13 lut 2013

Gdzie trzymamy kosmetyki ?

Gdzie wam się zdarza trzymać kosmetyki ?
W łazience ?
Pokoju?
Ładnie poukładane czy wszędzie porozwalane ? :) 
Oto kilka sposobów które proponuje nam jeden z kobiecych portali :)

1. W słoiczkach , najzwyklejszych których pełno w naszym domu .

2.W szklanych naczynkach ,powbijane w szklane kuleczki.

3.Pięknie ułożone i posegregowane w szufladzie.

4.W specjalnie przystosowanym organizerze

5.W niezawodnym kuferku 

U was co najlepiej się sprawdza? 
U mnie drewniany koszyk ,szuflada i kartonowe pudełeczko ;)





Zostałam wybrana jako Trendsetterka Maybelline - nowy tusz Rocket Volum`express - tak więc  gdy tylko go przetestuje wrzucę wam recenzję czy warto zainwestować ;)







17 komentarzy:

  1. Ja trzymam w wiklinowych koszykach, a pędzle w słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja trzymam w dość sporym wiklinowym koszyku i w opakowaniu po telefonie :)
    Marzy mi się piękna toaletka w rustykalnym stylu, ale na razie nie mam możliwości jej mieć (wynajmowane mieszkanie w UK, a z tyłu głowy ciągłe myśli o powrocie)

    Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, że zostałaś wybrana ! :)
    Ja kosmetyki trzymam w szufladzie w pokoju oraz w kolorowych pudełeczkach, a w łazience w koszyczku plastikowym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysły :)
    Ja trzymam na półce w łazience :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie to wygląda na tych zdjęciach. U mnie czasami brak takiego idealnego porządku. ;-)) A ja trzymam kosmetyki chyba wszędzie - szuflady, koszyczki, półki z łazience, pudełeczka, moja specjalna komódka na kosmetyki i miejsca wciąż brak... ;-)

    Czekam na jakieś zdjęcia porównawcze włosków. :-)

    A u mnie wkrótce coś się pojawi... Ta sesja za bardzo mnie wciągnęła i czasu brakowało. ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że ten organizer podpisany moim imieniem nie jest moj, bo wcale bym się nie obraziła, jest piekny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W studenckim mieszkaniu trzymam je w pokoju w kosmetyczce:) W domu zaś są w łazience w specjalnych pudełkach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chciałam mieć swoje biureczko z lusterkiem i wszystkie kosmetyki w jednym miejscu. Ah...fajnie jest mieć tyle miejsca. Moje kosmetyki są w łazience na lustrze, te które używam na co dzień i na wannie do kąpieli :) a reszta w szafkach pochowana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie porozkładane w toaletce, ale planuję schować pędzle do szklanego naczynia ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja trzymam kosmetyki w pokoju, jako toaletkę zaadaptowałam parapet, przynajmniej mam dobre światło do makijażu:D kolorówkę po którą najczęściej sięgam trzymam w dużym metalowym pudełku, a pędzle w świeczniku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja trzymam w szufladzie i w kuferku ;))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o mnie to mam wszystko posegregowane. Włazience mam swoje 3 półeczki i na każdej w zależności od zastosowania - trzymam kosmetyki. lAKIERY do paznokci TRZYMAM W LODÓWCE :) i w zasadzie w każdym pomieszczeniu w domu znajdzie się krem do rąk - lubie miec go zawsze koło siebie. Fajny blog - obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie część się wala po biurku, część leży w kuferku a część w koszyczku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam, że świetnie to wszystko wygląda!
    Kurcze, ale bym chciała mieć tyle miejsca na moje "skarby" ;)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam milion pudełeczek i koszyczków :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietnie to wszystko wyglada!!! a skad masz ten organizer w szufladzie?? ja szukam czegos takiego juz tak dlugo i nic nie moge znalezc:(

    OdpowiedzUsuń