14 lut 2013

Oriflame -Cherry & Mocca Scendet Hand Cream

Dziś Walentynkowo !

Oriflame
Chery & Mocca
Scendet Hand Cream

Od producenta:
"Aromatyczny krem nadaje dłoniom kuszącą miękkość i gładkość. Wiśniowo-kawowy zapach budzi zmysły.
Walentynkowa limitowanka 2010."
Pojemność: 75ml
Cena: 14,90 - również w promocjach za około 10 zł.
Dostępność: Katalog Orflame


Moja opinia:

Opakowanie:
Pojemność akurat . Design jest jak dla mnie śliczny ! Uwielbiam połączenie różu i brązu. Dodatkowo opakowanie jest matowe czego nie widać na zdjęciach i bardzo miękkie - łatwo wycisnąć krem ;)
Napisy się nie ścierają.

  Konsystencja:
Jest gęsty i lekko różowy - jak dla mnie konsystencja jest idealna. 

Zapach:
CUDOWNY !! Mogłabym gą wąchać i wąchać i wąchać !! Wiśnia z czekoladą jest świetnym połączeniem ;)

Aplikacja:
Opakowanie miękkie ,bardzo wygodne. Dodatkowo kremik szybko się wchłania i nie klei.

Wydajność:
Baaardzo wydajny ,mam już go bardzo długo i dalej jest ;)

Działanie:
Dłonie są po nim miekkie i jedwabiste . Mi jego działanie jak najbardziej odpowiada. Wiadomo ,że nie jest do dłoni bardoz suchych ,lub do stosowania w zimę ,ale jak na codzień do lekkiego nawilżenia jest jak najbardziej odpowiedni

Ogólna ocena:
Ja go uwielbiam . Zaczynając od opakowania aż do działania. Zawsze noszę go przy sobię , jego konsystencja i zapach są Cudowne !
Cena również nie jest za bardzo wygórowana ,często można go dostać w promocji.
Największy plus za: Wszystko!
Największy minus za: Rzadko można go dostać w katalogu



Kosmetyk otrzymuje !


16 komentarzy:

  1. Fajny kremik do torebki, żeby mieć go zawsze przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie , krem do rąk to podstawa zadbanych dłoni ! Ciekawa recenzja . Pozdrawiam.

      Usuń
  2. a ja dalej tych nóg nie ogoliłam haha :P
    a co do ćwiczeń Mel B na brzuch i pośladki polecasz? Widzisz jakieś efekty?

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie wiśnie w czekoladzie, ciekawe czy ten kremik jest równie apetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym poczuć u siebie ten zapach... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. no w sumie ćwiczenia na ramiona też dają niezły wycisk więc myślę, że pozostałe pewnie też :)
    muszę spróbować :) strasznie lubię Mel B jest tak pozytywnie stuknięta :P

    co do kremu, nie miałam takiego, ale po opisie widzę, że warto zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się opakowanie! :P

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach wydaje się idealny!! ;)
    Pozdrowienia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. oj chciałabym go powąchać! ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się fajne. Zapraszam do mnie :** Obserwujemy.? ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. pisałam ;) cena to okolo 140 zł ;( ale starcza na 2 miesiace codziennego stosowania:) ojj nie lubie oriflame :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam, ale jakoś mnie nie zachwycił

    OdpowiedzUsuń