26 lut 2013

Avon, Super Drama Mascara


 Dzisiaj o kosmetyku do którego podchodziłam dość nie pewnie , głównie pewnie ze względu na markę a jednak .. Mile mnie zaskoczył !
Zresztą same zobaczcie

Avon
Super Drama Mascara
Tusz pogrubiająco-wydłużający





Od producenta 

"Efekt spektakularnie większych oczu.
Rewolucyjna szczoteczka z szerokimi włoskami unosi i modeluje rzęsy optycznie otwierając oczy. Superczarna formuła o podwójnym działaniu.
Specjalne mikrodrobinki maksymalnie pogrubiają, a ultralekkie mikrowłókna nadają spektakularną długość każdej rzęsie.
Efekt do 20% większych oczu.
Objętość i wydłużenie w jednym ruchu. "
Cena: 37 zł /7ml - w promocjach o wiele taniej ! 
Pojemność: 7ml.
Dostępność: katalog Avon

Moja Opinia

Opakowanie:
Bardzo ładny kolor , ja uwielbiam wszystko co fioletowe. Tak to takie sobie zwykłe ,bez zbędnych napisów .

Szczoteczka:
To właśnie to co w tym kosmetyku zaskoczyło mnie najbardziej ! Wcale nie jest sylikonowa bądź w formie zwykłej szczoteczki. Ten tusz ma małe fioletowe blaszki (przynajmniej dla mnie tak to wygląda :P) !! Chciałabym Wam to jak najlepiej pokazać na zdjęciu ,ale niestety nie dała rady. Strasznie się jej obawiałam ,ale jednak okazała się bardzo dobra i nie mam co jej zarzucić ;)

Ogólnie ocena
Powiem szerze ,ze na początku bardzo się rozczarowałam ,kosmetyk przeleżał jakiś czas na półce i dopiero wtedy postanowiłam do niego ponownie wrócić. Ku mojemu zaskoczeniu wcale tego nie żałuje. ładnie rozdzielił ,pogrubił i wydłużył moje rzęsy. Efekt nie jest jakiś super spektakularny ,ale mnie zdecydowanie zadowala ;) Stosuję go na codzień ,jak nie chcę się męczyć ze zmywaniem Tuszu od Maybelline o którym pisałam Wam o TUTAJ. Może ponownie go nie kupię ,aczkolwiek na pewno polecam ;) Może tusz potrzebował trochę 'przeschnąć' zanim zaczął ładnie rozdzielać rzęsy -powiem Wam ,ze ja mam tak z połową tuszy do rzęs :P 

Największy plus za: Rozdzielenie
Największy minus za: Cena bez promocji jest zdecydowanie za wysoka

Na zdjęciu może mało widać ,ale zawsze coś. Prawda ? :) 

Kosmetyk otrzymuje!


-------------------------
I tak dodatkowo dla chętnych Pań ,które lubią testować . Odkryłam nową stronkę ,która polega tylko na testowaniu ,zbieramy punkty za wypełnianie jakiś ankiet o nas i oni dobierają rzeczy czy coś takiego . Sama jeszcze dokładnie nie wiem ,a nie chce Was kochane wprowadzać w błąd. Jeśli chcecie spróbować czy coś nam się uda przetestować i mi pomóc to Zapraszam do podania lub wysłania mi swojego e-maila ,gdyż tylko tak mogę Was zaprosić.



17 komentarzy:

  1. uwielbiam kosmetyki z Avonu, wiec tusze jak dla mnie sa swietne

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful eyes! <3
    Thank you so much for following! So happy to follow back :)
    YuliConversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja natomiast zdecydowanie bardziej wolę mascary Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tę maskarę i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście fajny, ale drogi ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja jeszcze nigdy nie miałam mascary z avonu!
    a tuszem, który również potrzebuje 'przeschnąć' jest np. MF 2000calorie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go w swoich zapasach, ale jeszcze czeka na swoją kolej. Za to z Avonu uwielbiam maskarę SuperSchock:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie korzystałam jeszcze z niego, ale skoro polecasz może się skuszę bo jak na razie nie trafiłam na nic ciekawego, ale poczekam na promocję :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny efekt :) MAsz racje cena normalna trochę odstrasza

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny efekt,oo super,że jest taka strona prosze mnie zaprosić daquerre@onet.eu Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po blogu widać, że lubisz fiolet:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Avon chyba lubi kombinować z dziwacznymi tuszami. Szczoteczka od mojego praktycznie nie ma włosków, wygląda prawie jak goły patyk. Jakoś daje radę, ale trochę skleja. Może jak podeschnie to też będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chyba lubi ,mam jeszcze jeden tusz Avon i też ma tak wymyślną szczoteczkę ;)

      Usuń
  13. Super efekt, mam nadzieję,że kiedyś w najbliższym czasie będzie na promocji. Pozdrawiam i ciepło zapraszam na mój blog:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś używałam tuszy z Avonu i raczej byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przyznać, że nie jestem fanem kosmetyków Avon, ALE rzęsy faktycznie ładnie wyglądają, ja lubię dość naturalny efekt ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chętnie się przyłączę monikazambrzycka222@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń