie spryskać sprayem powierzchnię paznokcia. Lakier wyschnie w 30 sekund. Unikać kontaktu z oczami . Uwaga łatwopalne . Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci."
Pojemność: 50 ml.
Cena: 21,90 zł (czasami ceny promocyjne)
Dostępność: Katalog Avon 


Moja Opinia:

Opakowanie: 
Jak widać na zdjęciu wcześniej opakowanie było matowe - ja osobiście wolę przezroczyste . Wiemy wtedy ile specyfiku nam jeszcze pozostało. Pompka jest bardzo wygodna w użyciu . Jedyne co mnie nie zadowala w opakowaniu to jego pojemność - tylko 50 ml.




Konsystencja:
Specyfik jest wodnisty - psikamy nim na pomalowane paznokcie. Jest strasznie tłusty - najbezpieczniej stosować go w łazience nad zlewem . Musimy uważać na nasze ubrania i wszystko dookoła co może zostać otłuszczone.  Zdecydowany minus ! 
U mnie zawsze kończy się to jakimiś stratami i zabrudzeniami.

Zapach:
Zapach jest przyjemny i delikatny . Ot taki sobie zwykły ,nie zwracający naszej większej uwagi.

Aplikacja:
Dość wygodna . U mnie lepiej sprawdza się zwykłe psiknięcie na paznokcie niż malowanie każdy oddzielnie przyśpieszaczem w formie zwykłego lakieru. Zdecudowanie jestem za !

Wydajność:
Myślę ,że jest dość wydajny . Na każdą rękę psikam około 2 razy. Mam go już około poł roku ,a jak widać dalej jest 3/4 buteleczki. Prawdę mówiąc i tak nie używam go za każdym razem ze względu na konsystencje ,no ale jednak w wydajności przyznam mu plusik ;)

Działanie:
Powiem szczerze ,że widzę jakie ma on oceny na KWW i ja trochę popsułabym mu opinię. Przeżyłam lekkie rozczarowanie stosując go .Spodziewałam się o wiele lepszych rezultatów. Po jego zastosowaniu lakier nie jest aż tak bardzo suchy jak ja oczekiwałam - i  muszę odczekać chwilę ,oj na pewno więcej niż 30 sekund tak jak zapewnia producent ,aby lakier do końca wysechł. Plus za to ,że nie robi żadnych bąbelków powietrza.



Ogólna ocena:
Mnie osobiście ten kosmetyk bardzo rozczarował. Za taką cenę spodziewałam się czegoś o wiele lepszego.
Dla porównania stosowałam kiedyś przyśpieszacz marki Dalia - buteleczka miała aż 125 ml. , kosztowała około 10 zł i był on o wiele lepszy ! 
Ten z niechęcią zużyje do końca i wróce do Dalii !

Największy plus za: no niech będzie , troche przyśpiesza wysychania
Największy minus za: Jest straaaasznie tłusty !

Kosmetyk Otrzymuje:




16 komentarzy:

  1. Białką kredkę stosuje się na linię wodną lub na całą powiekę ją nakładamy, jeśli bd robić jasny makijaż i chcemy podbić kolory cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za Avonem, choc taki przyspieszacz -psikacz to niezły pomysł. Szkoda tylko, ze nie działa

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka rzecz to fajna sprawa, jak mam czekać 20min (bo w innym razie coś mi się odciśnie) to czasem odechciewa mi się malować paznokcie, więc jeszcze żeby działało... ;) Essie jest podobno dobry.
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i nie za bardzo przyspiesza zasychanie lakieru :/ ale za to ładnie się paznokcie po nim świecą ;) zostałaś nominowana u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś nie wierzę w te przyspieszacze :P

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda tylko ze czesto nie maluje paznokci bo by mi sie naprawde przydal:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam z essence, ale nie jestem z niego zadowolona ;/ Nadal szukam dobrego wysuszacza.

    OdpowiedzUsuń
  8. ogólnie nie lubię kosmetyków z avonu ;/


    obserwuje i zapraszam http://super-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sprawa dla niecierpliwców.
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. eh, ja zawsze czekam minutę i dłużej mi się nie chce :D

    [ marikja.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam kiedyś psikacz z Essence i również nie byłam z niego zadowolona. przerzuciłam się na formę nakładania kolejnej warstwy lakieru -polecam utwardzacz z EuroFashion. Moje problemy z poodbijanym lakierem się skończyły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja slyszalam o lepszym sposobie i osobiscie go stosuje : przed lakierek naloz oliwkę (najlepiej na wacik i przetrzyj plytke paznokcia) :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo nie słyszałam o tym , na pewno wypróbuje ! :)

      Usuń
  13. Nie lubię Avonu, i już. Mnie uczula, dlatego unikam.
    Wysłałam do Ciebie @ z informacją o UiZ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie też rozczarował, tą tłustością i że wale tak nie przyspieszal;/

    OdpowiedzUsuń