21 lut 2013

Kallos - Serical - Crema al Latte

jejku ale Was już dużo ! Dziękuje za wszelkie komentarze ! :) 
A dzisiaj przedstawię Wam mojego faworyta wśród masek do włosów

Kallos
Serical
Crema al Latte
Mleczna odżywka do włosów

Od producenta
"Dzięki proteinom pozyskanym z mleka krem wspaniale nadaje się do każdego rodzaju włosów, pozostawiając je delikatne i odżywione. Doskonały do zregenerowania włosów osłabionych przez rozjaśnianie, farbowanie oraz trwałą ondulację.
Występuje w 3 pojemnościach: 275ml, 800ml i 1000ml."
Cena: około 11 zł /1000ml !! 
Dostępność : Ja kupuje na All ,można spotkać u fryzjera, bądź w sklepach gdzie zaopatrują się oni w kosmetyki ;)


Moja opinia:

Opakowanie:
Jak dla mnie bardzo fajnie ,że możemy dostać ją w tak dużej pojemności. Producent oferuje nam aż trzy możliwości - ja zawsze kupuję tą 1l -według mnie najbardziej się opłaca. Wygodne ,odkręcane ,dodatkowo zabezpieczone folijką.


Konsystencja:
Jest świetna - bardzo gęsta ,ja uwielbiam takie kosmetyki. Bardzo łatwo nakładą się ją na włosy.

Zapach:
Mleczny ,słodki i intensywny , długo utrzymuję się na włosach. Duży plus za niego :)

Wydajność:
Oj według mnie maseczka jest bardzo wydajna , starcza jej nam naprawdę na dłuuugie okres ,myślę ,że spokojnie na około 5 miesięcy. 

Działanie:
Wygładza i nawilża włosy. Moje są po niej bardzo mięciutkie i elastyczne , mniej się puszą ,a mam z  tym zawsze dość spory problem. Niektórzy mówią ,ze zaczynają się po niej przetłuszczać ,ja jednak nie zauważyłam takiego działania u siebie. Często nakładam ją na kilka godzin i świetnie się w tym sprawdza. bardzo łatwo się ją spłukuje i od razu czuć różnicę ! :)


Ogólna Ocena
Jeśli chodzi o odżywki to jest moim faworytem . Za taką cenę z taką pojemnością naprawdę wartą ją nabyć. Ja obecnie jestem w posiadaniu już 3 opakowania i jest to jedyna z maseczek do której wracam i będę to ciągle robić ;) Zapach jak dla mnie jest obłędny , pięknie nawilża włosy i nie plącze ich ,a z moimi długimi ciężko sobie poradzić . Producent na opakowaniu sugeruje , żeby nakładać ją na około 10 minut - ja stosuje pewnie około 5 ,gdy się kąpie i czasami nakładam ją 2-3 godzinki , żeby włosy ładnie się zregenerowały (od połowy włosów w dół , nie lubię nakładać na całą głowę) Jedyną jej wadą jest chyba dostępność- nie spotkałam jej w zwykłych sieciówkach drogeryjnych, aczkolwiek mi zamówienie przez All nie sprawia żadnego problemu ;)
 Ciężko mi coś powiedzieć o składzie ,ponieważ nie za bardzo jeszcze się na tym znam ,ale może Wy mi pomożecie ? ;)


Największy plus za: Cena i działanie
Największy minus za: Dostępność



Kosmetyk otrzymuje !

26 komentarzy:

  1. jak narazie mam waxa:) a potem zobaczymy po co sięgnę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Latte się u mnie kompletnie nie sprawdziła.
    Obciążała włosy, był po niej takie wręcz matowe. Zachwycona jestem natomiast odżywką Kallosa Jasmin - po niej włosy są błyszczące i piękne.

    A jeżeli szukasz pomadki to pozwalam sobie wkleić tutaj link do siebie - moja ukochana pomadka!


    http://anna-kosmetykoholiczka.blogspot.com/2013/01/oriflame-na-bogato-luksusowa-jewel_16.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link odwiedzę :)
      A co do tej maski słyszałam , że ją się albo kocha albo nienawidzi ;)

      Usuń
  3. no, no zachęcający produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ciesze się ,ze nie tylko ja jestem jej fanką :)

      Usuń
  5. już tyle dobrego słyszałam o tej masce, jednak wciąż na półkach widnieją inne i nie mam kiedy wypróbować tej. Kiedy skończę, koniecznie będę musiała ją zakupić! :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak smakuje ?:D wczoraj było strasznie myslałam ze zemdleje jak to piłam haha:D
    dzisiaj szybko to wypiłam i powiem ci ze dam rade wykonczyć całe opakowanie ;D
    Nie nie , ja myje włosy pozniej nakładam odzykwe i normalnie tylko wodą ją spłukuje :) powiem Ci ze jak za 8 zł to naprawde swietna rzecz :) miałam maski za 25zł i jedynie co to włosy obciązaly i wygladałam jakbym ich wogole nie myła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wielkie dzięki ze mi powiedziałaś bo niewiedziałam o tym ;)
    coś tam pozmieniałam w ustawieniach ? teraz jest git ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo czytałam pozytywnych opinii na jej temat, ale nigdy jeszcze nie używałam. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaaa sie nie męcze ,pokrzywa to czysta przyjemnosc haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja kuzynka też polecała mi tą maske. Musze kupić ..
    wpadnij do mnie : http://agnieszka-slooten.blogspot.com/
    Zaobserwujesz - ja zrobię to samo

    OdpowiedzUsuń
  11. O, brzmi ciekawie. Szkoda, że nie ma tej maski w sklepach, ale może i tak zamówię ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadając na komentarz: Takie ciasto z owocami to chyba całe bym zjadła ;) Harper's Bazaar kosztuje niecałe 12zł.
      Na szczęście Ola znalazła mały kiosk, gdzie można kupić Vogue'a tak jak mówisz za ok.15zł, więc nie jest tak źle :)
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
    2. A cóż to za cudo ten blogroll? :) Niestety w tych kwestiach nie jestem ekspertem ;)
      Asia

      Usuń
  12. łał! ale pojemność:D ja bym ją zużywała latami xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo dobrego słyszałam o tej masce i jeszcze Twoja recenzja, muszę po prostu muszę ją wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cenę ma rzeczywiście rewelacyjną :) To u mnie nowość na półce i dopiero raz ją zastosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog , zapraszam na mojego . ;)
    Obserwujemy ?
    loveforeverskarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tę maskę już mi dziewczyny polecały na blogach. Muszę ją kupić tylko trochę pokończę swoje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa tematyka bloga, fajnie, że są takie osoby, dzięki którym można poznać opinię przed zakupem. Obserwuję i zapraszam do Siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. noo ciekawe jak to by było z tym przetłuszczaniem u mnie, czy by nie przyspieszyła... ale może zaryzykuję i zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam i jest naprawdę fajny przede wszystkim ze względu na ilość i zapach. Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń