1 lut 2013

Co nowego w Lutym !

Co w tym roku zaproponuje nam luty?
 Nowości Kosmetyczne ! 


1. So Laque Bourjois
Do znanej gamy lakierów dołączą dwa nowe odcienie :
-nowoczesna szarość-
-fashion girs- 
oraz :
-purple Fiction-
Cena 29,99 zł

2.Miss sporty 
-Metal Fushion-
4 metaliczne odcienie - nasze paznokcie będą jak kameleon - mi one szczególne przypadły do gustu. 
Cena 8,49 zł.

3.Yves Rocher - balsam do ust malinowy
Cena 9,90 zł
4.Essence - paleta 4 trwałych cieni do powiek
Cena 12,99 zł
5.Essence - Floral Grunge
-naklejki linery-
Jestem ciekawa jak z ich trwałością i wygodą noszenia.
Producent informuje ,że są one wielokrotnego użytku - z ćwiekami i gładkie
Cena 8,99 zł

6.Essence - Floral Grunge
-Hair dye powder-
Prasowany kolorowy puder do włosów !
Ja spotykam się z czymś takim po raz pierwszy.
Cena 12,99 zł
"Kolor w zasięgu ręki - prasowany puder do włosów w kolorze koralowym dla indywidualistek. Nałóż bezpośrednio na pasmo włosów i utrwal lakierem do włosów."

7.Nivea -balsam do ust
-Original-
-Caramel-
-Vanilia Macadamia-
Cena 9,99 zł

8. Astor, Play It Big Ultra Black, maskara,
Cena 27,99 zł <- PROMOCYJNA

Co wam szczególnie przypadło do gustu ? :)



Dodatkowo !
"Od 11 marca 2013 roku w całej Unii Europejskiej ma obowiązywać całkowity zakaz sprzedaży kosmetyków i składników kosmetycznych testowanych na zwierzętach. Nawet przy braku alternatywnych metod badań."

BRAWO ! 


A dla Pań interesujących się kulturą innych krajów polecam ciekawą lekturę ,zaproponowaną przez serwis wysokieobcasy.pl

Tunezyjska łaźnia. Jak dbają o urodę kobiety innych kultur - pierwszy odcinek naszego cyklu

Mi się bardzo podobał ;)










10 komentarzy:

  1. Malinowa pomadka YR pewnie będzie kusić zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za zakaz testowania na zwierzętach wielkie brawoooooo!
    A lakiery bardzo mnie kuszą, no i malinowy balsamek też ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem BARDZO ciekawa balsamu do ust Nivea, mimo, że mam pełno pomadek, chyba i tak go kupię ;)
    Pozdrawiam i do usłyszenia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za odwiedziny ;) fajna notka

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do siebie na Walentynkowe Candy :)
    http://pattartdesign.blogspot.com/2013/01/walentynkowe-canady.html

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, ten metaliczny lakier wygląda intrygująco :) podoba mi się też lip butter nivei.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo spodobały mi się lakiery z Miss Sporty - muszę na jeden zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten tusz Astor ;d

    Obserwuje i zapraszam; http://super-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. a miałam dzisiaj w ręku ten balsam z nivea, zastanawiałam się czy go kupić...;)

    lubię kosmo nowości, więc oglądam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, tak bardzo dobrze wiem o tym przepisie, tylko bądźmy realistami ile koncernów kosmetycznych zrezygnuje z produkcji linii kosmetyków które bazują głownie na takich składnikach? :(

    OdpowiedzUsuń