11 lut 2013

Feed up - Cosy moment - Oriflame

Oriflame
Feed Up
Cosy Moment

Tak więc zachęcona cynamonem i efektem rozgrzewania postanowiłam kupić krem do stóp na zimowe wieczory...

Od producenta :
"Cudowny sposób na ogrzanie zmarzniętych stóp. Rozgrzewający krem z alantoiną, gliceryną i olejkiem cynamonowym nawilża, odżywia i wygładza szorstką skórę stóp, pozostawiając na niej aromatyczny zapach. "
Pojemność: 75 ml.
Cena: 13,90 zł. - często dostępny w promocyjnych cenach - 9,90
Dostępność: Tylko z katalogu Orflame


Moja Opinia:

Opakowanie:
Może zaczniemy od wyglądu - mi opakowanie bardzo się podoba , tubka ma lekki złotawy połysk czego nie odzwierciedlają zdjęcia. Przyjemny odcień brązowego.
Pojemność 75 ml. uważam za bardzo dobrą . Kremy do stóp często możemy spotkać w o wiele mniejszych pojemniczkach niż ten.
Jeśli chodzi o jakość ,jest miękkie ,nie ma problemów z wyciskaniem kremiku , napisy się nie ścierają


Konsystencja:
Jest straszna !! Na zdjęciu poniżej może tego nie widać ,ale jest strasznie wodnisty i oddziela się (dookoła wyciśniętego kremiku można dotrzeć coś wodnistego i przezroczystego ! ) Dodatkowo strasznie się maże i słabo wchłania.

Zapach:
Za zapach mogę mu przyznać kwiatuszka . Rzeczywiście bardzo ładnie i intensywnie pachnie cynamonem , idealny na zimę.

Aplikacja:
Słabo! Krem w ogólnie nie chce się wchłaniać. Ja smaruje i zakładam grube skarpety bo inaczej nie dałoby rady. Tylko w ten sposób nie ubrudzę wszystkiego dookoła...

Wydajność:
Musze nałożyć go naprawdę wieeeelę żeby choć trochę zadziałał na moje stopy.

Działanie:
Tutaj to chyba w ogóle nie mam co pisać ... Krem pomógł mi bardzo,ale to bardzo znikomo po nakładaniu go w gigantycznych ilościach . Rozgrzewanie stóp - zapomnijmy....



Ogólna ocena:
No więc przejdźmy do setna - jak dla mnie ten kremik to jedna wielka porażka. Meczę się aby go zużyć . Nakładam baaardzo dużo ,zęby cokolwiek mi pomógł. Jeśli chodzi o jego działanie rozgrzewające może jakieś jest ,ale naprawdę znikome. Moje stopy wcale nie są po nim takie miękkie jakie chciałbym osiągnąć , ba ,nawet prawie w ogóle im nie pomógł. Cena zupełnie nie adekwatna do jakości. Po raz pierwszy ,aż tak mocno zawiódł mnie kosmetyk marki Oriflame.
Nie wygładza.
Nie nawilża.
Nie działa.
Pieniądze wydane w błoto ;)

Największy plus za: Zapach ??
Największy minus za: Działanie ,którego po prostu nie ma !


Kosmetyk Otrzymuje !



16 komentarzy:

  1. przydatna recenzja, dzięki Tobie będę wiadziała czego unikać ;d
    niestety sam zapach to za mało .. od kremu do stóp oczekuję nawilżenia i dość szybkiego wchłaniania się w skórę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zaczynałam czytać to myślę "o coś dla mnie" bo mam problem z ciągłymi zimnymi stopami;/ zwykła wazelina chroni lepiej stopy przed zimnem jak się ubierze skarpetki..

    OdpowiedzUsuń
  3. Do stop polecam lawendowy krem z AVONu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja boję się stosować jakichkolwiek opalaczy, bronzerów itp...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, to jest norma z kremami tych firm.. przez to wolę iść do sklepu i kupić porządny kremik ;)

    + obserwuję - www.psychodelax3.blogspot.com , zapraszam, jeżeli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo bardzo przydatna recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  7. masz super pomysł oceniania produktów ;D hah.
    ale patrząc na opalacz od razu się boje :D
    zapraszam do mnie http://kosmetykikamciaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem i tutaj, również tutaj obserwuję :)
    A czemu cieni nie widać, hmm? sprobuj może cienie firmy Mariza, ja mam jeden - niebieski i jest strasznie mocny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio suzkam czegoś na stopy i fajnie, że zrobiłaś recenzję :)
    no, ale szkoda, że nie działa w żaden sposób na stopy

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach cynamonu, to jeden z moich ulubionych...

    pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego :) szkoda, że bubel

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Blogroll to opcja widoczności Twoich ulubionych blogów. Ty nie masz aktywowanej tej opcji, ale zawsze możesz aktywować i pokazać swoje ulubione blogi, które czytasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zdecydujesz się dodać mnie do blogrolla, to dopisz w poście rozdaniowym, że uaktualniłaś tę informację, wtedy otrzymasz dodatkowe 2 pkt.
      Życzę powodzenia w rozdanku ;)

      Usuń
  13. Ori ma wiele bubli. Jakoś nie pamiętam tego kremu, a dość dokładnie przeglądam katalogi. Hmm ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie działa, ale musi świetnie pachnąć :)

    OdpowiedzUsuń