19 lut 2013

Delia Cosmetics - Matt Effect - Lakier

Delia Cosmetics
Matt Effect 
nr.402



Od producenta:

Kolekcja "Matt Effect" zawiera aż 16 kolorów.
W palecie znajdują się najmodniejsze w tym sezonie pastele w odcieniach rozbielonej mandarynki, lazurowego błękitu i wrzosowego różu, przydymionych niebieskości, morskich i kobaltowych błękitów i paprykowych czerwieni.
Pojemność: 7 ml
Cena: 6,50 zł - ja zakupiłam za 5,49 ;)
Dostępność: Zapewne wszelkie sklepy z kolorówką , ja kupiłam w SuperPharm 


Moja Opinia:

Od razu ,gdy dojrzałam go na sklepowej półce stwierdziłam ,ze musi być mój. Na inne odcienie nawet nie zwróciłam uwagi. Od dawna dawien planowałam kupić matowy lakier i nigdy jakoś nie miała okazji ,aż wreszcie nadarzyła się odpowiednia okazja!

Opakowanie:
Oj szkoda ,ze taki malutki ,niby większość lakierów ma tyle ml ,ale ja uwielbiam te wielkoludy z Safarii bądź Avonu
Jeśli chodzi o design jak dla mnie bardzo ładny.

Konsystencja: 
Jest ok. Lakier nie jest za bardzo wodnisty , jest dość gęsty i bardzo ładnie roznosi się na płytce.

Zapach:
Na szczęście nie jest aż tak bardzo intensywny , niektóre lakiery które posiadam czuć nawet na drugi dzień po pomalowaniu pazurków.

Aplikacja:
Zwykły prosty pędzelek, wygodnie się go trzyma i maluje paznokcie. Powiem szczerze ,że dawno żadnego lakieru tak dobrze mi się nie używało.

Ogólna Ocena: 
Jak dla mnie jest świetny! Gdy tylko będę miała okazje zakupię sobie jeszcze jakieś kolorki z tej kolekcji . 
Lakier bardzo ,ale to bardzo szybko schnie na paznokciach i nic się nie odciska. Dodatkowo, według mnie jest bardzo wytrzymały , mam go już 3 dzień ,a na końcówkach pojawiły się tylko malutkie starcia ,które są ledwo co dostrzegalne. Za tą cenę jest po prostu IDEAŁEM ! 
Jedyny mankament ,który zauważyłam ,aczkolwiek nie jestem tego pewna - mam wrażenie ,że po tych trzech dniach stał się jakby mniej matowy , zapewne to tylko moje wyobrażenie ...
Jak myślicie ? Jest to możliwe ?
 Największy plus za: Wytrzymałość i szybkość wysychania
Największy minus za: Znikający efekt matowości ??


               
Lakier Pierwszego Dnia (bez zmytych skórek !!)

Lakier 3 dnia


Lakier 3 dnia

Kosmetyk Otrzymuje!

16 komentarzy:

  1. Patrz ! Co za zbieg okoliczności ! Mam taki sam lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię matowe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jeszcze nie używałam matowych lakierów, ale chyba jednak skuszę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne kolory! Bardzo lubię matowe lakiery. Znów kasa poleci :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super, zawsze byłam dużą zwolenniczką matów, więc muszę wpaść kupić go ;)
    chyba zdecyduje się na kolorek ten bladoróżowy ;)
    Zapraszam do mnie http://studdedmarionette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy kolorek i jakże kolorowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor ;) Ja bym chciała mieć je wszystkie :>


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś kupiłam sobie top coat dający matowe wykończenie... użyłam może dwa razy, jakoś mnie to nie przekonuje, choć chciałabym ;) Z resztą... ostatnio nie mam czasu na to, żeby pomalować paznokcie na kolor inny niż cielisty, więc co ja mówię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie dni ,że nie mam czasu nic ze sobą zrobić ;)

      Usuń
  9. długo się utrzymuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę niepokojący jest ten "zanikający" mat...dla mnie akurat mała pojemność lakieru to plus, ponieważ nie używam ich aż tak bardzo często żeby wszystkie wykończyć i potem mi smutno jak muszę wywalać te, które już się nie nadają do użytku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się bezpieczniej czuje jak wiem ,że mam aż tyyyle lakieru jeszcze :P

      Usuń