18 lut 2013

Avon - Skin So Soft -

Avon 
Skin So Soft
Satin Sheer Dual Replenishing Oil
Dwufazowy nawilżający olejek do ciała- "Satynowa miękkość" 

Od producenta:



"Luksusowy olejek o dwóch formułach, które aktywują się po wstrząśnięciu i zmieszaniu. Najlepsze, co możesz podarować swojej skórze to prawdziwie zmysłowa gładkość.Olejek do ciała dzięki swojej podwójnej formule sprawi, że skóra będzie odpowiednio nawilżona, ale również delikatna i jedwabiście gładka.Dwufazowa formuła, oparta na bazie dobroczynnie działających składników, uaktywnia się po wstrząśnięciu.Górna warstwa olejku z witaminami, masłem shea i szarłatem głęboko nawilża skórę.Dolna warstwa nadaje skórze rozkoszną miękkość oraz satynową gładkość. 
Zaletą kosmetyku jest to, że szybko się wchłania i nie pozostawia tł
ustej warstwy na skórze. "

Pojemność: 125ml
Cena: 11,90zł- dostepny również w promocjach ,ja kupiłam za 9,90zł
Dostepność: Tylko katalog Avonu

Moja opinia:

Opakowanie:
Wygodne ,z dozownikiem do psikania. Design jak najbardziej mi się podoba. Jeśli chodzi o pojemność to dla mnie mogłaby być troszeczkę większa.


Konsystencja:
Jest dwufazowy, należy go wymieszać ,aby dobrze działał. Jeśli chodzi o wchłanianie to jest ok ,skóra się również po nim nie klei ,nie rozumiem tylko czemu  składników jest nierówna ilość -różowego 2/3 opakowania ,a białego 1/3

Zapach:
Jak dla mnie jest tragiczny ! Na początku jak popsikamy wszystko dobrze ,ale za chwile strasznie mnie podrażnia, jest intensywny i ostry. Nie umiem nawet powiedzieć czym pachnie ten specyfik... Plusem może być tutaj to ,ze dość długo utrzymuje się na skórze i po jakimś czasie oczywiście jego zapach nie jest aż tak intensywny.

Aplikacja:
Jak dla mnie bardzo wygodna ,wystarczy szybciutko popsikać ciało ,nie trzeba się przy tym mazać ,ani gimnastykować ;)

Wydajność:
Ciężko mi tutaj cokolwiek powiedzieć ,bo w sumie używam go tylko ile powinnam według zaleceń producenta i wtedy jest wydajny ,ale żeby cokolwiek mi pomógł i zacząć działać musiałbym go używać o wiele więcej...

Działanie:
No własnie ...chyba nie mam tutaj co pisać , po prostu NIE działa ,a przynajmniej nie na moją skórę . Nie zauważyłam efektu nawilżenia ,a jeśli już jakiś był to tylko przez chwilę. Skóra za to ładnie się po nim błyszczy



Ogólna Ocena:
Za promocyjną cenę 10 zł -można kupić i cieszyć się zapachem i ładnym wyglądem skóry. Jeśli chodzi o nawilżenie efekt jest zerowy . W lato lubię się nim psikać zamiast mgiełki -łatwo i szybko bez mazania dłoni ;) 
Największy plus za: Łatwość w użyciu
Największy minus za: Brak działania


Kosmetyk Otrzymuje ! 


7 komentarzy:

  1. Brak działania to najgorszy minus, poza tmy nie lubimy Avon'u.

    OdpowiedzUsuń
  2. mialam,kilka razy odkupilam
    ale juz od dluzszego czasu nie zamiawialam nic z avonu,w sumie niewiem dlaczego ;)
    zapraszam do siebie
    pozdrawiam
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też zapach bardzo nie odpowiada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się ,ze nie jestem z tym sama ;)

      Usuń
  4. Ciekawe, ciekawe...nigdy nie używałam i od dłuższego czasu mam dystans do Avon czy Oriflame.
    Mgiełki sprawdzają się świetnie w leci dla odświeżenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. A niedawno zastanawiałam się nad zakupem tego olejku, jaki szybkiego nawilżacza po kąpieli, gdy się spieszę i nie chce mi się maziać rękoma. Ale skoro piszesz, że nie nawilża, to sobie daruję. Przydatna opinia.
    Pozdrawiam koleżankę z Malinowego Klubu:)

    OdpowiedzUsuń