3 lut 2013

Biżuteria do rzęs !

Natalie Russo jest przedsiębiorczą 21-latka, którą od lat fascynowały sztuczne rzęsy. Denerwowało ją jednak to, że po użyciu najczęściej nadają się tylko do wyrzucenia a jej marzyło się coś trwałego i bardziej wymyślnego. Od 3 lat tworzy więc ręcznie robioną biżuterię dla rzęs. 
Natalie spędziła sporo czasu na dopasowaniu używanych przez nią materiałów do potrzeb. Koraliki, druciki i ozdoby musiały być wystarczająco lekkie by utrzymać się na powiece, a jednocześnie mocno się jej trzymać. Z tego względu każde zamówienie realizowane jest indywidualnie - dekoracje robione są na miarę dla konkretnego oka. Autorka twierdzi, że stworzenie jednej pary zajmuje jej od jednego dnia do nawet 3 tygodni, w zależności od stopnia skomplikowania projektu. Koszt? Od ok. 50 do ponad 100 zł.


A Wy co o nich sądzicie ?







Jak dla mnie zdecydowana przesada ...
--------------------------------------
 Stałam się posiadaczką oto tego kremu ,który mam nadzieję ,że rezultaty przyniesie i że będę się mogła nimi wam pochwalić !
Narazie używam go przez dwa tygodnie , opinię wrzucę po miesiącu stosowania ;)




7 komentarzy:

  1. Zapraszam do siebie na Walentynkowe Candy :)
    http://pattartdesign.blogspot.com/2013/01/walentynkowe-canady.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli marzy ci się profesjonalna strona internetowa lub doskonała jakość twojego bloga nowa inna od innych blogów ,lepsza i nie powtarzalna polecam stronę http://cmmdesign.pl/.
    Pozdrawiam <3
    Ps. Obserwuję twojego bloga polecam zaobserwować moje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie oczy wygladaja, tak inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, dla mnie też przesada...

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne na karnawał ;) Choć sama bym tego nie założyła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł ciekawy, aczkolwiek chyba bym się nie zdecydowała na tego typu ozdobę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie rzęsy by mi przeszkadzały w normalnym funkcjonowaniu.:D Obserwuję.;p

    OdpowiedzUsuń