28 lut 2013

Cosmence - Kaolin Puissance 3 -Maseczka oczyszczająca


 Oj patrzcie tylko dzisiaj na tą nazwę !

CCB,
 Cosmence,
 Kaolin Puissance 3,
 Clarifying, 
Deep Cleansing Mask
 (Maseczka oczyszczająca do twarzy)

Od producenta

 "Maseczka z glinką kaolinową jest przeznaczona dla każdego typu cery. W ciągu 5 minut dogłębnie oczyszcza i odświeża skórę twarzy, usuwa nadmiar sebum oraz rozjaśnia. Do stosowania 1 - 2 razy w tygodniu. "
Cena: 7-10 Euro
Pojemność: 40 ml
Dostępność: Cięęęęęężko - ja dostałam

Moja Opinia
Opakowanie:
Jak dla mnie bardzo schludne u wygodne. Jest miękkie także maseczka bardzo ładnie i łatwo się wyciska . Nie mam z nim żadnych problemów ;)

Konsystencja:
Świetna !! Maska jest bardzo gęsta o szarawym kolorze. Idealnie się ją nakłada na twarz

Aplikacja:
Bardzo ładnie nakładamy rączkami , trochę się maże po rękach no ,ale myślę ,iż jest to jak najbardziej zrozumiałe.Bardzo szybko zasycha na twarzy.

Wydajność:
Jak dla mnie bardzo wydajna , mam ją już dłuższy czas i niestety już się kończy ,ale naprawdę starczyło mi jej na wiele twarzy. Nie trzeba nakładać jej bardzo dużo ,aby skutecznie zadziałała.

Działanie:
Bardzo ładnie i szybko oczyszcza naszą skórę. Zostawią ja napięta i gładziutką.

Ogólnie ocena
Ja jestem jak najbardziej za tą maseczką .Bardzo ładnie i szybko zasycha na twarzy. Zawsze stosuje ją przed kąpielą ,aby pod prysznicem było łatwą ją zmyć - pod zlewem możemy mieć z tym lekkie trudności ,bo bardzo się rozmazuje. Niestety ja jej nigdzie tutaj nie widziałam ,może Wam udało się ją gdzieś spotkać ?   Jej cena w sumie przeliczając na złotówki też nie jest zbyt mała. Poprawia lekko koloryt skóry. Uwielbiam uczucie napięcia ,gdy się ją zmyje i 'skorupki',gdy mam ją na sobie :P Chyba same wiedzie o co mi teraz chodzi ;)  Jej działanie jest ładne,skuteczne ,ale nie zbyt długotrwałe
Powiem tak szału nie robi ,cena i dostępność działają zdecydowanie na minu ,ale i tak uwielbiam ją stosować i widzę ,ze choć trochę mi pomaga :)

Największy plus za: Uczucie napięcia
Największy minus za: Dostępność

Kosmetyk otrzymuje!






A tak w ogóle stałam się dzisiaj dumną posiadaczką 4 nowych lakierów ! 
Kupiłam je za 2,5 za sztukę ,także niedługo spodziewajcie się ich tutaj . Już pisze jakie ,bo jestem tak szczęśliwa !
-jaśniutki -wpada w nude
-czarny ze złotymi drobinkami - CUDO !
-ciemno fioletowy
-taki ciemny z połyskiem fioletowo zielonym ? - Oj ciężka , ciężko mi go opisać ;)


12 komentarzy:

  1. Szkoda, że jest tak ciężko dostępna ;<
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie znam tej maski... a lakierami dlaczego się nie pochwaliłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakierki tylko sfotografuje i od razu będę się chwalić ! :)

      Usuń
  3. Oj nie znam tej maseczki. Lakier koloru fioletowo zielony zaintrygował mnie totalnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maski nie znam, ale ostatnio polubiłam się z glinką, więc chętnie wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o niej, a brzmi ciekawie...szkoda, że niedostępna u nas :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna maseczka :) I gratuluję nowych nabytków!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam i obserwuję Malinową klubowiczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej maski, wypróbowałabym. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo :) może polecisz mi coś na bardzo suchą i wrażliwą skórę na twarzy? Idę dalej do chemii! :(

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy o niej nie słyszałam ..
    a szkoda, bo bardzo lubię maseczki, więc chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń